fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

דקאר 2016 – הנתיב

דקאר 2016 – הנתיב

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

דקאר 2016 מוצג היום בצל ביטולים ושינויים, גריעה של צ'ילה ופרו בגלל מזג אוויר (אל ניניו) הצפוי בכול מקרה ליצור בעיות, מביאה לכך שהראלי של "דרום אמריקה" במהדורה מספר 8 יערך רק בארגנטינה ובוליביה – ועדיין התרגשות עם הצגת הנתיב והתכנית של דקאר 2016 של האירוע היחיד החשוב ביותר בעולם הראלי ואולי הרכב בכלל, במיוחד תחת ניהולו לראשונה של האלוף מארק קומה.

ב-2.1.2016 יזנק הדקאר מבואנוס איירס לנתיב בן 14 יום ו-9,332 קילומטר מתוכם 4,701 קילומטר הם ספיישל טסט. מזג האוויר צפוי לפגוע משמעותית השנה מאחר וזו שנת "אל ניניו" חריף במיוחד, מה עוד שמרכזו באוקינוס השקט קרוב מאוד לחופי מדינות הדקאר, כך שצ'ילה פרו בטלו מראש את חלקן והותירו את הראלי לשתי מדינות בלבד.

שני שלבי המרתון שיערכו ב-6 וב-12 לינואר שונים זה מזה, הראשון אוסר כליל על הרוכבים לטפל באופנועיהם בעוד המרתון השני חוזר לפורמט הקלאסי המאפשר רק לרוכבים לעבוד על האופנועים. המרתון השני יהיה משמעותי במיוחד לא רק בפני עצמו אלא בגלל שיום אחד אחר כך, ב-13.1, יערך הסטייג' הקשה ביותר עבור כלל המשתתפים – הדיונות המסוכנות של פיאמבאלה, בשילוב שטחים הרריים וחציית נהרות, הנתיב מתחיל ומסתיים בארגנטינה אך חודר לבוליביה, מי שישרוד את היום הזה יכול כבר לגלוש בבטחה לסיום ברוסאריו, ארגנטינה. יום המנוחה יערך ב-10.1, מייד לאחר השלמת 50% מהנתיב.

ככול שיתקרב המועד נעדכן בקבוצות וברוכבים החשובים, השנה גדל עוד יותר האיום על הדומיננטיות המוחלטת של ק.ט.מ מאז 2001 לאור פרישתו של מארק קומה שליט הדקאר ובמקביל מעורבות גדולה של הונדה וימאהה כמו-גם היצרנים הקטנים.

גלריה

4 תגובות ל דקאר 2016 – הנתיב

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל