fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

ה-X-ADV של הונדה עכשיו גם לבעלי רישיון A1

ה-X-ADV של הונדה עכשיו גם לבעלי רישיון A1

הונדה X-ADV מקבל עדכון ומגיע לישראל עם תחילת 2018 בגרסת 47 כ"ס, המאפשרת גם לרוכבים המחזיקים ברישיון A1 ליהנות עוד היום מה-X-ADV. בעת הצורך, ניתן להמיר את הגרסה החדשה לגרסה בעלת הספק מלא בכל סוכנות מורשית של Honda באופן חוקי תוך שינוי דרגת הרישוי חזרה ל-A.

הונדה X-ADV משלב את היכולות והביצועים של קטנועי מנהלים ספורטיביים, בנוסף ליכולות רכיבת שטח בשבילים ובדרכי כורכר ועפר. הקטנוע מצויד במנוע טווין 750 סמ"ק, תמסורת כפולת מצמדים, מתלים ארוכי מהלך ועיצוב קרבי ואלגנט.

תמסורת כפולת המצמדים (DCT) מאפשרת בחירה של יחסי העברה בין מצב D‏ – דרייב ו-3 מצבי S – ספורט, המתאימות לרכיבה ספורטיבית יותר. צריכת הדלק עומדת על 27.9 ק"מ/ל'. התמסורת כוללת גם העברת הילוכים ידנית המאפשרת רכיבה בשליטה כמו באופנוע. עבור המודל החדש לשנת 2018, התווסף גם המתג G המשפר את ביצועי השטח בתנאי חוסר אחיזה.

מגן הרוח של ה-X-ADV מתכוונן לגובה ב-5 מצבים מנמוך לגבוה, להגנה טובה יותר מפני רוח ופגעי מזג האוויר. הפרש הגובה הכולל הוא 136 מ"מ עם שינוי זווית של 11° בין הנקודה הגבוהה לנמוכה ביותר. כל הפנסים מצוידים בנורות LED. שני פנסי החזית, פנסי האיתות והפנס האחורי.

מפתח קרבה חכם מאפשר התנעה, פתיחה של מכסה מילוי הדלק ופתיחה של המושב מבלי להוציא את המפתח מהכיס. למערכת שני מתגים: הפעלה/כיבוי של המפתח החכם ופונקציית איתות מרחוק הגורמת לפנסי האיתות להבהב לצורך זיהוי הכלי.

כאשר המפתח החכם בקרבת הכלי, לחיצה אחת על המתג הראשי מפעילה אותו ומאפשרת לו להסתובב, מה שמאפשר להתניע את המנוע ולשחרר את נעילת הכידון, וכן משחררת שני מתגים נוספים המאפשרים פתיחה של מכל הדלק ושל המושב. כאשר לוחצים על המתג הראשי הוא מאיר באור כחול.

שני ארגזי אחסון זמינים כאופציה: 45 ל' היכול להכיל שתי קסדות מלאות, זמין בארבעה צבעים שונים, וכולל גם משענת גב. קטן יותר בנפח 35 ל' בגימור דמוי אלומיניום המאפשר אחסון של קסדה מלאה אחת. בנוסף ניתן לרכוש בנפרד סבל אחורי. מחיר השקה מיוחד: 77,900 ₪

2 תגובות ל ה-X-ADV של הונדה עכשיו גם לבעלי רישיון A1

    • מי המפגר שקונה כלי שהסקירה שלו נשמעת כמו סקירה של טוסטר משוכלל ?
      הונדה עברו ליצר כלים מרגשים כמו טוסטר…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל