fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

הונדה אינטגרה – הפרטים המלאים

הונדה אינטגרה – הפרטים המלאים

אופיר דואק

צילום: יצרן

בחודש שעבר שיחררה הונדה תמונה ראשונה של האינטגרה בצירוף מידע ראשוני על יחידת ההנעה החדשה שבה תעשה שימוש. כעת לפני תערוכת מילאנו חושפת הונדה את הפרטים המלאים על האינטגרה המסקרן. האינטגרה הוא למעשה גרסה סדרתית של ה-Mid קונספט שהוצג בתערוכת מילאנו בשנה שעברה.
כפי שכתבנו בעבר האינטגרה עושה צעד נוסף בטשטוש הפערים בין קטנועים ואופנועים. הרעיון הכללי שבבסיסו הוא כלי במבנה של קטנוע עם מנוע טוווין מקבילי ותמסורת אוטומטית אך עם מאפייני שלדה של אופנוע כמו חישוקי 17', זרוע אחורית, מתלה מונושוק והנעה באמצעות שרשרת.

יחידת ההנעה של האינטגרה היא בנפח 670 סמ"ק עם הזרקת דלק, 4 שסתומים לצילינדר ותזמון שסתומים משתנה לשסתומי היניקה. למרות שפע הטכנולוגיה ההספק הוא 51.8 כ"ס ב-6,250 סל"ד, רק כ- 2 כ"ס יותר מהסילבר ווינג. נתון המומנט מבטיח 6.3 קג"מ ב-4,250 סל"ד. האינטגרה אם כך לא מנסה להציע ביצועים יוצאי דופן ובהונדה מבליטים דווקא את נתון צריכת הדלק שעומד על 27.9 ק"מ לליטר. מרווח הטיפולים במנוע החדש עומד על 12 אלף ק"מ.אגב, בעתיד תציע הונדה גם גרסה מוגבלת הספק עבור רוכבים מוגבלי רישיון.

תיבת ההילוכים של האינטגרה היא בעל מצמד כפול כפי שניתן לפגוש גם בהונדה VFR1200 החדש. התיבה באינטגרה מאפשרת בחירה בין 3 מצבים: מצב D הרגיל, מצב S הספורטיבי ומצב ידני עם שליטה על העברת ההילוכים באמצעות מתגים.
השימוש בתיבת הילוכים כפולת מצמדים הוא עניין חדש בתחום הדו גלגלי אך בעולם הרכב הופכת תיבה מסוג זה לסטנדרט ורוב היצרניות הרכב הגדולות כבר מציעות או מפתחות תיבה כזו. בתיבה כפולת המצמדים ישנו מצמד לכל קבוצת הילוכים: 1-3-5 ו-2-4-6. כאשר התיבה בהילוך מסוים קבוצת ההילוכים השנייה כבר משולבת והמצמד שלה מפריד אותה מהכוח המגיע מגל הארכובה. כאשר נדרשת העברת הילוך, בין אם מדובר בהעלאה או הורדה, מנועים חשמליים משלבים את המצמד של קבוצת ההילוכים הממתינה ומפרידים את המצמד של קבוצת ההילוכים היוצאת. היתרון של תיבות המצמד הכפול הוא העברת הילוכים מהירה וחלקה במיוחד כאשר ישנו ביטוי לכך בביצועים ובצריכת דלק משופרים. מכיוון שתיבת ההילוכים יושבת בצמוד למנוע ולא על הזרוע האחורית כמו בקטנועים עם ואריאטור מתאפשר שימוש בזרוע אחורית אופנוענית והנעה באמצעות שרשרת.

לאינטגרה יש שלדה היקפית בתצורת יהלום החובקת את המנוע ומחוברת לזרוע אחורית עם בולם מרכזי ממש כמו באופנוע. מלפנים ניתן למצוא מזלג טלסקופי בקוטר 41 מ"מ. כשמוסיפים לכך מידות צמיגים של 120/70 מלפנים ו-160/60 מאחור עם חישוקי 17'  נראה שלהבטחה של הונדה להתנהגות ויציבות אופנוענית בהחלט יש כיסוי.
מערכת הבלימה כוללת דיסק פרפרי בקוטר 320 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור כאשר מערכת הבלימה המשולבת של הונדה ומערכת ABS הן בגדר ציוד תקני. עוד ברשימת הציוד: לוח מחוונים כל דיגיטלי ושקע כוח לציוד עזר.
הודות למנוע שמוצב בזווית של 62 מעלות הצליחו בהונדה ליצור תא מטען תחת מושב האינטגרה אך לפי הצילום ניתן לראות שהנפח מוגבל יחסית ונפחו 15 ליטר בלבד. עבור אלו שיזדקקו למקום אכסון נוסף תציעה הונדה אופציה לזיווד מקורי.

הונדה אינטגרה – מפרט טכני

מנוע 2 צילינדרים, 670 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי יחיד, תזמן שסתומי יניקה משתנה, קירור מים
הספק 51.8 כ"ס ב-6,250 סל"ד
מומנט 6.3 קג"מ ב-4,250 סל"ד
קדחXמהלך 80X73 מ"מ
יחס דחיסה 10.7:1
הזנת דלק הזרקה, גופי מצערת 36 מ"מ
תיבת הילוכים אוטומטית בעלת מצמד כפול, 6 הילוכים ואופציה לתפעול ידני
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי 41 מ"מ, מהלך 120 מ"מ
אחורי: מונושוק, מהלך 120 מ"מ
בלמים קדמי: דיסק פרפרי 320 מ"מ, קליפר 3 בוכנות
אחורי: דיסק פרפרי 240 מ"מ, קליפר בוכנה אחת
ABS + מערכת בלימה משולבת 
צמיגים קדמי: 120/70-17
אחורי: 160/60-17
בסיס גלגלים  1,525 מ"מ
גובה מושב  790 מ"מ
מיכל דלק  14.1 ליטר
משקל  238 ק"ג

4 תגובות ל הונדה אינטגרה – הפרטים המלאים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל