fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC

ד.ל.ב מוטוספורט מסכמת שנה

ד.ל.ב מוטוספורט מסכמת שנה

אופיר דואק

צילום: יצרן

היום, יום ג', נערכה מסיבת העיתונאים השנתית של חברת דוד לובינסקי המייבאת את מכוניות פיג'ו וסיטרואן לישראל. במסגרת מסיבת העיתונאים חברת הבת ד.ל.ב מוטוספורט, המשווקת את דגמי ק.ט.מ, הוסאברג, קטנועי פיג'ו וטרקטורוני פולאריס סיכמה אף היא את שנת 2011 וחשפה את החידושים שיהיו מנת חלקו של השוק הישראלי בשנת 2012.

למרות שבשנת 2011 שוק הדו"ג בישראל שמר על גודל זהה לשנת 2010 הצליחה ד.ל.ב מוטוספורט להגדיל את נתח השוק שלה משמעותית. הסיבה העיקרית הייתה החזרה של פיג'ו לשוק הישראלי עם מגוון קטנועים מעוצבים במיצוב יוקרתי אך גם קטנועי 125 זולים שהגיעו מסין כמו הטוויט 125. בסך הכל מכרה פיג'ו בשנת החזרה שלה למעלה מ-200 כלים, חדירה נאה אך עדין רחוק מימי הזוהר בסוף שנות ה-90'. השנה לא צפוי היצע הקטנועים שלי פיג'ו בישראל להשתנות מהותית למעט הפסקת שיווקו של ה-SUM 125 שיצורו הופסק. החידוש העיקרי של פיג'ו יהיה המטרופוליס התלת גלגלי שנחשף כאב-טיפוס בתערוכת מילאנו האחרונה. מדובר בתואם צרפתי לפיאג'ו MP3  המהפכני אך עם מתלה קדמי במבנה שונה מזה הנמצא בשימוש אצל פיאג'ו. כרגע לא ידוע מה יהיו מחיר המטרופוליס בישראל ואלו יתבררו לקראת הגעתו בקיץ זמן קצר לאחר השקת הגרסה הסדרתית.

גם ק.ט.מ הצליחה להגדיל את מכירותיה בשנת 2011 בשיעור של קרוב ל-30% עם קרוב ל-300 אופנועים שנמכרו. החידוש העיקרי של ק.ט.מ לשטח השנה יהיה הפרירייד 350 החדש שהוצג בתערוכת מילאנו ומחירו עומד על 70 אלף ש"ח. אל מול התחרות הגוברת בשוק אופנועי השטח מצד מותגים חדשים שנכנסו לשוק הישראלי מעדיפים בד.ל.ב  לחזק את מועדון הרוכבים של ק.ט.מ ואת הפעילויות ללקוחות מאשר להיגרר להורדות מחירים שעלולות לפגוע בשוק המשומשים. בכביש הבשורה העיקרית של ק.ט.מ תהיה הדיוק 200 שמחירו יעמוד על 37 אלף ש"ח מה שמציב אותו ראש בראש מול ההונדה CBR 250 והקאוואסאקי נינג'ה 250, שני להיטים בקרב הרוכבים מוגבלי הרישיון, על אף הדיוק 200 הוא אופנוע סטרייטפייטר/עירום. גם הדיוק 690 החדש שהוצג במילאנו יגיע במקביל ומחירו יעמוד על 72 אלף ש"ח עם מערכת ABS  תקנית. אגב גם בתחום הטרקטורנים הייתה שנת 2011 שנה מוצלחת עבור ק.ט.מ שמכרה 50 טרקטורנים, נתון מכובד בהתחשב שבהיצע שלא קיימים רק שני דגמים ספורטיביים קיצוניים.

מאסת מכירות הטרקטורונים העיקרית של ד.ל.ב שייכת כמובן לפולריס, זו מכרה ב-2011 כ-600 טרקטורנים זו למרות קשיי תקינה שעצרו זמנית את מכירת בגדי הריינג'ר והרייזר. הבשורה השנה תהיה הגעתו של הרייזר 570 החדש כגרסת כניסה למשפחת הרייזר. גרסת ה-570 זהה במידותיה לריינג'ר 800 אך מצוידת במנוע סינגל בנפח 567 סמ"ק במקום המנוע הדו-צילינדרי של גרסת ה-800. מחירו של הריינג'ר 570 אמור לעמוד על כ-75 אלף ש"ח, כ-20 אלף ש"ח פחות מהרייזר 800. הרייזר 900XP צפוי להגיע אף הוא אך רק בכפוף לאישור תקנות הספורט המוטורי.
אגב, דגמי ויקטורי, מותג האופנועים של פולאריס, משווק על ידי חברת לובינסקי במספר שווקים במזרח אירופה כשבחברה בוחנים את כדאיות יבוא אופנועי ויקטורי לישראל. אנחנו כמובן בעד.

גלריה

13 תגובות ל ד.ל.ב מוטוספורט מסכמת שנה

  1. דיוק 200 נגד ההונדה והנינג'ה. הק.ט.מ ינקנק אותם כי יש לו מכלוללים איכותיים ולא פשרות תקציב כמו אצלך השניים האחרים

  2. חיב להיות מתחת ל-40 אלף אם הוא רוצה להצליח

  3. היבואן תומך ונותן הרגשה טובה לרוכבים. והם מביאים גם את החברים….כל הכבוד.

  4. וכל הכבוד למי שמנהל ומוביל אותו. רק קינאה לשאר היבואנים. תלמדו.

  5. היבואן של גאס גאס הבין שהמחירים בארז גבוהים והועבדה שבמחיר שפוי יש הרבה מכירות. אם ק.ט.מ רוצים לשמור על מעמדם הם חייבים להוריד מחירים כי למתחרים יש מוצרים לא פחות טובים וזולים משמעותית

  6. תראה את המכירות של החודשיים האחרונים נראה שגסגס דווקא יורדים במכירות עוד מעט האסקי עוברים אותם. אבל שווה לקנות גסגס! אתה קונה אחד ותוך חודש הוא מתפצל לשתיים!

  7. גאסגאס וק.ט.מ מכונות מצויינות, שאל כל בר דו גלגלי והוא יגיד לך שתמורת המחיר וחוסר הפלצנות הספרדי מנצח בגדול. וכמו שנאמר ימים יגידו!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל