fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

הקסדה החכמה של סאקלי – הסוף העגום

הקסדה החכמה של סאקלי – הסוף העגום

גיא בן ברק


קסדת סקאלי AR-1 פרצה לתודעה בשנת 2013 כאשר הפכה את משקף הקסדה ל"משקפי גוגל" או ל"תצוגה עילית" בסגנון מטוסי קרב עליו מוקרן מידע ממקורות שונים, GPS ומפות ועד וידאו המצולם מהחלק האחורי ומספק לרוכב תמונה על האיומים מאחוריו, וכמובן ממשק לסמארטפון עם מוסיקה ושיחות, כשהברירה בין הפיצ'רים השונים נעשית באמצעות קול כלומר ללא מגע יד. הרעיון תפס יפה ומשקיעים נכנסו לחברה, הזמנות החלו להגיע והעסק נראה מבטיח – תאריך תחילת הייצור הסדרתי נקבע לאפריל 2016 – אבל אז התברר שהחברה לא מסוגלת לספק את הסחורה. גירעון של ממש הצטבר בחברה – עד שלפני שבועיים הודיעו המשקיעים למנהלי החברה כי לא ימשיכו להשקיע, ואתמול ירד הסכין סופית על החברה. רבים שכבר שילמו את הסכום של 1,500 דולר בארה"ב וקרוב ל-1,900 דולר באירופה עבור הקסדה שבעליל לא תסופק מביעים בימים האחרונים חשש לגורל כספם.

באנר פרסומי:

7 תגובות ל הקסדה החכמה של סאקלי – הסוף העגום

  1. זה נראה כפרויקט מבטיח מאוד, למרות המחיר הגבוהה היתרונות ברורים. מקווה שמישהו יקנה אותם וימשיך לפתח את הטכנולוגיה

  2. חבל! הרעיון מעולה ואפילו חשוב, אבל כנראה הפיתוח יקר מדי. קסדה של טייסי קרב עולה 40,000 דולר. השאלה היא מה האיפיון המינימלי לקסדת אופנועים ואז לאיזה מחיר אפשר להוריד בהתאם לביקוש הצפוי. כנראה שכאן נפלה הטעות ו1,500 – 1,900 דולר לא מספיק…

  3. מפת הסיכונים של טייס שונה לחלוטין ממפת הסיכונים של אופנוע עלוב! מה זה עלוב? ביחס למטוס קרב, עלוב עד רמה שהעליבות תופסת את כל המקום ביקום. אנשים הולכים שולל אחרי משווקים רמאים, חבל ועצוב עבור מי ששילם על הקסדה "המתוחכמת". בשיווק מתאים נופלים גם הטובים ביותר. כל האינפורמציה שיש לטייסים בקסדה טובה לגובה רב, כשיש מקום לתקן טעויות. בגובה הקרקע יש מאת מאוד נתונים שהטייס צריך, כי לאחרים ממילא לא יהיה לו זמן להגיב. להפציץ טייס בנתונים בגובה הקרקע זה לגרום לו להתרסקות. וזה מה שרציתם לתוך הקסדה שלכם? זיוני שכל ברמה שתקשה עליכם להבחין בין עיקר לטפל? סליחה, בולשיט של רעיון. כבר אמר מי שאמר, לא כל טכנולוגיה טובה לכל שימוש. נחיתה והמראה הם השלב הכי מסוכן בטיסה, גם הכי קצר. אופנוע שטס על הכביש נמצא 100% בסכנה מתמדת שממנה הטייס בורח. מי שנמצא על אופנוע וחולם שהוא טייס יש לו משאלת מוות.

  4. ברור לגמרי שאין לך מושג על מה אתה מדבר, אני דיי בטוח שאתה אפילו לא יודע מה מוצג בתע"ל.
    אבל לדבר שטויות לא עולה כסף נכון?

  5. עדי אתה גיבור על המקלדת? נראה לי שאתה מקליד בשיטת "מצליח", מה לעשות שנפלת הפעם לא טוב. מסתבר שאתה מדבר עם המהנדס. אתה יכול לנצל את ההזדמנות ולשאול אותי שאלות. חלק מהנושאים מוגנים בסודיות מסחרית, אחרים עניין של בטחון המדינה, אבל אתה יכול לנסות. שאל? אני מבטיח להיות נחמד ולהשיב לך. דע, עלומת הקשב של בני האדם מאוד צרה, את רוב הפעולות אנו עושים על "טייס אוטומטי". לטייס שטס במטוס קרב בשמיים יש הרבה מאוד מערכות לתפעל, הרבה יותר אופציות, מה כבר יש לעשות באופנוע מעפן. כשהאופנוע והמטוס על הכביש(מטוס בנחיתה או בהמראה), מרווח התמרון של שניהם שואף לאפס, מעט מאוד מידע הוא רלוונטי, דווקא על הקרקע לא צריך הפצצת מידע. להזריק אינפורמציה ויזואלית לתוך הקסדה של רוכב אופנוע זה רק מפריע, זה מ-ס-ו-כ-ן!. חחח…עובדה שהרעיון נכשל, מה רצית שיספרו לך גם את האמת. אז הנה אני מספר לך, לכתחילה זה היה בלתי ישים. תגיד לי מר' מקלדת, ראיתה טייס אזרחי, שמשתמש במוצר הדבילי הזה? אפילו טייסים אזרחיים לא צריכים את זה, אז אופנוען צריך את זה. למה? רק כי אנו מחויבים לפי חוק בחבישת קסדה. בקיצור, כל הרעיון מעפן, גנבו לאנשים כסף? אולי בתמימות. יש מלא סטארט-אפים מעפנים שמגלגלים כסף, ולא מצליחים. אתה נפלת בפח? אתה מאלו שהזמינו את הקסדה הפטנטים הזאת? תנחומי. יצא להם מוצר מעפן שלא מסוגל לעבור שום תקינה שפויה של בטיחות, ומספרים לך שלא עמדנו בתקציב, כאילו הבעיה זה כסף. פחחח…תאמין למה שבא לך.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל