fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

קרדו מציגה: מהדורת 'Black' מיוחדת ל-PackTalk

קרדו מציגה: מהדורת 'Black' מיוחדת ל-PackTalk

אסף לביא

צילום: יח"צ

קרדו היא חברה ישראלית שהחלה דרכה עם יצור אוזניות בלוטוס ב-2003, שנה לאחר מכן כבר שילבו את הטכנולוגיה מהאוזנייה ליחידה שמתאימה לקסדת אופנוע, כך יצרו את מערכת השמע הראשונה לקסדה שנקראה אז Scala Rider. מאז הכניסו בדגמים החדשים תכונות רבות כמו רדיו FM, תקשורת אינטרקום, שיתוף מוזיקה, מערכת DMC לאינטרקום ארוך טווח וללא הפרעות ולאחרונה שיתוף פעולה עם ענקית הסאונד JBL עם רמקולים בקוטר 40 מ"מ מתוצרתה במערכות החדשות.

אמש חשפה החברה, בהשקה אינטרנטית מושקעת בהשתתפותו של אגדת המוטוקרוס ריקי קרמייקל, את הדגם החדש בליין דגמיה, ה-PackTalk Black, שמבוסס על ה-PackTalk Bold ויוצע במהדורה מיוחדת. עיקר השינויים בגרסת הבלאק הם רמקולים משודרגים של JBL בקוטר 45 מ"מ, זאת לעומת 40 מ"מ בבולד, אחריות מורחבת ל-3 שנים במקום שנתיים וכמובן – צביעה שחורה לחלוטין, נושא שלמרות שנראה קטן בחשיבותו מסתבר כמשמעותי ביותר עם רוכבים רבים שמחפשים דיבורית שתשתלב בצורה טובה ופחות בולטת עם קסדה שחורה.

יחידות ראשונות יסופקו כבר בסוף החודש בכל העולם וגם בישראל, כאן דיבוריות קרדו משווקות ע"י ברקום שדיווחו לנו הבוקר כי הפקטוק בלאק תעלה בישראל 1,590 ₪ לצרכן.

מאפייני מפתח של PackTalk Black, מההודעה לעיתונות של קרדו:

● רמקולים בקוטר 45 מ"מ מתוצרת JBL

● טכנולוגיית DMC היוצרת רשת אינטרקום עם טווח של 1.6 ק"מ בין רוכבים, עד 15 רוכבים, מאפשרת התנתקות רוכב מבלי לקטוע את הקשר בין שאר הרוכבים.

● תפעול קולי תומף סירי וגוגל.

● חסינות למים ואבק

● חיבור לכל סוגי הדיבוריות מכל השנים

● 3 שנות אחריות

● עד שני מכשירי בלוטוס, התאמת עוצמת קול אוטומטית, סינון רעשי רוח, שיתוף מדיה, אפליקציית Cardo Connect App

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל