fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

סוזוקי מרעננת את ה-GSX-R1000

סוזוקי מרעננת את ה-GSX-R1000

אופיר דואק

צילום: יצרן

סוזוקי מודיעה היום על מקצה שיפורים ל-GSX-R1000 לקראת שנת 2012. לא מדובר במתיחת פנים אינטנסיבית אלא במסכת שיפורים שתעזור לג'יקסר הבכיר להישאר עדכני מול המתחרים מבית ימאהה והונדה שעברו גם הם רענון לא מכבר. בניגוד לימאהה R1 המעודכן , וכמו ההונדה CBR1000 המחודש, סוזוקי לא מצטרפת למהפכה האלקטרונית ומשאירה את הג'יקסר 1000 ללא מערכת בקרת משיכה. עם זאת ישנם לא מעט שינויים שנועדו להפוך את גרסת 2012 לטובה מבעבר.

המנוע זוכה לשסתומים חדשים הקלים ב-11% מבעבר, גלי זיזים חדשים וקלים יותר וחלל הצילינדר קיבל ציפוי סיליקון קרבייד להפחתת החיכוך. יחס הדחיסה גדל מ-12.8:1 ל-12.9:1 ומחשב המנוע קיבל תוכנה עדכנית. סוזוקי לא חושפים נתונים מלאים ועקומות הספק אך לטענתם השינויים הביאו לחיזוק הכוח בסל"ד ביניים ולחיסכון של 8% בצריכת הדלק. 
ב-2012 יצויד ה-GSXR-100 במערכת פליטה חדשה בתצורת 4-2-1 אך הדוד נותר השופר הכעור של הדגם הקודם ומן הסתם הלקוחות ידאגו לפנות את מקומו במהרה לדוד תחליפי. במעבר למערכת הפליטה החדשה הביא לחיסכון במשקל ובסך הכל גרסת 2012 שוקלת 2 ק"ג בפחות מבעבר.

בתחום השלדה נותר הג'יקסר עם מזלג BPF בקוטר 43 מ"מ אך מהלכו התקצר ב-5 מ"מ והוא זכה לקפיצים רכים יותר, שינויים שנועדו לדברי סוזוקי לשפר את העקיבה על הכביש ולשיכוך משופר. מאחור נותר בולם ה-Showa ללא שינוי.
מערכת הבלימה של ה-R1000 קיבלה שדרוג משמעותי עם מעבר לבלמי מונובלוק רדיאלים של ברמבו כסטנדרט. בנוסף ישנם דיסקי בלימה חדשים שעוביים ירד מ-5.5 ל-5 מ"מ ובכך חוסך 130 גרם ממשקל כל דיסק.

מבחינה עיצובית הג'יקסר הגדול נותר זהה לדגם 2011 עם עדכוני גרפיקה מתבקשים. ישנה צביעה חדשה בצבעי הכחול לבן של סוזוקי או צביעה כל שחורה כאשר בשתי סכמות הצביעה ישנם חישוקים שחורים המשולבים עם פס אדום. ה-GSX-R1000 המחודש יוצג אף הוא בתערוכת מילאנו הקרובה.

גלריה

7 תגובות ל סוזוקי מרעננת את ה-GSX-R1000

  1. אופנוע שמתלבש לך ליד כמו כפפה מהרגע הראשון.

  2. אופנוע מדהים…..אהייה גדול….אקנה חדש. תמיד הייתי על סוזוקי. אופנוע "שמתרגל" אליך מיד.

  3. מעניין למה בסוזוקי החליטו עדיין לחכות עם כל השינויים האלו.

  4. כי מי שרוכב על סוזוקי הוא לא כוסית מפונקת !
    רוצים לרכב על שור זועם כיאה למורשת סוזוקי ולא על גיישה מסורסת =)

    לגבי העדכון היה ברור שיהיה ב2012 חידוש אחרי 3 שנים עם הנוכחי (09-11) למרות שהיה ברור שלא יהיה שינו טוטאל ציפיתי לשינוי טיפה יותר גדול מבחינה עיצובית (לא שהם מכוערים כי הם ממש לא אלא בקטע של ריענון)
    טוב נו נחכה לשידרוג של 2015 שם בטוח יהיה שינו מלא 😛

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל