fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

יום אדום – יום מסלול לקוחות הונדה

יום אדום – יום מסלול לקוחות הונדה

רביב כהן

צילום: רונן טופלברג

שמש אביב אדומה עולה בבוקר יום שישי, מחממת את האספלט במסלול מוטורסיטי, עשרות רוכבי המותג הגיעו מקצות הארץ כדי לקחת חלק ביום המסלול שארגן היבואן, 'מאיר חברה לרכב', חלקם על אופנועי ספורט קיצוניים, חלקם על אופנועי אדוונצ'ר גדולים, לכולם יש מקום וכולם רוצים לרכוב, לחוות את חווית המסלול בניהולם והדרכתם של פרוריידינג ובניצוחו של כפיר לוין והצוות המופלא שלו.

ימין לשמאל: כפיר לוין, נמרוד ארמן, רביב כהן

דגלי הונדה אדומים מתנוססים ברחבת הפאדוק במסלול, מתנפנפים ברוח הבוקר, מקבלים את פניהם של הרוכבים שעוצרים להרשמה קצרה ועוברים לקפיטריה בה הוגשו כיבוד ושתיה, מנעימים את זמנם.
בצד המסלול ממתינים אופנועי המבחן החדשים של חברת הונדה כגון האפריקה טווין, כל שורת ה-CB וה-CBR החדשים, אותם היה ניתן לקחת לרכיבת מבחן, אנחנו הגענו עם ה-CBR500R החדש אבל עליו נרחיב בכתבת המבחן המלאה.

הטכנולוג, רביב כהן, מלמד את ה-CBR500R איך לזוז על המסלול

תדריך הבטיחות המפורט של פרוריידינג לא משאיר ספק, וכל שאלה נענית בתשובה מדוייקת, המדריכים דואגים שכולם יבינו את חוקי מסלול המירוצים, סוגי דגלים וסימונים מיוחדים בצורת קונוסים המציינים נקודות בלימה והיגוי.
התדריך מסתיים והרוכבים מחולקים לשלוש קבוצות ראשוניות שיעלו על המסלול בליווי המדריכים, סשן ראשון, אין עקיפות, אין גז חזק, רק היכרות של המסלול.
מי שכבר רכב במסלול מוטורסיטי היה עלול לחשוב שהקפת ההיכרות מעט מיותרת, אבל מילותיו של לווין מהדהדות באוזניו – "מהירות נבנית" הוא מטיף, מבקש מהרוכבים מעט סבלנות כדי לחבר את כל חלקי ההדרכה.
מי שלא רכב במסלול, ובכן, ציפתה לו חוויה מדהימה.

רוני לאדו, מנהל ההדרכה ומדריך בפרוריידינג מרביץ תורה בלקוחות הונדה

הקבוצות עולות ויורדות מהמסלול, בליווי המדריכים שמראים את הקווים הנכונים לרכיבה, את הסימונים עליהם דיברו בתדריך, והתמונה מתחילה להתבהר.
השמש כבר בשיא הרקיע והטמפרטורות עולות, שולחן הכיבוד עמוס בפירות, חטיפי אנרגיה ושתיה קלה המשאירים את הרוכבים עירניים וקשובים להדרכה עד שעת ארוחת הצהריים.
הונדה אופנועים דאגה לארוחה מושקעת והרוכבים שהוציאו אנרגיות במהלך כל שעות הבוקר שמחו על ההזדמנות להפסקה לפני הסשנים הבאים על המסלול, אז כבר יהיה אפשר לפתוח גז לפי הקצב של הרוכב.

All you need is love

מבט, קווים, גז, הרוכבים מיישמים את דברי המדריכים והקצב עולה, צליל המנועים מתגבר והמהירות נבנית מהקפה להקפה.
בסופו של יום מאוד מוצלח, לקוחות הונדה עוזבים את המסלול, מעט עייפים יותר, מעט חכמים יותר ובעיקר יותר מחוברים לקבוצת הונדה, שדאגה להם ליום אימון כיף ומושקע על מסלול המירוצים.

6 תגובות ל יום אדום – יום מסלול לקוחות הונדה

  1. לפי מה בוחרים את לקוחות הונדה?
    גם אני רוכב על כלי חדש ולא קיבלתי שום הזמנה.
    אשמח אם תכווינו למי צריך לפנות.
    תודה רבה

    • היי זאב, היה פרסום מוקדם של האירוע בעמוד הפייסבוק של הונדה ישראל.

  2. לא כולם יושבים בפייסבוק
    מומלץ לרשום אצלכם במאגר לקוחות שרכשו אופנועים חדשים ולעדכן אותם בהודעה או SMS
    ככה משמרים לקוחות
    רוכש CBR650R הראשון בארץ
    חבל שלא היינו שם……
    להוציא פלט מחשב של לקוחות שרכשו עם המייל שלהם זה 5 דקות

  3. גם אני התבאסתי לראות שהיה יום מסלול ולא הודיעו
    גם לי הונדה חדש

  4. אני הערתי להונדה כבר המון פעמים על העניין הזה
    אני לקוח ״גרוע״ שרק קנה אפריקה ב 2016 ובגלל שאני לא בפייסבוק מפספס ארועים בכל פעם הבטיחו שלא יקרה שוב
    אז אל תצפו שזה ישתפר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל