מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מתיחת פנים למשפחת ה-ER6
אופיר דואק
צילום: יח"צ
במסגרת חידושי 2012 של קאוואסאקי, לצד ה-ZZR1400 החדש, חשפה קאוואסאקי גם מתיחת פנים למשפחת ה-ER הפופולארית.
גולת הכותרת במשפחת ה-ER ל-2012 היא שלדה חדשה הממשיכה לעשות שימוש במוטיב של שני הצינורות המקבילים. השלדה החדשה אך היא כעת קשיחה וצרה יותר. גם הזרוע האחורית המחוברת לבולם האופקי היא חדשה ומשתמשת אף היא במוטיב שני הצינורות. בסיס הגלגלים התארך בחצי ס"מ ועומד כעת על 1,410 מ"מ.
המנוע בשתי הגרסאות נותר אותו טווין מקבילי בנפח 649 סמ"ק המספק 72 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד אך בקאוואסאקי טוענים לשיפור בזמינות הכוח בסל"ד הביניים.
שני הדגמים זכו לעדכוני עיצוב. גרסת ה-F מקבלת מסכה, ופרינג חדשים המיישרים קו עיצובי עם דגמי הנינג'ה הבכירים. המשקף חדש ומתכוונן בטווח של 6 ס"מ ומיכל הדלק הוגבה ב-2 ס"מ ומאפשר חביקה נוחה יותר.
גרסת ה-N העירומה מקבלת פנס קדמי חדש עם מראה קליל ופלסטיקה המכסה מכסה את צינורות המזלג בדומה לדגמי ה-Z1000/750. מגני הצד כעת קומפקטיים יותר ונפרדו מהמאותתים שיוצאים כעת מצידי המסכה וישנו מסיט רוח חדש קטן ושקוף ולבסוף הכידון רחב יותר ב-2 ס"מ . אצל שני הדגמים יש כעת מושב חדש עם הפרדה בין הרוכב למורכב ויחידת זנב עם תאורת LED.
קאוואסאקי ER6n 2012 – נתונים טכניים
מנוע | 2 צילינדרים, 649 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים |
הספק | 72 כ"ס ב-8,500 סל"ד |
מומנט | 6.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד |
הזנת דלק | הזרקת דלק, גופי מצערת 38 מ"מ |
מתלים | קדמי: מזלג טלסקופי 41 מ"מ אחורי: מונושוק, בולם אופקי |
בלמים | קדמי: דיסק כפול 300 מ"מ, קליפר 2 בוכנות אחורי: דיסק 220 מ"מ, קליפר בוכנה אחת |
צמיגים | קדמי: 120/70-17 אחורי: 160/60-17 |
בסיס גלגלים | 1,410 מ"מ |
גובה מושב | 805 מ"מ |
מיכל דלק | 16 ליטר |
משקל | 204 ק"ג (209 ב-ER6f) |
כלי יפה.
נראה הרבה יותר יפה מהמתחרים בנפחים והמקבילים שלו.
פשוט אופנוע יפה . גם הערום וגם עם הפרינג.