fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטוGP מיזאנו: תוצאות מקצה דירוג

מוטוGP מיזאנו: תוצאות מקצה דירוג

מאז קטאר, מאווריק וינאלס לא זינק מהפול פוזישן והרוכב הספרדי של ימאהה עשה הכל כדי להתייצב עוד פעם בראש רשימת הרוכבים. את המבחן שהיה במיזאנו לפני שבועיים בילה הרוכב בכיוונון ה-M1, חיפוש התחושה הטובה והנוחה עם האופנוע, ואת הפירות הוא קטף כבר כשיצא אל המסלול באימון הראשון במסלול בסאן מרינו. וינאלס קבע הקפות מהירות ועקביות גם ללא עזרה ובQ2 הצליח לעצור את השעון בזמן המהיר כמעט בשלוש עשיריות משאר הרוכבים על המסלול.

לצידו מהשורה הראשונה יזנק פול אספרגארו עם תוצאה נהדרת ל-KTM, גבוהה מכל מה שהשיגו רוכבי היצרן האוסטרי עד היום, בטח בתנאים יבשים וחמים. הרוקי פאביו קווארטררו יזנק לצידם בפעם השביעית העונה מהשורה הראשונה. הרוכב הצרפתי של קבוצת פטרונס יכול בהחלט להוות פקטור במרוץ עם זמנים עקביים אם יצליח לפתור את בעיות האחיזה שלו בחלק הקדמי. הוא סבל במהלך סוף השבוע מהרבה איבודי אחיזה ובמהלך 27 ההקפות של המרוץ זה עלול להוות בעיה.

מארק מארקז המוביל את אליפות העולם ב-78 נקודות, יזנק רק מאמצע השורה השנייה, המיקום הנמוך שלו ביותר העונה והפעם השנייה בלבד שהוא אינו מזנק מהשורה הראשונה מאז ולנסיה בעונה הקודמת. לקראת סוף מקצה הדירוג אלוף העולם וולנטינו רוסי ניהלו קרב קטן על המסלול כשאף אחד לא רצה להוביל ואשר בין כל שני רוכבים אחרים היה יכול להיות מתואר כחוסר הבנה, ואילו בין שני היריבים הללו זה הופך להרבה יותר. ולנטינו שהיה איטי ממארקז וכבר חרג מתחום המסלול, חסם את דרכו של רוכב ההונדה, מה שהוביל לניסיון עקיפה שאפתני של מארקז, יציאה מתחום המסלול ובסופו של דבר איבוד הקפה כמובן של השניים אחרי גם כמעט התנגשות בפנייה האחרונה. הנהלת המירוץ החליטה שלא לנקוט בצעדים משמעתיים כנגד השניים, שכן שני הרוכבים יצאו מופסדים וללא הקפה מהירה.

Copyright: Michelin

 

במיקום השישי יזנק אנדראה דוביציוזו כדוקאטי הראשון והיחיד בעשירייה הראשונה לעומת ארבעה בעונה הקודמת, המסלול ללא אחיזה מקשה על רוכבי היצרן האיטלקי שלא מצליחים להאיץ כראוי ביציאה מהפניות.

אנדראה יאנונה שהתרסק במהלך מקצה האימון הרביעי הוכרז כלא כשיר להתחרות ויאלץ לראות את המרוץ הביתי שלו, של הקבוצה ושל היצרן מהמוסך.

1. מאווריק וינאלס 1:32.265
2.פול אספרגארו
3.פאביו קווארטררו
4.פרנקו מורבידלי
5.מארק מארקז
6.אנדראה דוביציוזו
7.ולנטינו רוסי
8.אלכס רינס
9.חואן מיר
10.טקאקי נקגאמי
11.יוהאן זרקו *קיבל שלושה מקומות על הגריד עונש
12.מיקלה פירו
13.פרנצ'סקו בגנאיה
14.קאל קראצ'לו
15.אליקס אספרגארו
16.ג'ק מילר
17.דנילו פטרוצ'י
18.חורחה לורנסו
19.מיגל אוליביירה
20.חפיז שייארין
21.קארל אברהם
22.טיטו רבאט
X אנדראה יאננונה

Pol Espargaro (SPA)
Red Bull KTM Factory Racing
KTM
MotoGP
GP San Marino 2019 (Circuit Misano)
13-15.09.2019
photo: MICHELIN

במוטו2 פאביו די ג'אנאנטוניו האיטלקי על שלדת הספיד-אפ יזנק לראשונה בקריירה מהפול פוזישן כשלצידו אלכס מארקז המוביל את האליפות ואגוסטו פרננדז המתחזק מסבב לסבב. במוטו3 טסאזוקי סוזוקי רוכב קבוצת SIC58 הצליח לקבוע את הזמן המהיר ולראשונה יזנק מהמיקום הראשון על הגריד, זהו הישג חשוב לרוכב היפני וכמובן לקבוצה הנקראת על שמו של מרקו סימונצ'לי במסלול לזכרו של הרוכב האיטלקי.

יום המירוצים יפתח עם מרוץ שני לאליפות המוטוE בסוף השבוע. במרוץ הראשון ניצח מטאו פרארי רוכב קבוצת גרסיני. האיטלקי מוביל את האליפות אחרי מרוץ קצר וסוער. הקטגוריה החשמלית מתגלה כסוערת ומותחת למרות כל החששות והביקורת עם השקתה.

זינוק המוטוE בשעה 11:05

המוטו3 12:00

מוטו2 13:20

מוטוGP יוזנק בשעה 15:00 זמן ישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל