fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

דו"ש חדש בדרך מהוסקוורנה

דו"ש חדש בדרך מהוסקוורנה

אופיר דואק

צילום: יצרן

שנת 2011 תיזכר כשנה מלאת תנופה עבור הוסקוורנה. לצד הנודה 900 החדש, נציגה לקטגוריית ההיפר מוטו, הציגה השנה הוסקוורנה שני קונספטים מעניינים: האחד הוא ה-E-go החשמלי מתערוכת פרנקפורט כאשר אחריו הגיע ה-MOHAB המדליק מתערוכת מילאנו האחרונה כמחווה לסטיב מקווין. הוסקוורנה לא מסתפקת בכך ובתערוכת פריז שנפתחה אתמול חושפת קונספט לדו"ש חדש בשם סטראדה (Strada).

הסטראדה מתבסס על מנוע הסינגל הוותיק והמוכח של הב.מ.וו G650GS שלטענת הוסקוורנה קיבל תוספת כוח ל-48 הסוסים שהוא מפיק במקור אך לא מספקים לנו נתונים מעבר לכך. קו העיצוב החדש של הוסקוורנה בא ליידי  ביטוי גם בסטראדה עם משטחי הצד האחידים שמסתיימים בקו המזלג. לפי מבנה המושב ומיקומו מעל מיכל הדלק ניתן לזהות כוונות קרביות ופחות תיוריות מאשר דו"ש קלאסי כמו הב.מ.וו G650GS. הוכחה נוספת לכך באה מכיוון נתון המשקל שעומד על 170 ק"ג רטובים כ-20 ק"ג פחות מהב.מ.וו על גרסאותיו.
מאחור ניתן להבחין בצמד מפלטים דשן תחת המושב ויש גם סבל קטן, בשביל הפרקטיות. להשלמת החבילה מתהדר הסטראדה במזלג הפוך ובשרני, דיסקים פרפריים, קליפרים מבית ברמבו וחישוקי שפיצים עוטי גומי עם פרופיל דו-שימושי.
בניגוד לקונספטים הקודמים של הוסקוורנה השנה הסטראדה נראה הקרוב ביותר לייצור ואכן כך יהיה. הסטראדה צפי להגיע לאולמות התצוגה במהלך 2012 ופרטים מלאים עליו צפויים להתפרסם בסמוך למועד השקתו.

גלריה

2 תגובות ל דו"ש חדש בדרך מהוסקוורנה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל