fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

השקה מקומית: אופנועי CFMOTO

השקה מקומית: אופנועי CFMOTO

כתב: אביעד רייס  | צילום: רונן טופלרבג, יצרן

חטיבת האופנועים של CFMOTO נוחלת הצלחה בחו"ל בשנים האחרונות ועכשיו גם מגיעה לישראל, עם לא פחות מחמישה דגמים חדשים – 3 דגמי נייקד בנפחי 250, 400 ו-650 סמ"ק, ושני דגמים מסקרנים במיוחד – אופנוע GT בנפח 400 סמ"ק, ואופנוע אדוונצ'ר-טורינג בנפח 650 סמ"ק.

למי שעדיין לא מכיר, נספר כי CFMOTO הינה יצרנית סינית ענקית הקיימת משנת 1989. החברה מתמחה בתכנון, עיצוב וייצור אופנועים, טרקטורונים ורכבי סייד ביי סייד. סיאף מייצרת גם מנועים, תמסורות וחלקים מכניים נוספים, ואף מחזיקה בבעלותה ב-272 פטנטים רשומים בתחום המנועים ואביזרים נלווים. במשך 30 שנות פעילותה, פיתחה וייצרה החברה מעל ל-90 דגמי רכבים ומעל ל-50 דגמי מנועים. לחברה 2,700 מפיצים ברחבי העולם. ב-CF משתפים פעולה עם ק.ט.מ לטובת ייצור של דגמי ק.ט.מ לשוק הסיני, ועם מעל ל-30 יצרניות רכב מוכרות, ביניהן גם פיאג'ו, רוכשות ועושות שימוש ברכיבים השונים ש-CFMOTO מייצרים.

עם המסר המרכזי של עלות מול תועלת, ב-CF מציעים מחירים אטרקטיביים בהחלט, מצד אחד, ומהצד השני לא "חוסכים" על הרוכבים, ועושים שימוש ברכיבים מובילים: בולמי קאייאבה, מערכות ניהול המנוע של בוש, צמיגי מצלר, מערכות ABS של קונטיננטל ועוד.

הנראות והעיצוב מהווים חלק מרכזי ומשמעותי באופנועים הללו, ועליהם אחראי סטודיו העיצוב האוסטרי שמתמחה ברכב – KISKA. אם דגם ה-250NK מזכיר לכם במעט את הדיוק של ק.ט.מ, זה כנראה לא סתם – בקיסקה אחראיים לעיצוב של אופנועי ק.ט.מ משנת 1994 ועל העיצוב של אופנועי הוסקוורנה משנת 2014.

אם כן, 5 דגמים חדשים מבית CFMOTO הגיעו לישראל.

משפחת ה-NK (נייקד):

250NK

מתאים לדרגת רישיון A1 כמובן, ה-250 מציע מנוע סינגל מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 249 סמ"ק, גיר 6 הילוכים, משקל של 151 ק"ג וגובה מושב של 795 מ"מ. כמו כן מציע ה-250 מסך תצוגה TFT, מערכת ABS מתוצרת קונטיננטל ואפשרות לבחירה בין שני מצבי רכיבה: ספורט ו-גשם.
מחירו של ה-250NK הוא 22,000 ש"ח.

400NK

מתאים לדרגת רישיון A1, ה-400 מציע מנוע טווין מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 400.4 סמ"ק, גיר 6 הילוכים, גובה מושב של 815 מ"מ, מערכת ניהול מנוע מתוצרת בוש ומערכת ABS מתוצרת קונטיננטל.
מחירו של ה-400NK הוא 29,900 ש"ח.

650NK

מתאים לדרגת רישיון A, ה-650 מציע מנוע טווין מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 649.3 סמ"ק, גיר 6 הילוכים, גובה מושב של 815 מ"מ. ל-650 מתלה קאייאבה, שלדת אלומיניום, מערכת ABS של קונטיננטל, מערכת ניהול מנוע של בוש ועוד.
מחירו של ה-650NK הוא 37,900 ש"ח.

400GT

מתאים לדרגת רישיון הביניים, ה-400GT המסקרן מציע את חווית התיור לבעלי רישיון A1. מנוע טווין מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 400.4 סמ"ק, 6 הילוכים, גובה מושב של 795 מ"מ, מערכת ניהול מנוע מבית בוש, מערכת ABS של קונטיננטל ועוד. מבחינה תיורית, מציע ה-GT מסך תצוגה TFT, מיכל דלק בעל קיבולת של 19 ליטר, משקף מתכוונן, פנסי LED מתכווננים ועוד.
מחירו של ה-400GT הוא 34,900 ש"ח

650MT

מתאים לדרגת רישיון A, ה-650MT הוא דגם האדוונצ'ר-תיור של CF. מנוע טווין מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 649.3 סמ"ק, 6 הילוכים, גובה מושב של 840 מ"מ, משקל של 218 ק"ג, וקיבולת מיכל דלק של 18 ליטר. ה-650MT כולל גם מערכת ניהול מנוע מתוצרת בוש, מערכת ABS מבית קונטיננטל, צמיגי מצלר, בולם קדמי מתכוונן, וחבילת תיור הכוללת: מנשא, זוג מזוודות צד קשיחות, מגן מנוע, משקף גבוה מתכוונן, מגיני ידיים ועוד – כאבזור סטנדרט.
מחירו של ה-650MT הוא 39,900 ש"ח.

3 תגובות ל השקה מקומית: אופנועי CFMOTO

  1. מצוין. טוב מאוד לשוק. חבל שלא ציינתם הספקים ומומנטים. זה שזה לא מצוין באתר של אבניר, באף דגם ואף פעם (ולא ממש ברור למה, כדי שנצלצל לשאול? ????) לא אומר שלא אמור להיות פה. אלא אם זו הוראה מכוונת. וחבל. כי ד"ר גוגל יודע הכל, אז למה לתת לנו להתאמץ?

  2. יוליאן נא הבהר בבקשה מה זה "60 מומנטים" ? אין מושג כזה ! לא מכיר אופנוע בעולם עם 60 קג"מ! בכל מקרה אם התכוונת ל60 כס בפירסומים רשמים רשום 71כ"ס ,באחרים 69 .זהו מנוע שמקורו בקוואסאקי er6

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל