fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

הונדה X-ADV – הושק קטנוע האדוונצ'ר, המחיר? זהה לטי מקס…

הונדה X-ADV – הושק קטנוע האדוונצ'ר, המחיר? זהה לטי מקס…

גיא בן ברק

צילום: יצרן


המאקסי סקוטר אדוונצ'ר 750 סמ"ק החדש והמסקרן של הונדה הושק אתמול בסרדיניה. לא צריך היה לחפש רחוק לאיזה קהל יעד מכוון הכלי – מחיר של 11,490 אירו זהה למחירו של הימאהה טי מקס באיטליה… 

עם זאת ההונדה החדש פותח סגמנט חדש לחלוטין של קטנועים גדולים המסוגלים לנוע גם בשבילים, אם בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת היו קטנועי שטח קטנים בראשם BW's של ימאהה ואחר כך פיאג'יו טייפון, אז זה הרעיון של ההונדה איקס אדוונ'צר – אבל במהדורת מגה סקוטר בהתאם לצמיחת הקטנועים בעשורים האחרונים פלוס התוספות של אופנועי האדוונצ'ר הגדולים והמאובזרים. 

ההונדה אדוונצ'ר הוא קטנוע-אופנוע בסגנון NC750, אולם מחדש משמעותית ביעוד של רכיבת שבילים כחלק מהחיים. מנוע הטווין 745 סמ"ק שהוצג כ-670 סמ"ק במקור עם האינטגרה ב-2011 ושופר והוגדל ב-2014, זוכה בגרסת האדוונצ'ר לגל איזון נוסף והבוחנים בהשקה מדווחים שיש שיפור ברעידות. ההספק בגרסה זו עומד על 55 כוח סוס וכמעט 7 קג"מ מרשימים בווח סל"ד רחב ושימושי, מערכת ה-DCT הילוכים אוטומטיים/חצי אוטומטי, באיקס אדוונצ'ר המערכת הותאמה במצב D לרכיבה בשבילים, יחסי העברה קוצרו ב-5% יחסית לגרסאות המותקנות באינטגרה ו-NC, אין שינוי במצב S ספורט. 

צריכת הדלק שופרה והטווח של האיקס אדוונצ'ר עומד על 350 קילומטר בין תדלוקים. המנוע הגדול אינו בא על חשבון יכולת האכסון, תא תחת המושב מכיל קסדה אחת מלאה, מואר עם שקע 12 וולט. שלדת צינורות פלדה עם בסיס גלגלים ארוך של 1,588 מ"מ לטובת יציבות, משקל רטוב של 239 קילו, אמנם על הצד הכבד אבל גם זאת לטובת יציבות ותחושת ביטחון. 


הפואנטה באיקס אדוונצ'ר החדש היא כמובן מיתלים ארוכי מהלך לטובת רכיבת שבילים, מהלך "דו"ש" של 154 מ"מ מלפנים ו-150 מ"מ מאחור, מתבטאים במרווח גחון גדול במיוחד במונחי קטנועים של 162 מ"מ, כלומר גם מי שלא ירכב איתו בשבילים יוכל לעלות ולרדת מדרכות בתל אביב בלי חשש… גובה מושב של 820 מ"מ, יהיו מי שימצאו את זה גבוה ולכן יש מצב נמוך של 790 מ"מ. המיתלים מצוינים, מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ עם כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה, זרוע אלומיניום א-סימטרית מתקדמת עם בולם יחיד ולינק מאחור. הגלגלים "17 מלפנים ו-"15 מאחור, הבלמים מלפנים צמד דיסקים 296 מ"מ. לדגם שפע תוספות אבזור, ארגזים בנפחים שונים מאלומיניום או פלסטיק, מגינים שונים ועוד.

הונדה X-ADV יגיע בקרוב לישראל, מבחן מלא בדוגרי. 

גלריה

5 תגובות ל הונדה X-ADV – הושק קטנוע האדוונצ'ר, המחיר? זהה לטי מקס…

  1. הכלי הזה מזמין רוכבים מעולם הקטנועים והאופנועים…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל