fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה

הסילבר של שרון בן אליהו, הרבה יותר מארבע מאות

הסילבר של שרון בן אליהו, הרבה יותר מארבע מאות

עמית משיח

את שרון בן אליהו אנחנו מכירים כמכונאי מוכשר ואיש שיחה נעים הליכות. אבל, למרות שהוא ידוע בבקיאותו ההונדאית ואפילו שידוע לנו שיש לו התמחות ספציפית בדגם הכנף המוכספת, לא חשבנו שהוא ירחיק עד כדי כך לכת…
מעשה שהיה, כך היה. הסכיתו ושמעו,

באחד מימי החול של איזה שבוע עבודה רגיל, עוצר גרר, מוריד סילברווינג 400 ומגלגל אותו פנימה בדחיפה – להניע הוא כבר לא היה מסוגל, הקטנוע המותש. שייך היה לשליח, אתם מבינים, הקטנוע. SW-T מבציר 2013, עם 250 אלף קילומטרים באמתחתו ושוויו באותה עת – לחלקים בלבד. אז מה?! אומר בליבו שרון ומוציא ממנו את השלדה.

חוץ מהשלדה ועוד כמה רכיבים קטנים שנותרים עליה, מתחלף הכל; פלסטיקה מושלמת וגם מערכת פליטה חדשה אפשר לראות בתמונות, חדי העין יבחינו גם בקאליפרים של SW-T600. מה שהעין לא רואה היא מערכת ABS שלמה שהתווספה לקטנוע הוותיק, משדרגת אותו דגם או שניים קדימה (החישוקים,המתלים, הצמה והמוח). צנרת קרור חדשה וכך גם המקרן, מה שמביא אותנו לכתוב כעת, באופן טבעי, כי גם מהמנוע לא נחסכו שיפורים, כולל בוכנות חדשות, קלות ומשודרגות ויישור קו עם שאר המערכת.

כמה עולה כל זה, אתם שואלים? ובכן, עלות החומרים, ללא עבודה וכולל את כל הנחות החברים שעשו הצבעים ושאר בעלי המקצוע הנחוצים, עומדת על מעל 25 אלפי שקלים…

והתוצאה?
האחיזה השתפרה, מתמודדת היטב עם הכוח העודף, הגלגל האחורי צמוד ועוקב אחר קפלי הקרקע וההתנהגות כולה חדה יותר.
הסילבר – שהיה קטנוע מנהלים מהטובים שבטובים, הפך לעוד יותר נוח ומדוייק ואפילו עם נטיה קטנה לכיוון הספורטיבי – לפחות בקו ישר, זאת אומרת ציד טימקס'ים בין הרמזורים…

ואל תתנו לזה שהוא חונה בחלק מהתמונות ליד קטנועים אחרים, שם בתצוגה שברמת החייל, להטעות אתכם; הסילבר הזה לא עומד למכירה. לא עכשיו וכנראה שכבר לעולם לא – אתם מבינים, את הסילבר הזה בנה שרון לעצמו – כדי להתגלגל מהבית לעבודה וחזרה. ככה נראה חלום של מכונאי.


סדנא לאופנועים

רח' ולנברג 14 ת"א
050-6663316

גלריה

7 תגובות ל הסילבר של שרון בן אליהו, הרבה יותר מארבע מאות

  1. מכונאי מס' 1 עם קטנוע מס' 1 – כבר לא עושים ולא יעשו כאלה.

    • הוא אלוף , מכיר אותו מעל 20 שנה, יש לו ידיי זהב ,לב טוב ואמינות היא ברזל אצלו. מוכשר בבניה עצמית וריתוכים.

  2. אין ספק שכאלו קטנועים כבר אי אפשר למצוא… יש לי סילבר 600 כבר 7 שנים בערך… שנת 2002, חוץ מבלאי טבעי (כמה שיכול כבר להיות בהונדה) שום בעיה אף פעם!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל