fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קאוואסאקי עירומים חדשים, Z650 וה-Z900

קאוואסאקי עירומים חדשים, Z650 וה-Z900

גיא בן ברק

צילום: יצרן


קאוואסאקי Z לכול כיס ולכול רוכב, כך נראה השנה כאשר היצרן הירוק מוסיף שני דגמי עירום בנפחי 650 ו-900 הנוספים רשימה הצפופה ממילא בין Z125  המיני סופר מוטו ל-Z1000 שיצא השנה גם בגרסת R. 

ה-Z650 הוא מחליפו של ה-ER6N, מנוע טווין מכוון לעיקר הכוח בסל"ד הבינוני ולתגובת מצערת מיידית כמו-גם לצריכת דלק נמוכה, כלומר מנוע ידידותי המותקן באופנוע ידידותי, שוקל 187 קילו יציבים בעוד גובה המושב רק 790 מ"מ, מכוון להקל על רוכבים לא מנוסים להיכנס לעירום הסטייליסטי, לכך מכוון גם הקלאץ' המחליק המקל על מי שטועים בהורדת הילוך ושחרור קלאץ' עצבני, ובל נשכח את עיצוב משפחת ה-Z. השילדה כרגיל במשפחה צינורות פלדה.


 Z900
עם כול הכבוד לדגמים האחרים במשפחת ה-Z הרי עצם הזכרת השם קאוואסאקי Z900 מעביר צמרמורת בגב של הזקנים. בשנת 1972 ולעיתים תחת השם Z1 זה היה האופנוע הכי טוב בעולם, עשה מההונדה CB750 קרקס, הארבע צילינדרי האמיתי הראשון מיפן, ביריון חסר רחמים עם מנוע אדיר ושילדה מחורבנת שדרש בייצים של פלדה אבל היה הדבר הכי מהיר בכביש באותן שנים. אז השנה השם הנורא הוד חוזר. המנוע מבוסס על מנוע ה-Z1000 הארבע צילינדרי כמובן, עם אותו מהלך בוכנה ורק הקוטר ירד במעט, ההספק בגרסה זו עומד על 126 כוח סוס. שלדת צינורות פלדה כרגיל אך כאן קלה יותר ותורמת לירידה למשקל של 210 קילו בלבד. המיתלים עם מזלג הפוך 41 מ"מ ובולם יחיד.

שני הדגמים החדשים יגיעו במהרה גם לישראל.

עוד חדש – מילאנו:

דוקאטי חושפת שני מונסטרים חדשים, יקר וזול

הוסקוורנה וויטפילן 401 יוצג במילאנו בגרסת ייצור ל-2017


מודעה פרסומית:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל