מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קאוואסאקי וורסיס איקס 300 אדוונצ'ר לנוער
גיא בן ברק
צילום: יח"צ
דו"ש, אדוונצ'ר, תחום אופנועי התיור שיכולים גם לרדת מהאספלט רותח ולכול הכיוונים והיצרנים, ומגיע לאחרונה גם לאופנועים קטנים. החידוש של קאוואסאקי בתחום הוא הוורסיס איקס 300 המוצג בתערוכת מילאנו האחרונה וצפוי להגיע לארץ. הוורסיס הקטן בשושלת עם מנוע ה-296 סמ"ק שני צילינדר החזק המוכר מהנינג'ה/Z300 מכוון בוורסיס כצפוי לכוח ליניארי יותר על חשבון הספק מרבי. השילדה דו"ש קלאסית עם שדרה מרכזית והמנוע נושא בעומס. כבר מאופי המנוע ניתן להבין כי האופנוע פונה למתחילים ולכן מציע סיוע בתפעול כמו מושב נמוך למרות עיצוב הדו"ש, חיווי למצב ההילוכים, או לאיזה מרחק יספיק הדלק במיכל כדי שלא ניתקע, למרות שעם מיכל של 17 ליטר על מנוע כזה הטווח מן הסתם בין יבשתי. ניתן לאבזר עוד את הדגמים במגן מנוע, ג'ק אמצע ומזוודות בשתי תצורות. הדגם בטוח יגיע לישראל כאן יפגוש מתחרים קטנים חדשים, סוזוקי וי-סטרום 250, ב.מ.וו 310G, יהיה שמח.
250 זה מצויין, יש בישראל גם מגוון אפשרויות יפה לנפח הפופולרי הזה, נסו את הTNT של קיוואי. הקרטל מטרו-אבניר משקר ואומר שמייצרים את ה- 250 רק לשוק הישראלי, חחח…אז רק שתדעו, במזרח 250 זה הכי הכי! ויצרנים בחו"ל לא סופרים את השוק הישראלי שנמכרים בו שני אופנועים לשנה. אף יצרן בחו"ל לא סופר את השוק הישראלי הפיצפון, אבל כשבמטרו לא לוקחים את הכדורים בזמן יוצאים להם שטויות שהם בעצמם אחר כך לא מאמינים שהם אמרו, פחחח…
מקפצת ביטוח מיותרת
הרוכבים קוראים לו היורש של KLR
$5700 עם abs זה מחיר מעולה. אין פה קשקושי ביטוח ורגולציה. סינגלים על הכביש המהיר זה בעייתי, הטווין הזה קרוב למושלם כאופנוע אדוונצ'ר קל.
זה לא רק למתחילים או נוער, ממש לא.