fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

השקה מקומית- אופל אסטרה

השקה מקומית- אופל אסטרה
ערך: שי שיוביץ          כתב וצילם: אביעד רייס

חברת 'ש.י.ר שלמה' השיקה היום בישראל את האופל אסטרה החדשה, שנבחרה על ידי 58 עיתונאים מאירופה לזכות בתואר היוקרתי "מכונית השנה באירופה" לשנת 2016. האסטרה החדשה שמה את הגולף במרכז הכוונת, ומתכוונת להלחם בה בכל החזיתות שכוללות הבטחה לאיכות משופרת מאי פעם, מנועים חזקים וחסכוניים ואביזרי בטיחות נדיבים.

האסטרה מגיעה בשלוש רמות גימור ובשלוש תצורות מרכב: האצ'בק, 5 דלתות, וספורט טורר (סטיישן). התכנון החדש של האסטרה אפשר להגיע לחיסכון שנע בין 120 ל- 200 ק"ג במשקלה הכולל של המכונית. באופן מפתיע ובשונה מהמגמה הכוללת, האסטרה החדשה דווקא קטנה יותר מהדגם המוחלף: היא נמוכה ב- 2.5 ס"מ מקודמתה, קצרה ב- 5 ס"מ ובעלת בסיס גלגלים שהתקצר ב- 2 ס"מ ל- 266.5 ס"מ (בגרסת ההאצ'בק).

למרות המידות הקטנות יותר, באופל מתגאים בכך שהאסטרה החדשה מציעה מרווח פנים משופר לנוסעים מלפנים ומאחור הודות לתכנון תא הנוסעים וניצול מרחב מקסימלי. תא המטען גדול בנפח של 370 ליטר, כשעם קיפול המושבים מתקבל חלל בנפח של 1,210 ליטר. האסטרה ספורט טורר ארוכה ב-33 ס"מ מהאסטרה האצ'בק ומעניקה שימושיות גדולה עוד יותר, עם תא מטען גדול ומרווח ונפח הטענה מרבי של 1,570 ליטר.

בתוך הרכב המהפך גדול אף יותר: הקונסולה המרכזית המינימליסטית יותר (במקום זאת רבת הכפתורים בדגם היוצא) שופרה מבחינת שימושיות ונוחות התפעול לנהג, והפונקציות והלחצנים שנמצאים בשימוש תדיר הפכו לנגישים הרבה יותר. בנוסף, האסטרה מגיעה עם הדור הרביעי של מערכת התקשורת Intellink הכוללת תמיכה מלאה בממשק ה -Apple CarPlay בעברית, ומאפשרת הצגת ספר הטלפונים וההודעות בעברית על המסך (בחיבור המכשיר למערכת ע"י כבל). המערכת כוללת מסך מגע בגודל 8 אינטש (ברמת גימור Enjoy+) ומשלבת קישורית Bluetooth מלאה יחד עם חיבורי Aux ו-USB  עבור נגני מדיה חיצוניים.

האסטרה החדשה מונעת על ידי מנוע 1.4 טורבו חדש וקל מקודמו. המנוע מפיק הספק מרבי של 150 כ"ס ו- 25 קג"מ (לעומת 140 בדור הקודם) המתקבלים על פני רצועת כוח שבין 2,000 ל-4,000 סל"ד, ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית חדה מבית ZF בעלת ששה יחסי העברה ואפשרות לתפעול ידני. הביצועים מכובדים ועומדים על 8.9 ש' ל- 100 קמ"ש ומהירות מירבית של 210 קמ"ש, כאשר צריכת הדלק המוצהרת ע"י היצרן עומדים על 18.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (בתנאי מעבדה), כשפליטת מזהמים נמוכה משייכת את האסטרה החדשה לקבוצת זיהום 4.

האסטרה קיבלה את הציון המקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP, ועשתה זאת בזכות שלדת הרכב המשלבת אזורי קריסה חכמים לספיגת ותיעול אנרגיית ההתנגשות. בנוסף למערכות הבטיחות המקובלות, האסטרה מציעה את מערכת הבטיחות האקטיבית- OpelEye , הנסמכת על רדאר חכם ומערך מצלמות המספק התראות מקיפות לנהג על כל הסכנות המאיימות עליו, מכל צד: רדאר המכונית מנטר את המרחק מהרכב והעצמים שמלפנים, והמערכת מתריעה מפני אי שמירת מרחק וסכנת התנגשות. ישנה מערכת עזר לבלימה אוטונומית עד מהירות 30 קמ"ש המאפשרת בלימה עצמאית ומונעת התנגשות חזיתית במהירויות עירוניות במידה והנהג לא מגיב לסכנה. התרעת הסטייה מנתיב (LDW) מזהה את נתיב הנסיעה ומתריעה אורקולית על סטיה ממנו במהירויות של 60 עד 180 קמ"ש. בקרת שמירה על נתיב משלימה את פעולת מהערכת ה- LDW ושומרת על המכונית בתוך נתיב הנסיעה באמצעות פעולות היגוי אקטיביות. את הרשימה סוגרת מערכת לזיהוי ותצוגת תמרורים וסימני דרך, המזהה את תמרורי הדרך והמהירות ומציגה אותם במרכז המידה הדיגיטלי בלוח המחוונים.

מחירים:

אסטרה Enjoy 5 דלתות- 131,900 ש"ח
אסטרה ספורט- טורר (סטיישן)-  132,900 ש"ח
אסטרה Enjoy+ 5 דלתות- 134,900 ש"ח
 
דוגסטגרם: MOTODOOGRI 

3 תגובות ל השקה מקומית- אופל אסטרה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל