fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

יחידת הנעה חדשה לאינדיאן

יחידת הנעה חדשה לאינדיאן

אופיר דואק

צילום: יצרן

 המעבר של אינדיאן לידי פולאריס לפני שנתיים סיפק סוף סוף יציבות וגב כלכלי למותג רב ההילה. עיקר הפעילות של אינדיאן  מאז המעבר לבעלות החדשה היה חידוש יצור משפחת דגמי הצ'יף לאחר מקצה שיפורים וארגון מחדש של הדגמים אך היה ברור שהדבר לא יסתכם בכך. השמועות דיברו על סדרת אופנועים חדשה שתציג החברה שתונע על ידי מנוע חדש לחלוטין.
יחידת ההנעה החדשה של החברה נחשפה לאחרונה ואמורה לשמש את דגמי 2014 של אינדיאן שיחשפו רשמית לקראת הקיץ. שמה של יחידת ההנעה הוא Thunder Stroke 111 (פעימת הרעם) כשהמספר 111 מסמל את הנפח באינצ'ים מעוקבים, 1,811 סמ"ק. שני הצילינדרים הם בעלי זווית של 49 מעלות כשקדח כל בוכנה עומד על 101 מ"מ, המהלך על 113 מ"מ ויחס הדחיסה הוא 9.5:1.
חדשנות גדולה לא תמצאו במנוע החדש שכמו מנוע ה-1,702 סמ"ק הקיים של אינדיאן עושה שימוש בהזרקת דלק אך גם נשאר נאמן לקירור אוויר/שמן וצמד שסתומים לצילינדר עם גל זיזים עילי המונע על ידי מוטות דחיף.

בכל זאת יש ביחידת ההנעה 111 ישנם מספר חידושים. מוטות הדחיף מונעים על ידי 3 גלגלי שינים, ציר גל הארכובה עשוי יחידה אחת ומצמד חדש וגדול יותר היושב בסלסלת מצמד חדשה שעשויה כעת מאלומיניום. המצערת של מנוע ה-111 הינה אלקטרונית וגופי המצערת הם בקוטר 54 מ"מ. נתון הספק מרבי לא נמסר אך נתון המומנט חשוב יותר עבור מנועים מסוג זה והוא עומד על למעלה מ-16 קג"מ בסל"ד לא ידוע. מהירות המנוע המרבית עומדת על 5,500 סל"ד. יחידת ההנעה כוללת גם תיבת הילוכים חדשה בעלת שישה יחסי העברה.

דגש גדול ניתן על עיצוב המנוע. מעבר לשפע הכרום המתבקש במנוע שאמור לשמש אופנועי קאסטום וקרוזר ניתן להבחין באזכורי רטרו מרשימים כמו כיסויי ראשי הצילינדרים המעוגלים כמו בדגמי שנות ה-40' וה-50' של אינדיאן, כיסויים אובליים עבים למוטות הדחיף וכיסוי בית גל ארכובה עם לוגו האינדיאני המפורסם.

גלריה

5 תגובות ל יחידת הנעה חדשה לאינדיאן

  1. זה מתאים להסטוריה ובמקום של כבוד.. ככה זה נראה לי לפחות

  2. המנוע הזה נראה בהחלט כמו ערימת ברזל מרשימה ומבריקה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל