fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

F1: המילטון משייט לניצחון בסין

F1: המילטון משייט לניצחון בסין

צילום: יח"צ

כתב: מיקי כהן
כל הנהגים מעדיפים לזנק עם צמיגי הביניים מלבד קארלוס סיינז שלוקח סיכון ומזנק עם צמיגים חלקים.

מייד בהקפת החימום, נכנס גם פלמר להחליף לצמיגים חלקים ומזנק בסוף הטור מרחבת הטיפולים.
המילטון מזנק מצויין ומצליח לשמור על ההובלה. באמצע ההקפה הראשונה, פרז נותן "קטנה" לסטרול, בניסיון עקיפה לא מוצלח ומוציא אותו מהמרוץ.

מכונית הבטיחות הווירטואלית, מוזנקת על מנת לחלץ את המכונית של סטרול משולי המסלול.

וטל, היחידי מחבורת החוד, נכנס מייד להחליף לצמיגים חלקים ויוצא למקום השישי ולרגע נראה היה כי הטקטיקה של פרארי מצליחה שוב כמו באוסטרליה, אך  לא עוברת הקפה אחת מסיום מכונית הבטיחות הוירטואלית וז'ובינאצי מרסק את הסאובר שלו בישורת זינוקסיום ומקפיץ את מכונית הבטיחות האמיתית הפעם. 

עקב כך שישורת הזינוקסיום סגורה בשל פינוי שאריות הסאובר, עוברים כולם ברחבת הטיפולים וכל מי שלא החליף צמיגים עד עכשיו, מזדרז ומחליף לצמיגים חלקים.

לאחר ירידת מכונית הבטיחות, המילטון מוביל, ריקאדו שני, רייקונן שלישי, ורשטפן מצליח, בכישרון רב לעלות למקום הרביעי ווטל חמישי.

בוטאס מאבד את המכונית ומתדרדר עד למקום ה-12.

כל המכוניות על צמיגים חלקים אבל רק רדבול עם צמיגי הסופרסופט, המהירים בכשניה להקפה, אבל יאלץ אותם לבצע החלפת צמיגים נוספת, בעוד ששאר חבורת החוד עם צמיגי הסופט אשר ינסו למשוך איתם עד לסוף המרוץ.

בחלוף חצי מרוץ, המילטון מוביל בפער נוח של 9 שניות על ורשטפן שהצליח לעקוף את ריקארדו, וטל במקום השלישי לאחר עקיפות מוצלחות על רייקונן וריקארדו. ריקארדו רביעי, רייקונן חמישי, סיינז מצליח לשמור על מקום שישי ובוטס מטפס למקום השביעי.

בסוף ההקפה ה-28 מבצע ורשטפן טעות בבלימה ומאבד את המקום השני לטובת וטל ושולח את כל חבורת החוד לסבב נוסף של החלפת צמיגים, רק למען הביטחון. רדבול נשארים עם צמיגי הסופרסופט בעוד הבחירה של השאר היא צמיגי סופט שוב מלבד רייקונן שמחליף אחרון לסופרסופט ויוצא למקום השישי.

אין הרבה שינויים בחבורת החוד והמילטון חוצה ראשון את דגל השחמט בבטחה כאשר וטל 6.5 שניות אחריו במקום השני.

ורשטפן מצליח להדוף התקפות של ריקארדו ומצליח לסיים שלישי, 45 שניות אחרי המילטון, לאחר שזינק מהמקום ה-17.

רייקון מסיים חמישי, בוטאס המאכזב במקום השישי, סיינז מפתיע במקום השביעי, מגנסון, פרז ואוקון סוגרים את העשיריית מקבלי הנקודות.

נקודות לשיפור?
מאסה אמנם חזר מפרישתו ונוהג בוויליאמס אבל נראה כאילו הראש לא על המסלול אלא בתוכניות הפרישה שהשתבשו.
מקלארן הונדה סיימו עוד מרוץ מוקדם מהרגיל ונראה שזו הקבוצה שזוכה בתואר המפוקפק, הגענו הכי לא מוכנים לפתיחת העונה.

נקודות האור?
ראינו כי המכוניות השנה מהירות בכ- 4.5 שניות להקפה מהשנה שעברה בהשוואה להקפה המהירה ביותר במרוץ.
רייקונן שוב מצליח להוציא ממכונית שסובלת מבעיות, תוצאה טובה מאוד.

השאלה הגדולה שנשאלה ועליה לא הצלחנו לקבל תשובה באוסטרליה, היא האם השנה בעקבות השינויים המשמעותיים באווירודינמיות של המכוניות ללא שינוים ביחידות הכח, יאפשרו עקיפות?

במרוץ הזה קיבלנו את התשובה . אפשרי לעקוף ולא רק עם מערכת ה-DRS.

בשבוע הבא, הקרקס ממשיך בבחריין. 

הפודיום:

1. לואיס המילטון

2. סבאסטיאן וטל

3. מקס ורסטפן

אליפות היצרנים:

1. מרצדס 66

2. פרארי 65

3. רדבול 37

4. טורו רוסו 12

5. פורס אינדיה 10

6. וויליאמס 8

7. האס 4

אליפות הנהגים:

1. סבאסטיאן וטל 43

2. לואיס המילטון 43

3. מקס ורסטפון 25

4. ואלטרי בוטס 23

5. קימי רייקונן 22

6. דניאל ריקארדו 12

7. קארלוס סיינז 10

8. פיליפה מאסה 8

9. סרחיו פרז 8

10. קווין מגנסון 4

11. דניאל קוויאט 2

12. אסטבן אוקון 2

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל