fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

יובל לוי

זה לא מבחן קלאסי, אני לא באמת מבין יותר מידי בדו-גלגלי. לראייה, הדו-גלגלי היחיד שהיה אי פעם בבעלותי היה יוסאנג RX125. כל מי שמבין דבר או שניים בדו-גלגלי לא היה שוקל אפילו לרכוש אחד, אבל אני? קניתי. הטור הזה מיועד לאלו שיש להם רשיון לדו-גלגלי אבל לא עלו על אחד כזה כבר מספר שנים, בטח שלא עם בת הזוג.

למי שרגיל להתנייד במכונית, מעלה רכיבה על אופנוע מיד חיוך ותחושה של חופש. במיוחד כשהמשקף של הקסדה פתוח והרוח מכה בפנים. למי שלא חי את עולם הדו-גלגלי (זה יהיה מוטיב חוזר פה כנראה), ה-UM נראה מרשים. סוג של אופנוע רטרו עם מאפיינים 'הארליסטיים'. להגיע איתו לאסוף את זוגתך לדייט בבוקר יום שישי, בזמן שהילדה בגן, היה אחד הבילויים הכי טובים שלנו בתקופה האחרונה.
כך, רכבנו בתל אביב כמו שני תיכוניסטים כשידיה מחבקות את המותניים שלי ורק רעש המנוע נשמע ברקע (שאגב, בסרק הוא נשמע לא רע בכלל!). שדרות רוטשילד, אבן גבירול, הטיילת, נווה צדק, עצירה קצרה לקפה וחיוך שלא יורד מהפנים.

ה-UM אינו כלי פרקטי. לא תקבלו בו תא מתחת למושב או ארגז מאחורי המושב. צריך לטפס עליו כמו על אופנוע ואת ההילוכים תאלצו להעביר באופן ידני, לטוב ולרע. כן תקבלו אופנוע עם עיצוב מדליק שמושך לא מעט מבטים ובמיוחד בצבע הכתום 'ביסלי גריל'. למי שיש רשיון מוגבל, זהו אחד הכלים הכי קרובים לאופנוע אמיתי. ל-UM יש 'תא כפפות' קטן, חיבור USB ותצוגה של ההילוך בו אתם נמצאים. עם מיכל דלק גדול יחסית, לא הראה מד הדלק הדיגיטלי שום סימני צמאון וצריכת הדלק הגיעה לכ-35 ק"מ לליטר. העדרו של מד הסל"ד היה נוכח במהלך הרכיבה. בהתנעה קרה חווינו מספר פעמים שהאופנוע כבה בסרק ורגלית ההילוכים היתה גבוהה מידי לטעמנו, אם כי ניתנת לכיוון. שאר תפעול האופנוע היה קל למדי והחיבור למכונה הפך להיות מיידי.

המלצה חמה, תפסו יום שישי פנוי, תמצאו לכם דו-גלגלי (עדיפות שיהיה לו מבנה של אופנוע וגיר רגיל) ותרכיבו את אשתכם לדייט של בוקר בתל אביב. הנע(א)ה מובטחת!

חוץ מזה, הגיע הזמן לטיפול – עברנו 1,000 ק"מ ולכן סרנו, עם הרנגייד, אל בית היבואן בנתניה והעלויות לפניכם:
החלפת שמן, 1 ליטר – 55 ₪
החלפת פילטר שמן – 60 ₪
1 שעת עבודה – 250 ₪ כולל מתיחת שרשרת ובדיקה כללית.
המחירים כוללים מע"מ.

פרט לכך, חווינו איתו בעיות מתחום הדלק; נשם תקול שיצר תת לחץ במיכל ותופעות השתנקות בסל"ד גבוה. קיבלנו פקק אחר ואנו יוצאים לבדוק את תגובת האופנוע…

UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

 

גלריה

2 תגובות ל UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל