fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

חוכמות מסלול: אריאל אינגר | ההתרסקות ומה שאחריה

חוכמות מסלול: אריאל אינגר | ההתרסקות ומה שאחריה

אריאל אינגר

מרוצי אופנועים, ספורט קשוח ומרתק, אבל מה מושך את הצופים? האם זה האדרנלין ומאבק לניצחון או הסיכון? מה עם הדרמה שמאחורי כל כישלון והתרסקות?

כשהמקצוענים מתרסקים יש להם את האמצעים לקום מיד ולעלות על אופנוע חדש, חלקכם גם זוכר את הרגע המדהים שמארק מארקז נוטש את האופנוע התקול ורץ להחליף אופנוע במהלך מקצה הדירוג במסלול אוסטין ב-2015, מזנק מחדש עם 02:30 שניות לסיום המקצה ומצליח לקחת את הפול פוזישן, אבל מה עושה רוכב מן השורה, או במקרה הזה – אני – כשאף אחד לא מחכה לו בפיט עם CBR חדש תקין ומונע?

כבר כשהאופנוע איבד אחיזה הבנתי מה הולך לקרות, עוברות עוד כמה שניות ואני מרים את האופנוע ואוסף את החלקים, בפיט לא מחכה לי אפילו רכב כדי להעמיס את האופנוע והחלקים או כדי לחזור הביתה, ובראש הרבה מחשבות על לאן ממשיכים, כי ההבדל הנוסף ביני לבין מארקז, הוא שמארקז מתחרה על האופנוע של הקבוצה, בעוד אני רוכב על האופנוע שמשמש אותי ברכיבה היום יומית גם לרכיבה על המסלול, מה שאומר שלא רק שאני אעדר מהמסלול בזמן הקרוב, אני גם לא נייד. אבל גם כאן קמים על הרגליים, זה לוקח יותר מ-30 שניות ובסוף אין פול פוזישן נוצץ, אבל קמים.

המזל שלי? שכל זה מתועד, יש אפילו מיני-סרט.
ואני מזמין אתכם לצפות בו…

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

7 תגובות ל חוכמות מסלול: אריאל אינגר | ההתרסקות ומה שאחריה

  1. לכן לא משתוללים עם האופנוע היקר והפרטי שלך במסלול כזה קטן כמו שיש בארץ בויה זה מסלול שמתאים לנינגה 400 אולי

    • מה הברירה שלו ? לוותר על האופנוע ? לרכב חזק בכביש הציבורי ?
      זה מה יש ועם זה ננצח 🙂

  2. עם כל הכבוד,אופנוע שהוא גם כלי ההתנידות היחיד שלך ,צריך להתנהג עימו בזהירות מופלגת,כי זה הכלי היחיד שלך ובלעדיו פשוט תלך ברגל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל