fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

ימאהה חושפת את הטימקס 560 בשתי גרסאות חדשות

ימאהה חושפת את הטימקס 560 בשתי גרסאות חדשות

אביעד רייס

צילום: יצרן

  • הטימקס החדש יהיה זמין בשתי גרסאות: טימקס, ו-טימקס Tech MAX – גרסה מאובזרת במיוחד. לטימקס החדש מנוע גדול יותר שעבר כמובן התאמה לתקנות יורו5 – עדיין טווין אך עם עלייה לנפח ל-560 סמ"ק. למרות העלייה בנפח משקלו גדל ב-1% בלבד על פני המנוע הקטן יותר. הטימקס החדש מאיץ יותר מהר עם שיפור של 6% באספקת המומנט היעיל. עוד בטימקס 560: מערכת קירור משודרגת, ובקרת אחיזה משופרת ומדויקת יותר. 

הטימקס החדש צר וקרבי יותר ולטענת ימאהה הארגונומיה ותנוחת הרכיבה השתפרו גם הן. בטימקס החדש ניתן דגש מיוחד גם על אזור המורכב – עם זנב צר יותר קל לעלות ולרדת אל ומהמושב האחורי. תאורת הזנב חדשה גם היא ומזכירה את זו שבדגמים הקודמים. הטימקס מקבל רצועה חדשה התורמת לשיפור העברת ההילוכים וחלקות הרכיבה. בימאהה טוענים שהטימקס הזה נשמע טוב יותר מבעבר, אולי נקבל הזדמנות לשמוע אותו בתערוכה. 

מערכת ה-D-MODE שמציעה שני מצבי רכיבה זמינה כמובן גם בדגם החדש, כמו גם מסך TFT ומערכת ההנעה ללא מפתח (KEYLESS). מערכת המתלים זוכה לשדרוג מקדימה (מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ) ומאחורה לטובת שיפור ההתנהגות, הניהוג והנוחות. 

טימקס Tech MAX – גרסת "תיור" אם תרצו, מאובזרת ומפנקת הכוללת: חיבור לאפליקציית MyTMAX, בקרת שיוט, ידיות מחוממות, מושב מחומם, בולם אחורי מתכוונן, צינורות מזלג מוזהבים, צבע "Camo" מיוחד ועוד. מעניין יהיה לראות כיצד יתבטאו החידושים במחירו של הטימקס החדש לכאשר יגיע לישראל. אנחנו נפגוש אותו עוד השבוע פנים אל מול פנים בתערוכה. 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל