fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מילאנו 2012: מתיחת פנים ל-CBR600RR

מילאנו 2012: מתיחת פנים ל-CBR600RR

אופיר דואק

צילום: יצרן

כבר למעלה מחצי עשור הורידו היצרניות מיפן הילוך בכל הקשור למרוץ החימוש בקרב אופנועי הספורט. אם בשנות ה-90' ובראשית שנות ה-2000 נהגו היצרניות להנפיק גרסאות חדשות מידי שנתיים לדגמי הסופרספורט והסופרבייק שלהם כיום, במיוחד לאור הכלכלה הרעועה בעולם, לא ממהרים לשנות ולחדש את הקיים.
קחו לדוגמא את ה-CBR600RR שהוצג עוד בשנת 2003. מאז הצגתו אמנם עבר ה- RRמתיחת פנים בשנת 2007 ועוד רענון קל כעבור שנתיים, שכלל עדכון קל במנוע ומערכת ABS  אופציונלית, אך בבסיס זהו אותו אופנוע וגם העיצוב נותר זהה כמעט לגמרי. לא שיש בזה משהו רע, שכן ה-CBR600RR העניק להונדה 7 אליפויות סופרספורט עולמיות אבל כעבור 9 שנים הגיע הזמן לחדש.

לתערוכת מילאנו מביאה הונדה את ה-CBR600RR במהדורת 2013 אך למרות העיצוב החדש מדובר כאן במתיחת פנים בלבד. חיצונית זכה ה-RR למסכת חזית חדשה הכוללת פנסים חדשים ופתח יניקה חדש שאמור לשפר את זרימת האוויר למנוע. הפרינג חדש גם כן ובהונדה טוענים כי הוא מוריד את ההתנגדות לאוויר ב-6.5%. החישוקים חדשים גם הם וזהים בעיצובם לאלו שב-CBR1000RR ומאחור כעת תאורת LED.

המנוע לא עבר שינויים מהותיים וההספק נותר זהה כבעבר (118 כ"ס ב-13,500 סל"ד) אך ישנו מחשב ניהול מנוע חדש. השינוי המכאני העיקרי הוא בתחום המתלים. כמו ב-CBR1000RR גם באח הקטן ישנו כעת מזלג הפוך קדמי חדש של שוואה בטכנולוגיה ה-BPF (Big Piston Fork) המבטיח שטח שיכוך גדול יותר פי 3.5 מבמזלג הקודם. בניגוד לקאוואסאקי ZX6R 636 שהוצג בתערוכת קלן הונדה בחרו שלא לצייד את ה-CBR600RR במערכת בקרת משיכה אך מערכת ה-ABS המשולבת של הונדה תמשיך להיות מוצעת כאופציה.

גלריה

12 תגובות ל מילאנו 2012: מתיחת פנים ל-CBR600RR

  1. איזה מתיחת פנים, הצבעים קצת רועשים משהו, אבל בהחלט שחקן ראוי

  2. אופנוע שהוא לא טוב כשמדברים על הcbr הזה.
    יפה יותר או פחות זה עניין של טעם, אך מבחינת הדינמיקה שלו בתנועה, אני בטוח שהוא עוד יותר מוצלח מהדגם הקודם.
    יהיה מעניין לבחון אותו

  3. אמנם אישרו את ההלוואה בריבית רצחנית- כל מה שנשאר זה לבחור את הצבע…… (-: הייתי מת !!!!

  4. אם אני משווה אותו לסוזוקי- לדעתי יצא תיקו, רק שינמיכו את מושב המורכב. צריך לחכות ולראות את התנהגות ואחיזת הכביש שלו.

  5. חזק מאוד. אמנם רוב הסרטון בהילוך איטי. אבל ברור שההחלפה המהירה הזו היא מעל 130 קמ"ש- מדליק לחלוטין.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל