fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

חדש מימאהה: X-מקס 400

חדש מימאהה: X-מקס 400

אופיר דואק

צילום: יצרן

בזמן שהיינו עסוקים במינגול ובחגיגות יום העצמאות חשפה ימאהה את ה-X מקס 400 החדש. מדובר אח בכור למשפחת ה-X מקס המצליחה שאמור לגשר על הפער בין ה-X מקס 250 לבין המג'סטי 400 היוקרתי. הגרסה מוגדלת הנפח אמורה להעניק ל-X מקס יכולות בין עירוניות משופרות לטווחים ארוכים וגם במידה מסוימת להיות תחליף מוזל עבור מי שלא יכול להרשות לעצמו טימקס.

במבט חטוף, במיוחד מהצד, ה-X מקס 400 נראה זהה לגרסת ה-250 אך מבט מעמיק יותר חושף את ההבדלים. לגרסת ה-400 חזית חדשה עם פנסים חדשים הכוללים גם תאורת LED, משטחי הצד דומים אך מעוצבים בקווים חדים יותר, ישנו מושב שונה עם משענת גב מתכוונת לרוכב וגם יחידת הזנב חדשה כולל יחידת התאורה האחורית. גם עיצוב לוח מחוונים שונה ודומה לזה של הטימקס 530.
מתחת לפלסטיקה שוכן מנוע ה-395 סמ"ק, צילינדר יחיד בעל הזרקת דלק שנלקח מהמג'סטי 400. ב-X מקס 400 מספק המנוע 31 כ"ס, כ-2 כ"ס פחות מאשר במג'סטי, כשנתון המומנט עומד על כ-3.5 קג"מ. לטענת ימאהה ישנו שיפור של 50% בביצועים לעומת גרסת ה-250 ואילו המהירות המרבית המוצהרת של ה-X מקס 400 עומדת על 150 קמ"ש. השלדה מתבססת על זו של ה-X מקס 250 עם חיזוקים הכרחיים ובסיס הגלגלים ארוך ב-2 ס"מ. המתלים עברו כיול מחדש כאשר למתלה האחורי המורכב מצמד בולמים ישנו מהלך ארוך יותר.

ה-X מקס 400 זוכה לדיסק בלימה נוסף מלפנים כדי להתמודד עם השיפור בביצועים אך גם כדי להתמודד עם המשקל המוגדל שכן משקלו הרטוב של ה-X מקס 400 עומד על 211 ק"ג, 31 ק"ג יותר מאשר X מקס 250. כרגע לא מציע ה-X מקס 400 מערכת ABS כמו בגרסת ה-250 אך מערכת זו צפויה להופיע בהקדם. החישוק הקדמי של ה-X מקס 400 הינו בקוטר 15 אינטש כמו בגרסת ה-250 אך באופן מפתיע החישוק האחורי קטן יותר במידה אחת והוא בקוטר 13 אינטש. יחד עם זאת הצמיג בגרסת ה-400 מעט רחב יותר.
אנשי מטרו מוסרים כי ה-X מקס 400 יגיע ארצה אך זה אמור לקרות לא לפני חודש מאי בו יחל השיווק של הקטנוע באירופה כשהמחיר טרם ידוע. מחירו של ה-X מקס באירופה עומד על 5,800 יורו, כ-1,000 יורו יתר מאשר ה-X מקס 250 אך 2,800 יורו פחות ממחיר המג'סטי 400 ABS.

 

ימאהה X מקס 400 – מפרט טכני

מנוע צילינדר יחיד, 395 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 31.1 כ"ס ב-7,500 סל"ד
מומנט 3.45 קג"מ ב-6,000 סל"ד
קדחXמהלך 73X83 מ"מ
יחס דחיסה 10.6:1 
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי, מהלך 110 מ"מ
אחורי – בולם כפול, מהלך 110 מ"מ 
בלמים קדמי – דיסק כפול 267 מ"מ
אחורי – דיסק 267 מ"מ 
צמיגים קדמי – 120/70-15
אחורי – 150-70-13 
בסיס גלגלים 1,565 מ"מ
גובה מושב 785 מ"מ 
מרווח גחון 105 מ"מ 
מיכל דלק 14 ליטר 
משקל 211 ק"ג (רטוב) 

11 תגובות ל חדש מימאהה: X-מקס 400

  1. שהרי מבחינתו זה אופנוע כבד לעשירים

  2. הייתי קונה בקלות כזה אבל אין פקקים בחדרה

  3. כמו כמה מידידיי בעלי טימקס שזו נקודת התורפה לדעתם

  4. או האקס-סיטי או איך שקוראים לו- היציאה הגרועה של העשור עם הריפוד החום.

  5. הבאתם ג'וירייד ואז ג'וירייד עם ABS כנ"ל ג'וימקס. יאלל'ה…. תחכו קצת ותביאו רק עם ABS שלפחות תהיה איזו שמירת ערך מינימלית במחירון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל