fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

השקת פולאריס רייזר 900

השקת פולאריס רייזר 900

אביעד רייס

חברת ד.ל.ב מוטוספורט השיקה בשבוע שעבר את סדרת הרייזר 900, ואנחנו הגענו לראות במה מדובר.

הפעם ההשקה הייתה על טהרת משפחת ה- 900. השאלה המתבקשת היא מדוע להתרכז רק בנפחי ה- 900, כשקיימים כבר דגמי ה- 1000 סמ"ק שאמורים כביכול להתעלות ולמשוך יותר עניין מהאחים הקטנים?

את התשובה לשאלה זו קיבלנו מרון פת, מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט, שהסביר:

"במשך שנים רבות שלטו בתחום השטח המרובע-גלגלי הטרקטורונים, אך לאחר הגעת הרייזר 800 השתנו כללי המשחק. הרייזר 800 הביא איתו משהו שלא היה מוכר קודם בתחום השטח. אם פעם הרוכבים היו צריכים להיות מנוסים מאד בשטח ע"מ להצליח ולרכב על הטרקטורונים, הרי שלאחר הגעת הרייזר 800 הכל נעשה פתאום הרבה יותר קל- הרייזר איפשר לכל נהג להפוך לחיית שטח (כמובן שעדיין צריך להתחיל לאט לאט ולא נמליץ פשוט לקום ולתת בגז אלא ללמוד את הכלי לפני).
גם בגזרת הבטיחות הרייזר הביא יתרונות שלא היו בנמצא לפני- הכידון התחלף בהגה, כלוב התהפכות וחגורות בטיחות הגנו על הרוכבים. רישוי כביש איפשר להגיע בנוחות ממקום למקום ללא צורך בעגלה. 

העובדה כי הרייזר היה שחקן יחיד- ובעצם הבכור- בקטגוריית ה- סייד ביי סייד תרמה להצלחה הגדולה ולמכירה של כ- 3000 כלים בארץ הקודש בלבד. 

לאחר שהופסק ייצור הרייזר 800, סומנה משפחת ה- 900 כממשיכת הדרך וכזאת שתיכנס לנעליים הגדולות שהשאיר ה-800 ע"מ להמשיך את ההצלחה, לכן התרכזה ההשקה בדגמי ה- 900 ולא ה- 1000.
אין ספק כי דגמי ה- 1000 סמ"ק הם כלים מצוינים ושחקנים רציניים בשוק, אך מדובר בכלים חזקים הרבה יותר שלא יתאימו לכל אחד, בוודאי שלא למתחילים בשטח.

הידידותיות למתחילים, אפילו כאלו שמעולם לא נהגו בכלי שטח אך יחד עם זאת גם  כלים שמתאימים לנהגים מנוסים עם שעות מנוע רבות בשטח, בנוסף עם עלויות אחזקה נמוכות יחסית לקטגורייה, הופכים את משפחת ה- 900 ליורשת האמיתית למורשתו של הרייזר 800 פורץ הדרך.

פולאריס ממשיכה להוביל בפער ניכר גם ב- 2015 את שוק הסייד ביי סייד בישראל. להערכתנו, סדרת ה- 900 תאפשר ליותר לקוחות חדשים וחוזרים לרכוש את רכבי השטח סייד ביי סייד הטובים בעולם במגוון של גרסאות ומחירים". כך לדבריי המנכ"ל פת.  

ארבעה דגמים מונה סדרת ה- 900 של הרייזרים, שמקבלת תוספת הספק משמעותית- מ- 55 כ"ס ברייזר 800 ל-75 כ"ס ב- 900.

במחיר של- 99,900 ש"ח לדגם ה- S900 תוכלו לרכוש את הכלי המהווה את כרטיס הכניסה לשטח של המותג.

הדגם השני הוא הרייזר S900 EPS (אלקטריק פאוור סטירינג) המצוייד בהגה חשמלי ונמכר במחיר של 109,900 ש"ח.
ע"מ לקבל את S900 EPS איי עם הגה חשמלי ודיפרנציאל אחורי, יעלה המחיר ל 114,900 ש"ח.

שלושת הראשונים בעליי מרווח גחון של 32 ס"מ, קיבולת מיכל דלק של 36 ליטר, ומשקל שעומד על 547.9 ק"ג. 
אבזור: תא כפפות, לוח מחוונים דיגיטאלי הכולל: ספידומטר/ מד מרחק/ מד סיבובי מנוע/ מד נסועה מתאפס/ שעון שעות/ תצוגת הילוכים/ מד דלק/ בורר הילוכים/ תאורה.

בנוסף, אם חשקה נפשיכם לקחת את כל המשפחה אתכם לחווית השטח, מציעה משפחת ה- 900 את הרייזר המשפחתי בעל ארבעה מושבים, במחיר של 126,900 ש"ח. הרייזר המשפחתי עולה למשקל של 668 ק"ג, קיבולת מיכל הדלק נשארת כשהייתה, ומרווח הגחון מצטמצם טיפה ל 31.8 ס"מ.

אבזור הרייזר 900 4 מקומות כולל: דלתות/ כיסא נהג מתכוונן/ תא כפפות/ לוח מחוונים דיגיטאלי הכולל: ספידומטר/ מד מרחק/ מד סיבובי מנוע/ מד נסועה מתאפס/ שעון שעות/ מד הילוכים/ מד דלק/ בורר הילוכים/ תאורת LED
הכלים נמסרים ללקוחות עם מיגון תחתון, חצי חלון וגג. 

נעביר עכשיו את זכות הדיבור לעמית רייס שבחן את הכלים, והנה התרשמותו:

"אהבנו מאוד את מראהו של ה- RZR 900. הכלי משדר איכות גבוהה מבפנים ומבחוץ. גריל גדול ומורם במרכז, בולמי FOX ופנסי לד אחוריים, שילוב של פלסטיקה שחורה וצבעונית וקווים קרביים מאוד שגורמים ל- 900 להראות מצויין ליד הRZR 800 אותו הוא יורש. גם ה- 900 הארוך נראה נפלא למרות המידות הארוכות שלכאורה לא תמיד מחמיאות ומתאימות לרכב פנאי-שטח.                                              

מבט פנימה מגלה איכות חומרים והרכבה בכל מרחב הנהג והנוסעים. ההרגשה היא שפולריס לא חסכו, והשקיעו בסביבת נהג מזמינה ואיכותית.

מתניעים. בתחילה לקחנו לסיבוב את זוג ה- 900 הקצרים. הכלי מגיב נפלא לסחיטת דוושת הגז. יש כאן הרבה כוח זמין על מנת להתגבר על תוואי שטח שונים. ה- 900 RZR מגהץ היטב שבילים, יציב מאוד בחולות ועולה עליות בכלל בלי להרגיש שהם קיימות. יש כפתור החלפה בין מצב 2×4 לבין מצב 4×4.

מורגש הבדל בין ה- 900 עם ההגה החשמלי לזה עם ההגה הרגיל.  ב- 900 המחושמל ההיגוי מרגיש  קצת חסר תחושה וקשה יותר לתקן מצבים של היגוי יתר בנהיגה אגרסיבית. ב- 900 עם ההיגוי הרגיל לעומת זאת התחושה יותר טובה. ההיגוי מדוייק והנהג חש את מצב הצמיגים על הקרקע בכל רגע."

בהשקה עצמה זכינו לאירוח מדהים ב "רייזר פארק יקום", מקום שמסתבר שמזוהה יותר מכל מקום אחר עם הרייזרים של פולאריס. אנשי הפארק אירחו אותנו כיד המלך בצורה של הייתה מביישת אירוע משפחתי, ופה המקום להגיד תודה רבה ושנהננו מאד. 
במשך מסיבת העיתונאים, עלתה הסוגייה המשפיעה על כולנו: נאמר שלעיתים רבות לא שומרים נהגי הטרקטורונים והרייזרים על הסביבה, נוסעים בצורה המפחידה ומסכנת עוברים ושבים, ואם נשאל חלק גדול מהאוכלוסייה במדינה מה הרגשות שעולים בהם ברגע שהם רואים ושומעים את הכלים האלו, בדר"כ נקבל תשובה שאלו רגשות של פחד וכעס.
נציגי החברה נשאלו האם הם מודעים לבעיה, והאם יש מחשבה או תכנון איך לנסות ולהשפיע על סוגייה בעייתית זו.
מצד אחד, מדובר בחברה מסחרית שצריכה למכור את הכלים ולא יכול לסנן את לקוחותיה, ומצד שני דווקא החברה שמוכרת יכולה להשפיע על הקונים איתם יש לה קשר דיי מעמיק בתהליך הרכישה. 

נאמר לנו ע"י נציגי החברה וגם ע"י נציגים בכירים של ענף הטרקטורונים והרייזרים שנכחו במקום כי ישנם אירועים הממתינים להתקיים בנושא, ויש רצון  של חלק מן היבואנים בשוק להכנס ולהשפיע. 

נציגי ד.ל.ב אמרו כי החברה מודעת לנושא ועושה ותעשה מאמצים רבים בשיתוף עם גורמים בענף ע"מ להיות מעורבת יותר גם לאחר מעמד הקנייה ולנסות להשפיע כמה שיותר ע"מ לשפר את המודעות ואת ה"שם" שיצא לענף.

אין ספק כי טיולי מועדונים ואירועי הסברה שונים יכולים לתרום ולהביא את הענף לכיוון חיובי וטוב. נאחל בהצלחה ונקווה לראות את שיתוף הפעולה הזה נושא פרי. 


5 תגובות ל השקת פולאריס רייזר 900

  1. חושב לרכוש 900s שהוסיפו לו הגה כח של OEM.
    הכלי שמור עם מעט שעות, בן שנה.
    תובנות? התייחסות לנושא הגה כח לא מקורי?
    אודה…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל