fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

M.V אגוסטה חושפת את הריבאלה

M.V אגוסטה חושפת את הריבאלה

אופיר דואק

צילום: יצרן

תופעת הקרוסאובר הולידה בשנים האחרונות את אחת הקטגוריות המעניינות בעולם האופנועים והיא קטגוריית ההיפרמוטו. קטגוריית ההיפרמוטו באה להוסיף לאופנועי הסופרמוטו הגדולים יכולת בין עירונית לטווחים ארוכים, תוך הרחבת מעטפת הביצועים הודות למנועי וי-טווין גדולים, כך נולדו להם הק.ט.מ סופר דיוק 990, האפריליה דורסדורו וגם הדוקאטי היפרמוטארד.
כעת גם M.V אגוסטה, הנמצאת בתקופת פריחה בשנתיים האחרונות, נכנסת לנישת ההיפרמוטו מעיקר מתוך ידיעה כי על מנת לשרוד אי אפשר להסתמך רק על שתי משפחות דגמים (ה-F4/F3 הספורטיביים ומשפחת הברוטלה). כך לאחר לא מעט רמיזות ואיורים נחשף היום, רגע לפני פתיחת תערוכת מילאנו היריב החדש של M.V אגוסטה לקטגוריה המכונה בפשטות ריבאלה (Rivale, יריב באיטלקית).

באופן יוצא דופן בקטגוריה הריבאלה עושה שימוש במנוע טריפל, אותו מנוע בנפח 798 סמ"ק המספק 125 כ"ס שהוצג לפני שבוע בברוטלה 800. המנוע נשלט על ידי מצערת אל-חוט ומציע 4 מפות הצתה לבחירת הרוכב.
השלדה היא שלדת צינורות המשולבת בלוחות אלומיניום יחד עם זרוע חד צידית מאלומיניום, כנהוג בחברה כאשר זווית ההיגוי חדה יותר החצי מעלה לעומת הברוטלה 800. מלפנים ניתן למצוא מזלג מרזוקי ובולם זאקס מאחור ועל הבלימה אחראים צמד דיסקים עם קליפרים ראדיאלים 4 בוכנות של ברמבו מלפנים ודיסק בודד עם קליפר שתי בוכנות מאחור. משקלו של הריבאלה עומד על 170 ק"ג יבשים.

כמובן שאי אפשר בלי לדבר על העיצוב המדליק של הריבאלה. עם הפנס הקדמי המזכיר את ה-F4, מיכל הדלק המפוסל, יחידת המושב/זנב הקצרה והמתעקלת והמפלט בעל שלושת הקנים הקצרים אין ספק שמדובר בהיפרמוטו היפה ביותר כיום. שיווקו של הריבאלה יחל במחצית השניה של שנת 2013 ומחירו יתחיל ב-11 אלף יורו, באירופה כמובן.

גלריה

7 תגובות ל M.V אגוסטה חושפת את הריבאלה

  1. איזה אופנוע מדהים!
    גם ככה אני חולה על טריפלים, אבל זו ממש יצירת אומנות

  2. איזה כלי עצבני, אוהבת ביותר.
    יש מצב שאחליף את שלי

  3. מתי כבר מישהו יקח אחריות וייבא את אופנועי M.V אוגסטה לארץ?! האופנועים שלהם מדהימים וזה יכניס עוד תחרות לארץ

  4. נראה לא רע, גם המורכבת נראית כמו ארגז מטען מרכזי לא רע ומיועדת לפירוק.

  5. אמנם איני שוחר דוקאטי אבל משיחות פה ושם אני קולט כי די אוהבים אותו והסחירות שלו לא רעה

  6. אין טעם להביא את ה MV אבל אם כבר מביאים אז שיביאו איזה בימוטה גרזן

  7. טיילתי באירופה בחגים ובדרכים הרריות גבוהות. חוץ מGSים הוא משחק אותה בכבוד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל