fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

רנו משיקה בישראל את ה- ZOE החשמלית

רנו משיקה בישראל את ה- ZOE החשמלית

שי שיוביץ

צילום: שיוביץ / רוזנבלום
הזואי של רנו היא סופר מיני חשמלית ב- 100%, ומהווה חלק ממבחר רכבים מונעי חשמל של רנו, כגון הטוויזי הקטנה והקנגו המסחרית (שאינן מיובאים לארץ עדיין באופן סדיר). רנו אומרת כי לזואי, שתוכננה מראש כרכב חשמלי ב- 100%, יש יתרונות רבים, כיוון שעקב מיקום הסוללה בתחתית הרכב מתאפשרים חלוקת משקל מיטבית על פני כל המרכב ומרכז כובד נמוך, יציבות והתנהגות כביש טובה, וכן ניצול אידיאלי של המרחב הפנימי המתבטא בתא נוסעים שימושי ובתא מטען גדול ביחס לקטגוריה בנפח מכובד מאוד של 338 ליטרים.

לזואי סוללה עם יכולת הטענה של כ- 80 % תוך שעה בלבד (משקע תלת פאזי. זמן ההטענה משקע קיר בעל פאזה אחת עומד על כ- 6 עד 9 שעות). סוללת הליתיום-יון בקיבולת של 22 קוט"ש משודכת למנוע המספק 88 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ כבר מ- 250 סל"ד. הזואי מאיצה ל- 100 קמ"ש ב- 13.5 ש' ומגיעה למהירות מרבית של 135 קמ"ש. הטווח המוצהר עומד על כ- 240 ק"מ, כאשר קרסו מצהירה על טווח ראלי של כ- 160 ק"מ.  הזואי תטען בעמדות טעינה ייעודיות של חברת ג'ינרג'י (כל לקוח יקבל עמדה כזו בביתו), כאשר בנוסף לעמדה הביתית ישנן כרגע כ –40 עמדות טעינה ברחבי הארץ, ואליהן צפויות להתווסף עוד כ-40 עמדות בשנה הקרובה. 
 
הזואי תוכננה לשמירה על יעילות אנרגטית מקסימלית,  ויש בה יכולת להטעין את הסוללה באמצעות מערכת הבלימה כמו גם בזמן נסיעה במדרון. בנוסף, לזואי מערכות מיזוג מתקדמות המנצלות מערך של שסתומים ומעברי אוויר לחימום או קירור תא הנוסעים ללא ניצול משמעותי של סוללת הרכב. 
 

כחלק מהחשיבה ליעילות אנרגטית הוטמעו בזואי מערכות תכנות של זמני טעינה כך שהלקוח יכול להגדיר מראש את זמן הטעינה ובכך לחסוך כסף ולנצל נכון את קיבולת מערכת החשמל הביתית.  בנוסף, קיימת אפשרות לתכנת את טמפ' תא הנוסעים כך שלקראת יציאה לדרך הרכב יחמם או יקרר את תא הנוסעים ל- 21 מעלות (הטמפ' האופטימאלית לנהיגה, כך רנו), זאת כל עוד הרכב מחובר לעמדת הטעינה.
 
האבזור מכובד וכולל חישוקי אלומיניום, לוח מחוונים דיגיטלי מלא עם צג TFT, בקרת שיוט, חיישני אורות וגשם, מערכת מולטמידיה וניווט מקורית עם מסך R-Link, מושבים דוחי מים וכתמים עם ציפוי Teflon ועוד. ציון הבטיחות של הזואי במבחני הריסוק של ה-E-NCAP  עומד על 5 כוכבים.
 
הזואי תשווק בישראל במחיר של 131,990 ש"ח. מחיר זה כולל את מחיר הרכב, עמדת הטענה והתקנה בסיסית.  
 
ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו בישראל: "אנו שמחים להשיק את הזואי בישראל, הרכב החשמלי הנמכר ביותר באירופה. בשנה האחרונה הוספנו למגוון רכבי רנו המשווקים בישראל את הקדג'אר ואת הטווינגו (מבחן בדוגרי בקרוב), ויחד עם הזואי נראה כי לקוחות רנו יוכלו ליהנות ממבחר רכבים מעוצבים, איכותיים, חסכוניים ומהנים. אנו שמחים שמדינת ישראל מאפשרת הפחתה של 990 ש"ח משווי השימוש לרכב חשמלי, הטבה שתעודד לקוחות לבחור בזואי כרכב חברה וליהנות מכל יתרונות הרכב בנוסף להטבה משמעותית.

הזואי תאפשר לקהל הרחב ליהנות מרכב חשמלי 100% עם יתרונות רבים למשתמש ולסביבה במחיר בר השגה." 
 

תגובה אחת ל רנו משיקה בישראל את ה- ZOE החשמלית

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל