fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

הונדה MSX125 חדש 2016

הונדה MSX125 חדש 2016

גיא בן ברק

צילום: יצרן

אופנוע המיני 125 של הונדה, MSX125 המשווק גם בישראל ואף ידוע בשמו האמריקני "גרום", זוכה לשינויים ושיפורים לשנת הדגם 2016. הדגם המאוד מצליח שהופיע לקראת 2013 מכר עד היום למעלה מ-300,000 יחידות הודות לעיצוב מגניב וצריכת דלק נמוכה של מנוע ה-125 המתאים למגוון רוכבים ושימושים ובמחיר טוב. לקראת 2016 מחליטה הונדה להעניק לדגם מראה חדש, אקסטרים יותר. קווים מודרניים וחדים יותר, קלאסטר פנסים חדש לד כמובן. העיצוב הוא של סטריט פייטר קרבי כולל מיכל דלק חדש וקומפקטי יותר אך נותר 5.5 ליטר קיבולת. האוכפים מעוצבים חדש, הזנב מחודד, האגזוז ממוקם נמוך וכבר לא בזנב. לוח דיגיטלי חדש עם מידע בשפע.

מבחינה מכאנית זה אותו מנוע סינגל מקורר אוויר שני שסתומים 125 סמ"ק המייצר 10 כוח סוס וצורך מעט דלק, מנוע ממוקם אופקית בשלדת הפלדה ומיתלים עם מזלג הפוך 31 מ"מ וגלגלי "12, הממדים הזעירים נותרו, גובה המושב 765 מ"מ, והמשקל הרטוב עומד על 101.7 קילו.
האופנוע יוצא לשיווק באירופה באביב מן הסתם יגיע במהרה גם לישראל.

גלריה

9 תגובות ל הונדה MSX125 חדש 2016

  1. זה אופנוע עירוני מעולה ועממי שהיה אמור לבוא כאופציה לאופנוע זול(למי שרוצה לחוות אופנוע והילוכים), ובמחיר של קטנוע אוטומטי זול. גג 13 אלף ש"ח. עם התמחור החזירי הפכו אופנוע-זול ליקר רצח, אנטי תזה לאופנוענות העממית שהוא אמור לייצג, וזה חבל.

  2. סה״כ שינו את צבע התאורה לכחול. נראה כמו יישור קו עם המתחרה הישיר, ה-Z125 החדש של קוואסאקי. תחום האופנועים מקבל עוד נישות – אם פעם היה מונקי בייק, היום יש גם מונקי בייק ״קרבי״.

  3. מה שהונדה מוכרת מדגם אחד כל המותגים האירופאים לא מוכרים בשנה מצחיק אבל אמת בכל העולם מעדיפים יפני.

  4. נכון להיום, כמאה שנה לאחר המצאת האופנוע, ואחרי שפג תוקף הפטנט לרוב החידושים הגדולים. הונדה כיצרן כבר לא עומד בראש, כולם מעתיקים ועושים "הונדה" והמחירים ימשיכו לרדת. גם הונדה כדי להישאר רלוונטית עברה לייצר בשווקי המזרח בהם היצור זול. רמי אתה בסרט שחור לבן, תתקדם לצבע, אחרת תישאר מאחור. בתור התחלה נסה להתחיל להתרגל למילה "סין" ולצמד המילים "עלות תועלת", כי בזה הסינים מובילים, והפעם זאת הונדה שצריכה להסתגל לאיכות סבירה כדי להישאר בתמונה. הלקוחות כבר לא מוכנים לשלם יותר על שיפור קל באיכות כפול כסף.

  5. עם כל הכבוד להונדה-ויש, אופנוע כל כך בסיסי שחלש מכל קטנוע טייוואני לא אמור לעלות ₪21000
    אבל כל עוד הפראיירים יקנו ולא ׳יתקעו את היבואן׳ עם כמויות של כלים – המחיר לא ירד!

  6. המציאות הוכיחה שלנו הצרכנים אין את הכוח לשבור את הקרטל, קרטל שחוגג על הכיס שלנו כבר שלושים שנה. בענף האופנועים קיים כשל שוק מתמשך בו המציאות האוטופית של אדם סמית לא עובדת, זה שדיבר על איזון מחירים עקב ביקוש ועצה (לפי סמית אם לא נקנה המחיר ירד). הקרטל ימשיך לחגוג אם הממונה על ההגבלים העסקיים לא יעצור אותו. עצירה משליטה בשוק המחירים, עצירה מהאיסור לייבוא קאבים, ועצירה משליטה במכרזים תפורים של כל מוסדות הציבור במדינה. הונדה לא תתרגש ולא יקרה לה כלום אם אני ואתה לא נקנה MSX, מקסימום היא תחזיר עודפים למכירת יד שניה בחו"ל. הונדה, שלהערכתי סובלת בעצמה מהקרטל(אך אדישה לסבל, קטן עליה), לא תעשה עבורנו את המלחמה שהממונה על ההגבלים העסקיים צריך לעשות.

  7. 4- הפילוסופיה שלך לא מעניינת עם עובדות אי אפשר ולא ניתן להתווכח. דבר השמור לטיפשים.

  8. מרוב שהם מתגאים בצריכת הדלק הנמוכה (שלא מעניינת אף אחד, גם כך מנוע קטן) הם שכחו שהוא גם צריך לנסוע, וחבל שMIO 100 זריז ממנו בהרבה. העיצוב הפלסטיקי המחובר והחלקלק זה בדיוק מה שאנשים לא אוהבים ומעדיפים חלקים מודגשים ומופרדים כמו הישנים והפשוטים. מנוע הונדה אמין. אין לי בעיה עם המחיר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל