fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

מתיחת פנים למשפחת ה-ER6

מתיחת פנים למשפחת ה-ER6

אופיר דואק

צילום: יח"צ

במסגרת חידושי 2012 של קאוואסאקי, לצד ה-ZZR1400 החדש, חשפה קאוואסאקי גם מתיחת פנים למשפחת ה-ER הפופולארית.
גולת הכותרת במשפחת ה-ER ל-2012 היא שלדה חדשה הממשיכה לעשות שימוש במוטיב של שני הצינורות המקבילים. השלדה החדשה אך היא כעת קשיחה וצרה יותר.  גם הזרוע האחורית המחוברת לבולם האופקי היא חדשה ומשתמשת אף היא במוטיב שני הצינורות. בסיס הגלגלים התארך בחצי ס"מ ועומד כעת על 1,410 מ"מ.
המנוע בשתי הגרסאות נותר אותו טווין מקבילי בנפח 649 סמ"ק המספק 72 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד אך בקאוואסאקי טוענים לשיפור בזמינות הכוח בסל"ד הביניים.

שני הדגמים זכו לעדכוני עיצוב. גרסת ה-F מקבלת מסכה, ופרינג חדשים המיישרים קו עיצובי עם דגמי הנינג'ה הבכירים. המשקף חדש ומתכוונן בטווח של 6 ס"מ ומיכל הדלק הוגבה ב-2 ס"מ ומאפשר חביקה נוחה יותר.
גרסת ה-N העירומה מקבלת פנס קדמי חדש עם מראה קליל ופלסטיקה המכסה מכסה את צינורות המזלג בדומה לדגמי ה-Z1000/750. מגני הצד כעת קומפקטיים יותר ונפרדו מהמאותתים שיוצאים כעת מצידי המסכה וישנו מסיט רוח חדש קטן ושקוף ולבסוף הכידון רחב יותר ב-2 ס"מ . אצל שני הדגמים יש כעת מושב חדש עם הפרדה בין הרוכב למורכב ויחידת זנב עם תאורת LED.

קאוואסאקי ER6n 2012 – נתונים טכניים

מנוע 2 צילינדרים, 649 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים
הספק  72 כ"ס ב-8,500 סל"ד
מומנט  6.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד
הזנת דלק  הזרקת דלק, גופי מצערת 38 מ"מ
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי 41 מ"מ
אחורי: מונושוק, בולם אופקי 
בלמים קדמי: דיסק כפול 300 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
אחורי: דיסק 220 מ"מ, קליפר בוכנה אחת
צמיגים קדמי: 120/70-17
אחורי: 160/60-17
בסיס גלגלים  1,410 מ"מ
גובה מושב  805 מ"מ
 מיכל דלק  16 ליטר
 משקל  204 ק"ג (209 ב-ER6f)

גלריה

7 תגובות ל מתיחת פנים למשפחת ה-ER6

  1. נראה הרבה יותר יפה מהמתחרים בנפחים והמקבילים שלו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל