fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

פיאג'ו מעדכנת את משפחות הוספה הבסיסיות

פיאג'ו מעדכנת את משפחות הוספה הבסיסיות

אופיר דואק

צילום: יצרן

קו הדגמים של וספה כולל כמה וכמה משפחות דגמים מעוצבות כשגרסאות הכניסה לעולם הוספה מגיעות ממשפחות ה-LX וה-S (אם לא מחשיבים את משפחת ה-PX שחזרה לחיים לפני כשנתיים). כעת מבצעת פיאג'ו מתיחת פנים לוספה LX שדור הנוכחי שלה הוצג בשנת 2006 לצד משפחת הוספה S בעלת האופי הספורטיבי יותר.

הדור החדש של הוספות מכונה 3V בעקבות החידוש העיקרי שהוא צמד מנועים חדשים בעלי 3 שסתומים לצילינדר. המנועים החדשים מופיעים כעת לראשונה בדמי וספה סדרתיים לאחר שנחשפו בתערוכת מילאנו 2011 בקונספט Quarantasei 46. מדובר בדור חדש של מנועים מוזרקים אך מקוררי אוויר שכאמור עושים שימוש ב-3 שסתומים לצילינדר (2 שסתומי יניקה ושסתום פליטה) וגל זיזים עילי יחיד. המנועים מוצעים בנפחי 125 ו-150 סמ"ק ומספקים 11.6 ו-12.9 כ"ס בהתאמה ועומדים בתקן זיהום האוויר יורו 3 המחמיר. לטענת פיאג'ו המנועים החדשים מתהדרים בתוספת כוח משמעותית (7% בהספק ו-10% במומנט במנוע ה-125 סמ"ק) וגם בצריכת דלק משופרת של 30% אך יותר מכל מבליטים את העובדה שמרווח הטיפולים בדור המנועים החדש עומד על אחת ל-10 אלף ק"מ. אגב, צמד הוספות מוצעות גם עם מנועי 50 סמ"ק 2 או 4 פעימות אך אלו לא רלוונטים כלל עבורנו.

עוד שינוי משמעותי במתיחת הפנים הוא מעבר לשימוש בחישוק אחורי בקוטר 11 אינטש (במקום 10 אינטש בעבר). מעבר לכך ישנם גם עדכונים גרפיים בלוח המחוונים ומספר שינויים קוסמטיים לא מורגשים.
הוספה LX משווקת בארץ וסביר להניח שבדגם החדש יגיע גם ארצה אך לעומת זאת הוספה S מעולם לא שווקה בארץ ולא ברור אם תצטרף להיצע המקומי.

וספה V3 – מפרט טכני

  וספה LX/S 125 V3 וספה  LX/S 150 V3
מנוע צילינדר יחיד, 124 סמ"ק, 3 שסתומים לצילנדר, גל זיזים עילי, קירור אוויר, הזרקת דלק צילינדר יחיד, 155 סמ"ק, 3 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי, קירור אוויר, הזרקת דלק
הספק 11.6 כ"ס ב-8,250 סל"ד 12.9 כ"ס ב-7,750 סל"ד
מומנט 1.1 קג"מ ב-6,500 סל"ד 1.3 קג"מ ב-6,250 סל"ד
קדחXמהלך 58.6X52 מ"מ 58.6X58 מ"מ
מתלים קדמי – זרוע עוקבת חד צידית
אחורי – בולם יחיד
 קדמי – זרוע עוקבת חד צידית
אחורי – בולם יחיד
בלמים קדמי – דיסק 200 מ"מ
אחורי – תוף 110 מ"מ
קדמי – דיסק 200 מ"מ
אחורי – תוף 110 מ"מ
צמיגים קדמי – 110/70-11
אחורי – 120/70-11
קדמי – 110/70-11
אחורי – 120/70-11
בסיס גלגלים 1,280 מ"מ 1,280 מ"מ
גובה מושב 785 מ"מ 785 מ"מ
מיכל  דלק 8.3 ליטר 8.3 ליטר

9 תגובות ל פיאג'ו מעדכנת את משפחות הוספה הבסיסיות

  1. בוקר טוב, אני מבחין בפנס קדמי עגול וגם במרובע. האם זו רק קוסמטיקה ורמת גימור? או שזה עוד הבדל בין שני הנפחים?

  2. כשאני נתקל בווספות החדשות הנוסעות אצלנו. אני פשוט עוצר ומתבונן. אוהב.

  3. כך צריך- להתקדם במנועים ולהפחית את זיהום האוויר.

  4. גלגל רזרווי, גחון שמגרד את הכביש, כבל קלא"צ שמשתחרר מאחור, כף יד שמאל שעובדת נון-סטופ, ויברציות, שתי פעימות, אמינות אלמותית ועוד…

  5. גם אתה התאהבת באיטליה ובאיטלקיות? הגיב:

    התכלת הוא דגם ה- LX עם הפנס העגול. והלבן הוא דגם ה- S- עם הפנס המרובע.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל