fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קימקו AK 550 הקטנוע המתקדם בתולדות טיוואן שם את ימאהה טי מקס בין הכוונות

קימקו AK 550 הקטנוע המתקדם בתולדות טיוואן שם את ימאהה טי מקס בין הכוונות

גיא בן ברק

צילום: יצרן

המקסי סקוטר החדש של קימקו AK 550 נחשף עוד בתערוכת קלן אולם עתה עם הופעת גרסת הייצור עם הנתונים המלאים במילאנו, ברור לגמרי כי מדובר בכלי הדו גלגלי המתקדם ביותר שיצא אי פעם מטיוואן, וגם כי קטנוע העל החדש של קימקו שם את הימאהה טי מקס בין כוונותיו ובנוי למקסימום כדי לבצע את היירוט. 

שלוש שנים לקח לקימקו בשיתוף הסוכן האיטלקי שלו לתכנן ולבצע את המקסי הזה והתוצאה מרשימה. מנוע טווין 550 סמ"ק המתקדם ביותר שיצרה קימקו, 8 שסתומים ושני גלי זיזים עיליים, מקורר מים ומוזרק, מייצר הספק מרבי של 53.5 כוח סוס ו-5.5 קג"מ, המנוע מוטה לפנים כמעט מקביל לקרקע מה שמוריד את מרכז הכובד בתצורה דומה לזו של הטי מקס, בנוסף מצויד המנוע בבורר מפות הזרקה בין כוח מלא לגשם בהתאם לאחיזה. השילדה היא שלדת אלומיניום מלאה עם זרוע אחורית אלומיניום, שלדת אופנוע ולא קטנוע, ממש כמו בטי מקס, המיתלים גם הם של אופנוע עם מזלג הפוך מלפנים ובולם יחיד מאחור, שני דיסקי בלימה 280 מ"מ מקדימה עם מערכת ABS של בוש. לוח שעונים מרהיב עם שלוש חוגות ואפשרות לחבר סלולארי, תאורת לד, חללי אכסון תחת המושב ושני תאים במגן הרגליים. המשקל הרטוב עומד על 226 קילו, 7 קילו יותר מאשר הטי מקס החדש והקל יותר (ימאהה הפתיעו את קימקו עם ירידת המשקל בדגם 2016 החדש כי הטי מקס הקודם היה כבד יותר מהכלי שלהם בשני קילו…), אבל בבסיס הגלגלים קימקו פגעו בול, 1,580 מ"מ, טי מקס ממש.

אין זה פלא שדווקא קימקו היא שמוציאה יריב ששם בפעם הראשונה את הטי מקס ראש בראש, אפריליה הלכו על 850 גדול וחזק יותר ולא הצליחו, ב.מ.וו גם היא הלכה על מנוע גדול ולמרות שהקטנועים נמכרים זה לא בכמויות של הטי מקס, ובדיוק בקשר עם ב.מ.וו קימקו נכנסת מאחר וכידוע היצרן הטיוואני הוא שמייצר עבור הגרמנים רכיבים רבים במקסי סקוטר שלהם מה שמעיד על רמת קימקו (כמו גם הקטנוע של קאוואסאקי שהוא קימקו ירוק). כלומר קימקו גם יצרה וגם צפתה מהצד כיצד מנסים היצרנים להילחם בטי מקס ולא מצליחים והפיקה מסקנות איזה כלי בדיוק היא צריכה לייצר, וכאמור מבחינה טכנולוגית קימקו יותר מכשירה לעמוד באתגר והיום מציגה יריב לא פשוט לימאהה טי מקס. שדה הקרב יפתח ממש בקרוב תרתי משמע, כי הוא יתנהל בישראל חזק יותר אולי מכול מקום אחר בעולם.


עוד חדש – מילאנו:

דוקאטי חושפת שני מונסטרים חדשים, יקר וזול

הוסקוורנה וויטפילן 401 יוצג במילאנו בגרסת ייצור ל-2017


מודעה פרסומית:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

4 תגובות ל קימקו AK 550 הקטנוע המתקדם בתולדות טיוואן שם את ימאהה טי מקס בין הכוונות

  1. אתם לא בכיוון. טי-מקס, או טי-ערס, זה מוצר של לקוחות שבויים במדינת קרטל האופנועים. עם כל הכבוד לקימקו, ויש כבוד, לא תהיה כאן תחרות, ואם יהיה סיכוי לתחרות הקרטל מטרו-אבניר ידאג שלא תהיה תחרות. כך או כך ציבור הלקוחות של טי-מקס יהיה אדיש לקימקו, כי הערסים של הטי-מקס לא יוותרו על תג המחיר המופקע של מטרו-הגנבים, שגורם להם להרגיש עשירים. הם גם לא יוותרו על הלוגו היוקרתי של ימאהה, כי זה מה שעושה להם טוב, לשלם הרבה, ושכולם ידעו שהם שילמו הרבה. טי מקס זה לא אופנוע לקמצנים, זה אופנוע לפזרנים. שופוני יש לי הרבה כסף, הם נהנים לשרוף את הכסף השחור שלהם, כמו בליינים בקזינו, ומטרו מספקים להם את הפלטפורה האידיאלית. מה יצא להם מקימקו זול? אז תחרות לא תהיה כאן, לא בישראל, ורק לא בישראל! הפוך לחלוטין מהטענה שלכם.

  2. אבל לא מעט מהערסים רכשו לאחרונה בימרים אוטמטים, כנראה אתה לא בחוג הדיווח שלהם 🙂
    הקימקו החדש הולך לנגוס בהם יפה מאד מאד ואני גם אסביר לך מדוע.
    במידה והקימקו יספק על הנייר את מה שהמכלולים משדרים שזה אומר אחיזת כביש והתנהגות ספורטיבית הוא בעצם פונה לכל אותם נורמטיבים שעד היום נמנעו מהטימקס בגלל העלויות והשם שיצא לו בקרב הכחולים שכל נהג על טימקס יש לעצור ולתזז.
    אז אני אשמח שהערסים ישארו על טימקס ובמיר וישאירו סוכריה כזו לשאר העם.
    מה אומר זה לא כיוון מחשבה נכון ?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל