מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה חושפת את ה-CBR1000RR החדש בגרסת הבסיס
גיא בן ברק
צילום: יצרן
הונדה נדרשה לאחר הצגת ה-CBR1000RR החדש והמיוחל בתערוכת קלן לפני יותר מחודש האם הדגם של 2017 ייוצר אך ורק בגרסאות SP ו-SP2 משודרגות מאוד ויקרות מאוד – או שבדומה ליצרנים האחרים תוצע גם גרסה נורמלית לציבור. ואכן פיירבלייד חדש אך יהווה את גרסת הבסיס יחסית משתי גרסאות העל שהוצגו בקלן נחשף הערב במילאנו. אמנם פיירבלייד בסיס אבל חדש לגמרי לשנה הבאה עם שפע של שיפורים יחסית לדגם היוצא והמיושן, עליה בהספק המנוע ב-11 כוח סוס, וירידה למשקל רטוב של 195 קילו בלבד, מה שאומר שגם כאן יש מיכל דלק מטיטניום וכיסויי מגנזיום למנוע וזה מעניין לראות איך יתמחרו את זה. למרות שהאלקטרוניקה שונה במעט יחסית לגרסאות העל, אין בגרסה השלישית קוויק שיפטר, עדיין שפע אינסופי של מערכות יחסית לבלייד היוצא שלא צויד בדבר, מרכב על חוט, דרך מערכת אינרציאלית עם חיישנים להזנת המחשב ואת מערכות האחיזה ואנטי ווילי, יש גם מצבי רכיבה בהתאם לאחיזה ומצבי בלימת מנוע, אלקטרוניקה לא חסרה כאן למרות היעדר אותיות הספיישל פרודקשן, אולי ההבדל העיקרי בין גרסת ה-SP לבין הבלייד הציבורי שהוצג היום הם המיתלים, אוהלינס אלקטרוניים בספיישל לעומת מיתלים רגילים.
עוד חדש: