fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

הונדה HR-V בישראל

הונדה HR-V בישראל

שי שיוביץ

צילום: רונן טופלברג


הונדה השיקו היום את ה- HR-V החדש והחשוב שמיועד להתחרות בשוק הסוער של רכבי הפנאי הקומפקטיים. שרון גלזר, מנהל חטיבת הרכב הפרטי ב'מאיר' מסר כי: "הונדה HR-V הינו הדגם השני של הונדה המושק השנה בישראל. מהלך השקתו לצד השקת הונדה ג'אז החדשה, מצביע על המומנטום החזק בו נמצא מותג הונדה.  במדינות בהן הוא כבר הושק, זכה ה- HR-V החדש להצלחה מוכחת ואנו בטוחים כי נתוניו ותכונותיו של הרכב לצד מחירו התחרותי, יביאו להצלחתו גם בישראל וימקמו אותו כאן כשחקן משמעותי ובעל משקל בסגמנט רכבי הפנאי שטח הקומפקטיים."

ה- HR-V החדש מציג עיצוב נאה במיוחד שמצליח לבלוט מתוך שלל המתחרים ומזוהה מיידית כהונדה, מציע מימדים מכובדים לסגמנט, ביצועים טובים ומחיר מעולה.

ה- HR-V החדש מגיע עם מנוע מתקדם בנפח 1.5 ליטר, 130 כ"ס ו- 15.6 קג"מ, ומוצע בשלב זה עם תיבה רציפה בלבד. בזכות משקל נמוך יחסית, ה- HR-V החדש מתהדר בביצועים טובים יחסית לסגמנט עם 10.8 שניות ל- 100 קמ"ש ונתון צריכת דלק רשמי העומד על מעל 19 קמ"ל.

בזכות תכנון חכם ה- HR-V מציע שפע של מקום לנוסעים ולמטען (תא מטען בנפח 431 ליטרים), וכמובן שמערכת קיפול המושבים הייחודית (magic seat) להונדה נמצאת גם כאן. 

התכנון החכם ממשיך עם שפע של אביזרי בטיחות (כגון בלימה אקטיבית במהירויות עירוניות, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד) אשר עם ציון בטיחות מרבי במבחני הריסוק משלימים חבילה בטוחה ביותר.

כפי הנראה כרגע, הונדה קיבלו את רב המכר הישראלי של השנים הקרובות בזכות שילוב של מחיר משתלם, מימדים ואבזור.

מבחן דרכים ממצה ומקיף יגיע בקרוב.


רק רצינו להזכיר לכם מי עוד מגיע מהמשפחה של ה- HR-V. זהו מאגר גנים משובח בהחלט!

5 תגובות ל הונדה HR-V בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל