fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

אפקט דקאר – דוקאטי היפרמוטארד מהמם

אפקט דקאר – דוקאטי היפרמוטארד מהמם
כתב: קפטן בומרנג  תמונות: bikeexif.com


השראתו של סיגל בבניית האופנוע – הבעת האהבה לתחום אופנועי הראלי ולמראה הקשוח שלהם. "תמיד אהבתי לראות את העיצוב הגס של אופנועי הראלי בדקאר" אומר המעצב. 


הזמנת הפרוייקט נעשתה ע"י חבר אירופאי של סיגל, שרצה לתת להיפר שלו עיצוב מעט יותר "ווינטאג'". (ווינטאג' ודוקאטי היפר מוטרד לא ממש הולכים ביחד).

בנוסף לדרישת העיצוב, התקציב אותו הקצה הלקוח לפרוייקט לא היה גדול, לכן נשמרו המזלג הקדמי (מרזוקי 50 מ"מ), השלדה, הזרוע האחורית וגלגלי האלומניום המקוריים. אז גוף אופנוע מקורי יש – ומה שנשאר זה להתמקד במראה החיצוני. הלוק שנבחר, באווירת שנות ה- 80. "למרות שהאייטיז' היו שנים קשות לתחום העיצוב" אומר סיגל, "אלו גם השנים בהן הופיעו טכנולוגיות חדשות – הזרקת דלק ממוחשב, זרוע אחורית חד צידית ורכיבי אלומיניום שונים". 

המתלים הקדמיים וזווית הצידוד הגבוהה של ההיפר המקורי, התאימה במיוחד לעיצוב דקאר-אייטיז' שכזה. 

מעטפת האופנוע אולי נראית כבדה, אך למעשה מדובר בבלוק של "פּוֹלִיסְטִירֶן" – סוג של קלקר מוקצף ממנו גולף החלק החיצוני. לחיזוק הסופי, נעטפה היצירה בפיברגלס. הגוף החדש מורכב מ-3 חלקים שונים ומחובר לשלדה בחיבורי אלומיניום. 
יפה יפה ובא לנו כזה. 

לעוד פרוייקטים יפים של וולט סיגל לחצו כאן.

מקור הכתבה כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל