fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ימאהה טריסיטי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

ימאהה טריסיטי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

ראסטי ג'יימס

צילום: אסף לביא

כבר זמן מה שאנו מעוניינים לבדוק את נושא התל"ג (תלת-גלגלי, לא תוצר לאומי גולמי…) – להרגיש את ההבדלים ולהבין אם יש בחידוש הנ"ל צורך וישועה של אמת, או שהבשורה מחייבת פחות או אולי בכלל רב-משמעית.

כבר בימים ובקילומטרים הראשונים, נוכל לספר לכם על מושב נוח ומרווח, על מיגון רוח שמאפשר למעט רוח להסתנן אל ה'קוקפיט' – ושזה לא מפריע כלל.
נספר שמתחת למושב תמצאו את פתח מילוי הדלק (וגם את המצבר), מה שמותיר מקום לקסדה וכפפות (או 46 גליונות מוטו מדריך – בדיוק, כמה סמלי מצד ימאהה!) בלבד.
עוד נספר שלסוויץ' יש לוחית מגן קטנה שעוזרת בגשם, הדברים תחת הכיסא, אגב, יישארו יבשים. מים ייקוו, לעומת זאת, סביב היקף תא האכסון, כמו גם על מדרס הרגליים השטוח.

עוד נותר לבדוק איך ועד כמה משתנה הרכיבה בעקבות השוני מקדימה, עד כמה תחושת הביטחון היא אמיתית – וכמה ממנה פסיכולוגי בלבד…

  • אין ספק שזה איפה שהוא בין לבין; לא עומד בעצמו אך גם לא מאבד אחיזה בקלות כשזו הופכת נדירה, מטפס מדרכות ובולע מהמורות בצורה אחרת וטובה, ומשתחל בקלילות בכרך הסואן – כאחרון הקטנועים, אחיו מחוסרי הגלגל השלישי.

דרך ארוכה עוד לפנינו, החל בסיום ההרצה.
נקווה שיהיו לנו רק רכיבות טובות יחד ושתמיד נשאר על כל שלושת הגלגלים!

  • מבטיחים לעדכן.

תעודת זהות

 

Yamaha Tricity 125

 

מחיר: 22,082 (ללא ABS)

 

דרגת רישיון: A2

 

אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

 

נתונים טכניים

 

מנוע: 4 פעימות, חד צילינדר, מקורר נוזק, מוזרק דלק

 

נפח: 124.8 סמ"ק

 

הספק: 11 כ"ס

 

מומנט: 1.1 קג"מ ב-5,500 סל"ד

 

תמסורת: וריאטור

 

בלמים: מקדימה דיסק בקוטר 220 מ"מ לכל גלגל, מאחור דיסק בקוטר 230 מ"מ

 

מידות צמיגים: מקדימה 90/80-14, אחורי 110/90-12

 

בסיס גלגלים: 1,310 מ"מ

 

9 תגובות ל ימאהה טריסיטי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

    • אין כל צורך במבחן הזה, והוא עלבון לקוראים.
      עידן השליטה הטוטלית של התאגידים בתקשורת ההמונים פס מהעולם.
      רשתות חברתיות, והימצאות מצלמות איכותיות בכל זירה חדשותית, הופכות לצנינים כל דיווח "חדשותי" שיקרי של מגזינים מטעם האדון השקרן.

      השנה נרשמה עליה חדה במספר נפגעי הדו גלגלי(וחשוב להדגיש, לא כולל אופניים חשמליים, ששם האסון גדול עוד יותר). העליה באה אחרי מספר תהליכים מוצהרים, וחוקים שהנהיג קרטל האופנועים ברשות מטרו מוטור ושות':
      1. הפצת השקר אודות בטיחות שלא קיימת בתלת, לרבות מכירתו במכרזים תפורים לכוחות ה"ביטחון" כחלק מאסטרטגיה שכנוע בכוח(שום דבר לא בטוח בתלת הזה, ההפך).
      2. הפצת השקר אודות הבטיחות שלא קיימת במערכות כגון ABS לאופנועים.

      במקרה 1+2 חוזקה תאוריית השקר על ידי חוקים תומכי קרטל שנותנים הנחות בביטוח החובה כחלק מהקמפיין השקרי לתוספת בטיחות שאיננה!

      3. במספר מקרים נפוצים ידוע שהתלתים מתהפכים כמו גדולים. בירידה ממדרכות, בעצירה ברמזור כאשר גלגל קדמי אחד נופל לתוך שקע בכביש(שני אלו קורים כאשר מנגנון הנעילה פועל). מצב אחר הוא כאשר גלגל אחורי ננעל ומחליק(דאונן סייד לכיוון קדימה האופייני רק לתלת).

      4. מזה שנתיים שיבואני הרכב הגדולים מספקים ללקוחותיהם בחינם קורסים לרכיבה מתקדמת, והנה התוצאות הם הפוכות, עליה במספר התאונות הקטלניות.

      יכולתי להמשיך להפליג ב"שבחי" התלת ומערכות "הבטיחות" המתקדמות באופנועים, ובפרט בתלת המסוכן שהוא גם יקר בטרוף(ותיקון הכידון הפטנטי שלו אחרי תאונה זה טוטלוס).

      ג'ינג'י, אם בה לך להרוויח את יושרך הציבורי, תעשה לעצמך טובה ותחזיר את הנבלה ליבואן הנבלה. לא נכעס עליך, להפך. אם בה לך לגמור על מוטו, כמו שגמרת על פורום8, סבבה, הבחירה בידיים שלך.

      • מעניין מאוד מי רשם את התגובה הזאת…לך תבדוק את עצמך 0 רק מכפיש את שמה הטוב של מטרו.

        • אתם גם יכולים להתנדב לשבת בכלא במקום מי שבאמת צריך לשבת בכלא. זה אפילו מאוד מקובל במשפחות פשע, גם לא שמשאירים לכם בחירה אחרת…תנחומי מראש!

      • בן אדם הזיה, כמה קשקושים בטוק בק אחד. לא מתאים לך, אל תקנה, אבל עזוב אותנו בשקט. מוזרניק

    • ה- 155 הוא רכב השירות של כתב הדו-גלגלי באתר וואלה, או של איזה "עיתונאי" מלוקק אחר. מסתבר שגם בטובות הנאה לכתבי רכב יש דרג ויש זרג. העיקר שיכתבו שהתלת "בטוח", "נוח", ש"קל" להשתחל אתו בפקקים, שיש לו הנחות בביטוח החובה(כי הוא מאוד "בטוח"), ושהוא אלוף הזכייה במכרזים(התפורים) לכוחות הביטחון(כי הוא מאוד "בטוח")…נו, השקרים הרגילים. פחחח…

  1. דו גלגלי מאז ומתמיד היה סכנה לרוכב נקווה שעם אמצעי הזהירות החדשים שמתפתחים (בלימה אוטונומית ומצלמות חכמות לשטחים מתים) בכלי הרכב על 4 גלגלים יורידו את מספר התאונות ויפחיתו את הסיכון מנהגים דפוקים ולא אחראיים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל