fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

הונדה מעדכנת את ה-PCX

הונדה מעדכנת את ה-PCX

אופיר דואק

צילום: יצרן

בשלהי שנת 2009 הציגה הונדה את ה-PCX עם עיצוב עתידני, חישוקים גדולים יחסית ומנוע מוזרק מקורר מים שבשילוב מערכת דימום מנוע בעצירה שהעניק לו צריכת דלק נמוכה במיוחד. ה-PCX נועד להיות קטנוע גלובלי המשווק גם בארה"ב ובמזרח הרחוק והפך עד מהרה ללהיט מכירות, במיוחד באירופה שם הפך ב-2011 לדו"ג הנמכר ביותר. בתערוכת האופנועים שנערכת בימים אלו בתאילנד מציגה הונדה את ה-PCX המעודכן.
חיצונית לא נעשה שינוי בעיצוב המוצלח וגם המכלולים שמרו על תצורה דומה אך העיקר הוא מנוע 125 חדש כשהמאפיינים נותרו דומים: 4 פעימות, קירור מים והזרקת דלק. בהונדה טוענים לתפוקה משופרת, למרות שלא נוקבים בנתונים רשמיים, כשלטענתם גם צריכת הדלק שהיא אחת מנקודות החוזק של ה-PCX שופרה.

בנוסף מציגה הונדה גם גרסת 150 סמ"ק ל-PCX. הגרסה מוגדלת הנפח נועדה בין היתר עבור השוק האמריקאי שבו תחליף את גרסת ה-125 ובכך על פי התקנות הפדרליות תורשה לנוע בדרכים מהירות. גרסת ה-150 מצוידת באותו מנוע מקורר מים ומוזרק של גרסת ה-125 שזכה לקדח שצמח ל-58 מ"מ מה שמעמיד את נפחו על 153 סמ"ק בדיוק. יחס הדחיסה ירד במעט ל-10.6:1 וגם כאן לא נמסרו נתוני תפוקתו של המנוע החדש. ה-PCX 150 זהה כמעט לחלוטין לגרסת ה-125 למעט בסיס גלגלים ארוך בס"מ, בולם אחורי עם מהלך ארוך מעט יותר ומשקל הגבוה בשני ק"ג. אגב, מערכת העצור וסע של ה-PCX לא תוצע בארה"ב. השיווק של ה-PCX המחודש צפוי להתחיל באירופה בקיץ הקרוב וככל הנראה יגיע גם ארצה בסמיכות דומה. לא ברור האם גרסת ה-150 תגיע ארצה לאור אי הפופולאריות של כלים בנפח זה בארץ.

גלריה

2 תגובות ל הונדה מעדכנת את ה-PCX

  1. רק חבל שיקר פח, במחיר שלו אפשר לקנות ג'וי מקס 200

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל