fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

דיאלים חוזרת לישראל

דיאלים חוזרת לישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

המותג דיאלים אולי לא אומר הרבה בימנו אך בסוף שנות ה-80' היו הטוסטוסים תואמי הפיאג'ו C של החברה הקוראנית לחלק בלתי נפרד מהנוף הדו-גלגלי המקומי. בתחילת שנות ה-90' עם השתלטותם על השוק של הקטנועים האוטומטיים נעלמה דיאלים מהשוק הישראלי כליל כשגם ניסיון חוזר לייבא את קטנועי ואופנועי החברה בראשית שנות ה-2000 לא צלח.
בינתיים ברחבי העולם תעשיית הרכב הקוראנית הרימה ראש וכך גם דיאלים ששמיצרת כלים דו-גלגליים מראשית שנות ה-60' והיא חטיבה אחת בקונצרן תעשייתי גדול שראשיתו עוד משנת 1939. בשנים האחרונות הרחיבה דיאלים משמעותית את קו הדגמים שלה ובנוסף לשווקי אסיה נכנסה גם לאירופה וארה"ב כשלמעלה מ-77% מהיקף היצוא שלה מיועד לשוק האירופאי.
היום אנו מתבשרים שקטנועי ואופנועי דיאלים יחזרו ארצה עוד השנה, תוספת מבורכת לשוק המקומי שכבר עתה רווי במותגים אך לא מצליח להתרומם מבחינת היקף המכירות.

אלא שהחדשה הגדולה באמת היא מי שתייבא את דיאלים ארצה חברת אלבר, אחת מחברות הליסינג הגדולות בישראל. אלבר שקיבלה את הזיכיון ליבוא דיאלים למשך 3 שנים שעתידה להתחיל בשיווק תוך מספר חודשים ב-40 סניפי החברה הפרושים בארץ. כניסתו של מותג חדש לארץ על ידי חברת ליסינג גדולה אמורה להעניק לו גב כלכלי איתן ופריסה לוגיסטית רחבה אבל גם ממשיכה את המגמה בה גורמים מענף נרכב הופכים להיות מעורבים יותר ויותר בענף הדו-גלגלי. כך מניות של 'מטרו מוטור' נמצאות בידי חברת 'קרסו' המייבאת את את רנו וניסאן ארצה, 'דלק מוטורס' יבואנית מאזדה פורד וב.מ.וו הפכה ליבואנית אופנועי ב.מ.וו והוסקוורנה, ד.ל.ב מוטוספורט היא חברה בת של 'לובינסקי' יבואנית סיטרואן ופיג'ו ואילו 'סמל"ת' יבואנית פיאט מחזיקה בחברת 'מוטוטראק' המשווקת את אופנועי גאס גאס . כיצד זה אמור להשפיע על הצלחת החדירה המחודשת לארץ של המותג? עוד מוקדם לקבוע אך זו בהחלט נקודת פתיחה טובה עבורו.

לארץ אמורים להגיע מספר דגמי קטנועים ואופנועים בעלי תקינה אירופאית. בפסגת היצע הקטנועים של דיאלים נמצא ה-S3,קטנוע מודרני למראה התואם לסאניאנג ג'וימקס וקימקו דאונטאון ומוצע בנפחי 125 ו-250 סמ"ק.  בקרב האופנועים נכללים צמד דגמי "כאילו" קאסטום ונמצא גם ה-VJF 250 בעל האורנטציה הספורטיבית המצויד במנוע חד-צילינדר מוזרק ועיצוב שמזכיר בחזית את ההונדה SP2. כרגע לא ידוע מה יהיו יתר הדגמים שיגיעו ארצה ומחיריהם אך אנחנו נמשיך לעדכן כשיהיו בידנו פרטים נוספים.

גלריה

14 תגובות ל דיאלים חוזרת לישראל

  1. ומה עם השירות ורמת התחזוקה? גם תהיה כמו של רכבי ליסינג? והמבין יבין

  2. אם יהיה להם שכל למכור אותו בפחות מ-30 אלף ש"ח יהיה להם להיט

  3. התלבטתי בין הפיאג'ו C דיאלים, וספה 50, טוסטוס פאנטיק מוטור, בנלי (זעיר זעיר- שאיתו למדתי נהיגה…. טסט שני- נפלתי בשמיניות) רק מראה שמאלית כחוק ואיתותים לפנייה עם הידיים: יד שמאל עושה סיבובים- זו פניה ימינה ויד שמאל מתוחה וישרה- זו פנייה שמאלה. בחרתי ב C .

  4. בחברות התקשורת הסלולארית תשלמו 2400 על דגם שנמכר בחנות לידם תמורת 1400 ש"ח. משלמים עשרות שקלים בכל חודש על שירות תיקונים, כשלהחליף מסך בחנות ליד: 150 ש"ח. או בקיצור- דפוק וזרוק.

  5. בקפריסין וביוון הם שורצים בהמוניהם במינימום אחזקה. זול זול- אבל מה הם באמת שווים כל האסיאתים הללו !

  6. אם יש לי מגרש מכוניות לפירוק אולי גם אני אייבא איזה מאלזי או אינדונזי.

  7. וחושבים שהם יכולים להיכנס לתחום שונה ולהצליח.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל