fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בטא חוזרת לישראל

בטא חוזרת לישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

עוד מותג אופנועים עושה את דרכו לישראל והפעם בקטגוריית השטח. השנים האחרונות היו תוססות במיוחד בנישת השטח עם גידול במכירות שנבע בין היתר מכניסה מחודשת של ששווקו בישראל בעבר מותגים כדוגמת הוסקוורנה והוסאברג והצטרפותם של מותגים חדשים כן HM מוטו, TM רייסינג, AJP וכמובן גאס גאס. זו האחרונה הצליחה לכבוד תוך זמן קצר חלק נכבד מהשוק הודות למדיניות תמחור אגרסיבית שהובילה לקרבות מחירים בענף.

בעוד ענף שלם יושב על הגדר בתקווה שיהיה ניתן למכור בארץ אופנועי מוטוקרוס באופן חוקי ובמחיר תחרותי, מפתיעה ד.ל.ב מוטוספורט כשהיא מודיעה שתחל לשווק בישראל בקרוב את אופנועי השטח של בטא האיטלקית.
בטא מוכרת לוותיקי השטח בארץ בזכות אופנועיה שהיו נפוצים כאן בשנות ה-80' אך החלה לייצר אופנועים עוד בשנות ה-40' של המאה הקודמת. המותג חזר לארץ לתקופה קצרה בשלהי שנות ה-90 כשהתבסס על קטנועי ה-ARK (המיוצרים עד היום) ועל אופנוע אינדורו 50 סמ"ק דו-פעימתי בשם RR. מאז ומעולם התמחתה בטא באופנועים קטני נפח שבמיוחד זוכים להצלחה דגמי הטריאל של החברה שמאד דומיננטית בתחום. קו הדגמים כולל  גם דגמי דו"ש קטני נפח ואופנועי אינדורו מקצועיים בעלי מנועי 2 ו-4 בנפחים של עד 500 סמ"ק כמו גם גרסאות סופרמוטו. כשנכנסה בטא לתחום אופנועי ה-4 פעימות כשהחל מ-2005 התבססה החברה על מנועים של ק.ט.מ אך בשנים האחרונות כל מנועי החברה הם מפיתוח עצמי ולקראת שנת 2012 הציגה משפחת דו"שים חדשה.

כרגע לא ידוע אילו דגמים של בטא יגיעו ארצה ומה יהיה מחירם אך לאור תחרות המחירים הגדולה בשוק אופנועי השטח ומיצוב הגבוה של ק.ט.מ והוסאברג יתכן מאד כי בטא תתפוס את פלח השוק הזול יותר מול מתחרים כדוגמת גאס גאס ו-HM  מוטו. לא ידוע אם ישנה כוונה לייבא גם את קטנועי החברה אך סביר להניח שזה לא יקרה שכן מדובר בקטנועי 50 סמ"ק דו-פעימתיים שנכחדו מהשוק המקומי.

גלריה

7 תגובות ל בטא חוזרת לישראל

  1. חבל.. אהבתי אותה אהבת אמת. חבל שהיתה מלווה במחלת החלודה.

  2. רוצים ליגה, רוצים מחירים שפויים, רוצים הדרכות שטח, רוצים מיסוי שפוי. רוצים לחיות ולנצל את השטח.

  3. תמשיכו לבוא לקראתנו בהורדת מחירים. אמנם כרגע הפסדתי 5000 ש"ח ממבצע הנחה השבוע על ההוסקווארנה: אז מה, לא קרה כלום. אוכל גם לקנות כלי חדש בהנחה. בעקיפין אם אתם עושים הנחות אתם עושים לנו שירות שרק נוכל לרכב ולהנות מכל הדגמים שנמכרים בארץ הקטנה שלנו ולספוג בכך את כל החארטה של משרד הספורט והאוצר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל