fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה חושפת את ה-CBR1000RR החדש בגרסת הבסיס

הונדה חושפת את ה-CBR1000RR החדש בגרסת הבסיס

גיא בן ברק

צילום: יצרן


הונדה נדרשה לאחר הצגת ה-CBR1000RR החדש והמיוחל בתערוכת קלן לפני יותר מחודש האם הדגם של 2017 ייוצר אך ורק בגרסאות SP ו-SP2 משודרגות מאוד ויקרות מאוד – או שבדומה ליצרנים האחרים תוצע גם גרסה נורמלית לציבור. ואכן פיירבלייד חדש אך יהווה את גרסת הבסיס יחסית משתי גרסאות העל שהוצגו בקלן נחשף הערב במילאנו. אמנם פיירבלייד בסיס אבל חדש לגמרי לשנה הבאה עם שפע של שיפורים יחסית לדגם היוצא והמיושן, עליה בהספק המנוע ב-11 כוח סוס, וירידה למשקל רטוב של 195 קילו בלבד, מה שאומר שגם כאן יש מיכל דלק מטיטניום וכיסויי מגנזיום למנוע וזה מעניין לראות איך יתמחרו את זה. למרות שהאלקטרוניקה שונה במעט יחסית לגרסאות העל, אין בגרסה השלישית קוויק שיפטר, עדיין שפע אינסופי של מערכות יחסית לבלייד היוצא שלא צויד בדבר, מרכב על חוט, דרך מערכת אינרציאלית עם חיישנים להזנת המחשב ואת מערכות האחיזה ואנטי ווילי, יש גם מצבי רכיבה בהתאם לאחיזה ומצבי בלימת מנוע, אלקטרוניקה לא חסרה כאן למרות היעדר אותיות הספיישל פרודקשן, אולי ההבדל העיקרי בין גרסת ה-SP לבין הבלייד הציבורי שהוצג היום הם המיתלים, אוהלינס אלקטרוניים בספיישל לעומת מיתלים רגילים.

באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל