fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הוסקוורנה מוטוקרוס 2018

הוסקוורנה מוטוקרוס 2018

גיא בן ברק

צילום: יצרן

 
הוסקוורנה ממשיכה להצליח עם אישיות משלה גם תחת בעלות האוסטרים, לשנת הדגם 2018 מציגה הוסקוורנה ליין מוטוקרוס הכולל שתי פעימות TC50 ו-65 דרך 85 החדש, 125 ועד 250 סמ"ק; ארבע פעימות FC250, 350  ו-450. 

חידושי 2018
שלדת הכרום מולי מיוצרת בטכנולוגיה החדישה של חיתוך לייזר וריתוכי רובוט, שלדת הזנב מחומרים מרוכבים על בסיס קרבון פייבר, קלה וחזקה, דגמי 2018 של המוטוקרוס זוכים לשילדה קשיחה ומדויקת יותר מקודמתה. זרוע אחורית משופרת מאלומיניום יצוק מורידה עוד יותר את מרכז הכובד. מזלג ווייט פאוור עם "קפיצי" אוויר משולב בשיכוך הידראולי עם כיוונים נפרדים לכיווץ והחזרה, משולשי ההיגוי מאלומיניום מכורסם CNC מצוידים בשיכוך גומי להקטנת המכות והרעידות המגיעות לידי הרוכב. הבולם האחורי משופר.

 

בתחום האלקטרוניקה בורר מפות ובקרת זינוק שופרו, בנוסף לבחירה בין שתי מפות מנוע שונות המתג משמש גם להפעלת בקרת הזינוק. בקרת המשיכה נכנסת לפעולה או מנוטרלת גם באמצעות מתג בורר המפות שעל הכידון. חידוש נוסף היא מערכת בלימה חדשה מלפנים ומאחור עם קליפרים מתוצרת מאגורה גרמניה. המפרט דומה לזה של הדגם הקיים אך המערכת אמורה לספק עצמת בלימה במקביל לרגישות ברמה גבוהה בהרבה. שלושת דגמי הארבע פעימות מצוידים במצבר חדש, כיסוי חדש למושב.

 

מיניקרוס TC85 חדש

המיניקרוס החדש  TC85 כולל הרבה מהטכנולוגיה של הדגמים הגדולים. מנוע מתוכנן חדש עם סעפת פליטה ושסתום חדשים המשפרים את אספקת הכוח לפחות התפרצויות ויותר שליטה. השילדה חדשה, צינורות פלדת כרום מולי מושקעת עם ריתוכי רובוט מדוייקים ומשופרת בקשיחות, איתה גם מתלי ווייט פאוור משופרים עם מזלג אוויר 43 מ"מ ושיכוך נפרד לכיווץ והחזרה, המתלה האחורי PDS עם בולם חדש.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל