fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

תל אביב פקוקה – מכירות הדו גלגלי ברתיחה

תל אביב פקוקה – מכירות הדו גלגלי ברתיחה

גיא בן ברק

צילום: רונן טופלברג

עומס התנועה בגוש דן קשה ומכביד באופן מסורתי – קל וחומר עם תחילת העבודות בתוואי הרכבת הקלה. הפיתרון הוא כמובן מעבר לרכב דו גלגלי. היבואן עופר אבניר (קימקו, סוזוקי, הוסקוורנה, מוטו גוצי, אפריליה, פיאג'יו) זיהה עוד לפני מספר חודשים את מצוקת התחבורה המסתמנת ואת הפיתרון שמספקים הקטנועים והאופנועים, יצא במבצע מכירות והוזלות ענק ויידע את הציבור הרחב בדרכים מקוריות במיוחד: בתחילה נעשתה היסטוריה על גשר מעריב, עופר אבניר סיימה שושלת מפרסמים של 40 שנה כאשר עלתה עם שלט ענק למבצע המכירות המיוחד; כעת עולה קבוצת עופר אבניר עם שלט קריאטיבי נוסף, הפעם בפינת הרחובות יצחק שדה והמסגר (אחד ממוקדי הפקקים באיזור גוש דן). השלט יכלול קטנוע קימקו אמיתי אשר יוצב בתוך אקווריום שקוף, כשעליו המסר "יש לשבור הזכוכית במקרה חירום" ומתחתיו הכיתוב ההומוריסטי "עבודות הרכבת הקלה יסתיימו בשנת 2021, שיהיה בהצלחה". 

פעולות אלה של עופר אבניר אכן מניבות תוצאות בשטח: היבואן מדווח על עלייה של 54 אחוזים בהזמנות דו גלגלי במהלך חודש אוגוסט, שמצטרפת לעלייה של 30 אחוזים במהלך חודש יולי.

קובי גילון, סמנכ"ל בקבוצת עופר אבניר :"עבודות הרכבת הקלה, יחד עם הרפורמה במיסוי על דו גלגלי שהוכרזה לאחרונה, מעודדות יותר ויותר נהגי מכוניות לעבור לדו גלגלי. אנו מזהים צמיחה של 54 אחוזים בהזמנות במהלך חודש אוגוסט, שמצטרפת לעלייה של 30 אחוזים במהלך חודש יולי, ומצפים כי המגמה תימשך ככל שהעבודות יתקדמו וההתניידות בגוש דן תהפוך לקשה יותר."

 

10 תגובות ל תל אביב פקוקה – מכירות הדו גלגלי ברתיחה

  1. כל בוקר אני רוכב לעבודה בכביש חמש הפקוק ועצוב לראות דו"ג אחד בערך לכל אלף כלי רכב לפחות שמעדיפים לבזבז את הזמן בפקק .

  2. פיתחה המדינה עמנ"ת לגרום לעליה במכירות הדו"ג בקרב העם חסר חוט השדרה, מבלי להוריד במחירי הביטוח ההזויים, הכלים הטיפולים והחלפים,
    בניית רקבת (רכבת) קלה
    שאפו למדינת ישרא-הל.

  3. רק חבל שאת הפרסום הזה אנו מממנים מכיסנו הפרטי, וההוזלות הזעומות על מרבית הכלי דו"ג לאחר הרפורמה רק מחזקות את התחושה הזו.

  4. "הוזלות ענקיות" של הטייוואנים המתפרקים שלהם במחירים משולשים משאר העולם כדוגמת המובי שמיובא לפה במודל מיושן מאד ובלתי בטיחותי בעליל ובמחיר של מעל 16000₪… וטוב שאפשר "להאשים" את המדינה במיסוי של 40% כאשר הרווח של היבואן נושק ל 100% תפסיקו כבר לממן את הדגנרטים האלו…

  5. לא אכנס איתך כאן לעימותים.
    אני רק רוצה להגיד לך משהו.
    הקטנוע לא עולה 16.
    הקטונע משמש אותי כשליח כבר מעל 50 אלף. כן 50 אלף קילומטר בלי תקלות רק טיפולים בזמן.
    אם לזה אתה קורה זבל אז אני חושב שאתה טועה ומטעה.
    קטנוע מצויין לכל מי שאין לו כסף כמוני ונהנה רק מקריאה כאן באתר ונהנה לראות את הדברים החדשים שיש בעולם המופלא הזה.
    שנה טובה.

  6. כך זה נראה והמעט שאתם יכולים לעשות זה לתת גילוי נאות. או שתתנו סקירה של השוק כולו כי זו אינה עיתונות אלה פרסומת ליבואן…

  7. יבואן מפרסם ועושה זאת יפה ואתם כמו זקנות תככניות מזיינים במח.
    יובל יש קבלת פליטים באירופה תצטרף.
    שי אתה מוזמן לא לרכוש כלום במדינה ואז לא תממן פרסום.
    ולאלי סמנכל מטרו או חברה אחרת אתה כל כך שקוף שזה מצחיק

  8. את הכלי הבא שלי ארכוש במדינה, אך לא מהקרטל. לפי המחירים לפני ואחרי הרפורמה, ניתן לראות בחישוב פשוט כי על אופנוע במחיר של 30,000₪ מקבלים מטרו-מוטור ועופר אבניר הכנסה של מעל ל-10,000₪ (מקור שופע להשקעה בפרסום). בעיניי אופנוענות צריכה להיות עממית.

  9. גם אני רוכב על מובי. קטנוע שאין דומה לו באיי כניסה למוסך. ותאמינו לי רכבתי על 30 קטנועים לפניו בימיו חיי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל