fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

ק.ט.מ 800 אדוונצ'ר החדש – כבר נוסע

ק.ט.מ 800 אדוונצ'ר החדש – כבר נוסע

גיא בן ברק

תמונות: מגזין האמריקאי Cycle World

ה- 800 החדש של ק.ט.מ כבר מזמן לא אב טיפוס, כפי שמוכיחות תמונות המגיעות מספרד, נראה כי עיצוב הגרסה הראשונה למנוע הטווין הרוחבי הראשון של ק.ט.מ תהיה לא במפתיע אדוונצ'ר – למרות שלדברי עדים היו בניסויים לפחות ארבע גרסאות שונות של אופנועים על בסיס מנוע זה, כולל מידות צמיג קדמי "19 ו-"21, מגיני רוח שונים ועוד. מערכת הפליטה הנראית מסוג 2 ל-1, אם כי מפלט קטן כזה הנראה בתצלום מן הסתם לא היה בגרסה הסופית מטעמי רעש, פרטים נוספים שנראים בתצלומים טריוויאלים בכול ק.ט.מ גדול כמו מתלי WP. ניתן להעריך כי כבר לשנת הדגם 2018 יוצעו מספר גרסאות על בסיס מנוע הטווין החדש, דיוק 800 לכביש כפי שנראה בסרטון שפרסמנו לפני מספר ימים, גרסת שטח קרבית, אדוונצ'ר כפי שנראה כאן. מה שמעניין הוא הספק המנוע, האם ק.ט.מ ישארו עם ה-800 הזה מתחת למאה כוח סוס כפי שעושים ב.מ.וו עם הטווין 800 שלהם – או שכפי שמצופה מהאוסטרים הקרביים הם יוציאו 800 חזק בהרבה.

באנר פרסומי:

גלריה

תגובה אחת ל ק.ט.מ 800 אדוונצ'ר החדש – כבר נוסע

  1. הסיבה היא מגבלות רישיון A2 האירופאי. זה מסביר למה ויתרו על דגם ה-1050, שהיה מוגבל ל-A2 94 כ"ס וה-1090 החדש צמח ל125 כ"ס.
    ה-800 יתחרה בבמוו 800 ובטייגר 800.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל