fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

ב.מ.וו מסתערת על השוק המקומי

ב.מ.וו מסתערת על השוק המקומי

אופיר דואק

צילום: רונן טופלברג

בשנה שעברה רכשה חברת דלק מוטורס, המייבאת את מכוניות מאזדה ופורד לישראל, את הזיכיון ליבוא דגמי ב.מ.וו ומיני מידי קמור רכב ובפרט כך את הזיכיון ליבוא אופנועי ב.מ.וו והוסקוורנה. הזיכיון עבר רשמית לידי דלק מוטורס בתחילת השנה ולפני מספר חודשים הכתה החברה בתדהמה את שוק מכוניות היוקרה כאשר חתכה את מחירי דגמי ב.מ.וו ומיני בישראל בעשרות אחוזים, מהלך שגרר את המתחרים להוזיל גם את דגמיהם באופן משמעותי.
בדלק מוטורס לא הסתפקו בביצוע מהלך זה עבור מכוניות ב.מ.וו והיום מכריזים על מהלך דומה גם על אופנועי החברה כחלק מאסטרטגיית שיווק חדשה שעתידה להכפיל את מכירות החברה בישראל. לדברי גיל אגמון, מנכ"ל דלק מוטורס, לקח לחברה מספר חודשים ללמוד את השוק הדו-גלגלי בישראל ולהבין שהפוטנציאל בו גדול ורחוק ממיצוי הן מבחינת מכירות אופנועי ב.מ.וו בישראל וגם מבחינת הגידול בשוק בכלל.

היעד של דלק מוטורס הוא להפוך לגורם דומיננטי בשוק הדו-גלגלי הווה אומר, הכפלה של המכירות ואף יותר. המנוף העיקרי לגידול צפוי לבוא מכיוון צמד קטנועי העל של ב.מ.וו ה- C600 ספורט וה-C650GT. שיווק צמד הקטנועים צפוי להתחיל בחודש ספטמבר הקרוב כשהימאהה טימקס 530 החדש נמצא במרכז הכוונת. מחירים רשמיים לצמד הקטנועים של ב.מ.וו טרם נמסרו אך מחיר היעד אמור להיות דומה לזה של הטימקס כלומר בין 75 ל-80 אלף ש"ח.
בינתיים מורידה דלק מוטורס את מחירי דגמי אופנועי ב.מ.וו באופן דרמטי, במקרים מסוימים בקרוב ל-20%, מה שהופך אותם לאטרקטיביים בהרבה מבעבר. עם זאת מדגישים אנשי החברה שהקיצוץ במחירי הדגמים לא בא בזכות קיצוץ באבזור ובמפרטים ומתוך השקפת עולם הנותנת דגש על הבטיחות יגיעו כל האופנועים עם מערכות ABS ובקרת משיכה כסטנדרט במידה והן קיימות במפרט האופנוע. ההנחות כרגע הן לדגמי ב.מ.וו בלבד אך יתכן שבעתיד גם אופנועי הוסקוורנה יזכו לתמחור משודרג אם כי לטענת אנשי החברה כבר עתה זוכים אופנועי הוסקוורנה לתמחור תחרותי.

אז איך באים לידי ביטוי המחירים החדשים? אחד הדגמים הפופולארים של ב.מ.וו בארץ (וגם האופנוע הנמכר ביותר באירופה) הוא ה-R1200GS. מעתה יעמוד מחיר הדגם הבסיסי במשפחת ה-R1200GS על 145 אלף ש"ח, הוזלה של כ-18 אלף ש"ח. זה אמנם לא יהפוך אותו בארץ לרב מכר כמו באירופה אך בהחלט מציב אותו ראש בראש מול המתחרים החדשים בקטגוריה כמו ההונדה קרוסטורר שמחירו 140 אלף ש"ח. גם גרסת האדוונצ'ר המאובזרת הפכה כעת נגישה יותר ומחירה עומד כעת על 158 אלף ש"ח במקום 176 אלף ש"ח בעבר.

הדגם שזוכה לירידה המשמעותית ביותר במחיר הוא ה-K1600 על צמד גרסאותיו ה-GT וה-GTL. מחירו של ה-K1600GTL, שזכה בתואר אופנוע השנה לשנת 2011,  יעמוד כעת על 199 אלף ש"ח, הוזלה של 37 אלף ש"ח, ללא ויתור על פריטים מהמפרט הטכני העשיר שכולל את המתלים המתכווננים אלקטרונית, מערכת ה-ABS ומערכת בקרת המשיכה. מחיר גרסת ה-GT הצנועה מעט יותר יעמוד מעתה על 190 אלף ש"ח.
ה-S1000RR ימכר מעתה במחיר של 143 אלף ש"ח במקום כ-160 אלף ש"ח בעבר. מחיר זה הופך את ההיפרספורט הגרמני כעת ליקר בכ-10 אלף ש"ח מאופנועי הליטר היפניים אך זול בעשרות אלפי שקלים מה-1199 פאניגאלה של דוקרטי הנחשבת כמותג פרמיום כמו ב.מ.וו.
גם משפחת ה-F זוכה להנחות מפליגות כשמחירו של ה-F800GS צונח בלמעלה מ-20 אלף ש"ח ויעמוד כעת על 99 אלף ש"ח המציבים אותו ישירות מול אופנועי תיור הרפתקני בינוניים כדוגמת ההונדה וראדרו. ה-F650GS וה-F800R ימכרו מעתה במחיר של 80 אלף ש"ח, הנחה של 5-6 אלף ש"ח.
בנוסף מתחילה לשווק דלק מוטורס את ה-G650GS Sertao, הגרסה הקרבית והמאובזרת של ה-G650 שנחשפה בסוף שנת 2011. הסרטאו מצוייד במתלים בעלי מהלך גדול יותר,חישוק קדמי בקוטר 21 אינטש, צמיגים קרביים ומיגונים מקוריים. מחירו של הסרטאו עומד על 72,900 ש"ח.

מחירי דגמי ב.מ.וו העדכניים

דגם מחיר ישן מחיר חדש
R1200GS 162,950 ש"ח 144,900 ש"ח
R1200GS Rally/Black 166,950 ש"ח 148,900 ש"ח
R1200GS אדוונצ'ר 175,950 ש"ח 158,000 ש"ח
R1200R 142,950 ש"ח 128,000 ש"ח
R1200R קלאסיק 149,950 ש"ח 134,900 ש"ח
R1200RT 179,950 ש"ח 164,900 ש"ח
S1000RR 159,950 ש"ח 142,900 ש"ח
K1600GTL 235,950 ש"ח 199,000 ש"ח
K1600GT 215,950 ש"ח 190,000 ש"ח
K1300R 165,950 ש"ח 149,000 ש"ח
K1300S 176,950 ש"ח 159,000 ש"ח
F650GS 85,950 ש"ח 79,900 ש"ח
F800GS 119,950 ש"ח 99,000 ש"ח
F800GS Trophy 126,950 ש"ח 103,000 ש"ח
F800R 84,950 ש"ח 79,900 ש"ח
G650GS 69,950 ש"ח 67,900 ש"ח

אסטרטגית השיווק החדשה לא מסתכמת בהנחות משמעותיות של עד עשרות אלפי שקלים על היצע דגמי ב.מ.וו אלא גם בשינוי התפישה בגישה ללקוח. אולם התצוגה הראשי של אופנועי ב.מ.וו והוסקוורנה יעבור בקרוב לרחוב המסגר ויעוצב בדומה לאולמות התצוגה של ב.מ.וו ברחבי העולם. בנוסף, מרכז השירות של אופנועי ב.מ.וו יעבור גם הוא ממרכז השירות המיושן בפתח תקווה אל המרכז החדש והמודרני ברחוב המסגר שיציע גם עמדות טיפולים רבת יותר.  בדלק מוטורס לא יגבילו את עצמם רק לאזור תל אביב ויפתחו בקרוב אולם תצוגה גם בירושלים ויתכן שבעקבותיו גם בחיפה.

את השפעות האסטרטגיה החדשה מקווים בדלק מוטורס שיהיה ניתן לראות בדוחות המסירות כבר בחודשים הקרובים. כעת ניתן רק לראות אם המהלך אותו יזמה החברה יגרור התעוררות בשוק האופנועים בדיוק כפי שקרה בשוק מכוניות היוקרה.

גלריה

14 תגובות ל ב.מ.וו מסתערת על השוק המקומי

  1. חחח

    שמעתי שפררי עושים גם הנחות של 20%. אני רץ לקנות לי ספיידר.

  2. מנועי הקטנועים שיעלו 80k זה של קימקו. לא יאמן

  3. מי יכול לקנות אופנוע ב 150 אלף והוא מהמעמד הבינוני ומחזיק עוד רכב בבית?

  4. מי שקונה את הכלים האלו.. ממד מזיז לו הנחות. זה עומד לצד הM5 או הלנדרובר בחניה.

  5. לשמוע שגולדי עושה הנחה?
    שווה לבדוק שוב, לא מאמינה.

  6. איזה קטע. דני קושמרו שידר במוצאי שבת כתבה על ידוענים שמקבלים כסף או טובות הנאה בהשקות שונות. מענין מה איתו?

  7. עד עכשיו המחירים היו מופקעים ועכשיו הם הגיונים יחסית למותג פרמיום. כשב.מ.וו מוכרת במחירים של הונדה אין בכלל מה להתלבט.
    עכשיו הגיע הזמן שבמאיר ירדו מהעץ ויורידו את המחירים של הונדה

  8. הקרב אולטימטיבי אבל אם הב.מ.וו יהיה באמת באותו מחיר אין מה להתלבט. 60 כ"ס ותדמית של ב.מ.וו? רק נקווה שהערסים לא יוציאו גם לו שם רע

  9. סוד גלוי שיש בעיות במנועי הקטנועים החדשים, וזה שהם מתוצרת קימקו לא אמור לפגוע כהו זה. כמו שמקובל אצל הגרמנים – הם לא יתחילו לשווק עד שהבעיות תיפטרנה. זו גם הסיבה שמועד השיווק הרשמי הצפוי נדחה לסוף השנה, בתקווה שהכל יסתדר. מצד שני, ב.מ.וו כבר פישלו – ובגדול – עם קטנוע, כך ששווה לחכות ולבדוק. ללא ספק אבל, התחום מקבל רוח גבית מעניינת…

  10. איזה כיף החלום מתקרב…
    יד 2 עכשיו יהיה יותר זול בהרבה!!!

  11. עדיין לא מובן .מאזדה 3 עולה בחו"ל 25 אלף דולר וכנ"ל bmw k1600gtl, אז למה מאזדה 3 עולה בארץ 125 אלף והאופנוע הנ"ל עולה 199 אלף?

  12. המחירים על כך גבוהים הולכים גרנדיוזים לא מותאםמים לחיי היום יום בכבישים בעיר אלו הם כלים ליאפים שרוצים לנקרי עיינים ולצאת לסיבוב בשבת לא תואמים למציאות לצרכים בערים הגדולות גם טימקס רואים פעם בכמה ימים על הכביש אז דיי עם הלקקנות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל