fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

האופנוע הכי מוגזם בישראל: הג'וקר של אלדד

האופנוע הכי מוגזם בישראל: הג'וקר של אלדד

כתב: אסף לביא | צילום: תומר גלב, עידו פלאש

תומר גלב נסע עד חיפה כדי לפגוש ולחוש את היצירה המטורפת של אלדד, הצ'ופר הקיצוני ביותר שנבנה בישראל.

אלדד אזולאי בן ה-48 מחיפה, נשוי ואב ל-3, הוא אחד מהאנשים הצבעוניים ביותר בסצנת הקאסטום הישראלית וכנראה אין בה איש שלא מכיר אותו. כלי הרכב הכי נורמלי שיש לו היא הווספה שחונה בסלון ביתו, כל השאר חייב להיות אחד מסוגו והכי הכי, לכן אחרי מספר פרוייקטים החליט לבנות את הג'וקר – האופנוע המוגזם ביותר בישראל.

כמה מוגזם? הג'וקר הוא האופנוע הארוך ביותר בישראל, עם 3,019 מ"מ מקצה לקצה; יש לו מקדימה את הג'אנט הכי גדול שנע על כבישי ישראל, בקוטר 30 אינץ', אין בארץ אפילו משאית עם אחד כזה; מאחור צמיג ברוחב 330 מ"מ; האופנוע גם מצוייד במתלי אוויר מתכווננים בשביל להשלים את החבילה הזאת.

לאחר שאלדד החליט על המפרט הכולל מוצרי בוטיק שרובם יוצרו לפי הזמנה – החל מהג'אנטים של Renegade Wheels להם חיכה מספר חודשים, דרך מערכת החשמל של PM, פריימרי 3 אינץ' פתוח של BDL ומנוע S&S בנפח 1,923 סמ"ק ועד הכידון הענק בעובי 2 אינץ' דרכו עוברים כל הכבלים והצינורות, התפנה לחשוב יחד עם יניב גולן על עיצובו הסופי של האופנוע – ובעיקר הצבע. הצבע שנבחר היה גוון מיוחד ובולט של ירוק, ומכיוון שזה עתיד להיות האופנוע הגדול ביותר שיעלה על כבישי ישראל הרעיון הראשון היה ללכת על מוטיב של הענק הירוק, אבל הדמות הרגישה להם קומיקסית מדי ולא בוגרת מספיק, לבסוף בחרו בג'וקר, דמות מרושעת שבתפיסתם בוגרת יותר ומתאימה לוויבים של האופנוע, הדמות הזאת בסופו של דבר מעטרת כל פינה באופנוע, על מיכל הדלק, המושב והכנפיים וכמובן – בשמו.

כמו כל ישראלי טוב לא יכולנו להתאפק מלשאול כמה עלה הפרוייקט ותשובתו של אלדד הייתה כמה מאות אלפי שקלים. שנה וחצי ערכה בנייתו של האופנוע בסדנת גולדן שמוכרת ע"י משרד התחבורה כמפעל אופנועים ונתנה לאופנוע הזה את מעמדו החוקי.

מה הלאה? אלדד כבר עובד מספר חודשים על האופנוע הנוסף שלו, הארלי דוידסון רודגלייד CVO שעובר הסבה לבאגר הכי קיצוני שנראה בישראל בסדנת היבואן, שם פירקו לחלוטין את האופנוע ובנו אותו מחדש עם גלגל 26 אינץ' מקדימה, קיט מזוודות, מערכת מולטימדיה, רמקולים חזקים ועוד. אלדד מוסיף שזה יהיה הפרוייקט היחיד מהסוג הזה שיעשו בסדנת היבואן.

אז איך הג'וקר נוסע? תומר סיכם את זה מצוין בסרטון למטה

גלריה

7 תגובות ל האופנוע הכי מוגזם בישראל: הג'וקר של אלדד

  1. לא כל אופנה מארה"ב צריך לייבא….מיותר לחלוטין

  2. יפיפיה, שאפו לסדנת גולדן. כן ירבו ״משוגעים״ כאלו בישראל!

  3. לא האופנוע ג'וקר, הבחור ג'וקר. אבא שלי אומר אין שכל אין דאגות….. שישמור את הכסף לילדים שלו.
    ככה זה כשלא מחבקים ילדים כשהם ילדים. אחר כך צריך תשומת לב ברמזורים.

  4. ניר אני מבין שאתה הבנקאי שתומאו בספטמבר שלו. אתה יכול לשמור את האופנוע אבל מי אתה שתקבע לו מה לעשות עם הכסף…(ועדי שתנוח לילדים נשאר מספיק..)

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל