מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
יום אדום – יום מסלול לקוחות הונדה
רביב כהן
צילום: רונן טופלברג
שמש אביב אדומה עולה בבוקר יום שישי, מחממת את האספלט במסלול מוטורסיטי, עשרות רוכבי המותג הגיעו מקצות הארץ כדי לקחת חלק ביום המסלול שארגן היבואן, 'מאיר חברה לרכב', חלקם על אופנועי ספורט קיצוניים, חלקם על אופנועי אדוונצ'ר גדולים, לכולם יש מקום וכולם רוצים לרכוב, לחוות את חווית המסלול בניהולם והדרכתם של פרוריידינג ובניצוחו של כפיר לוין והצוות המופלא שלו.
דגלי הונדה אדומים מתנוססים ברחבת הפאדוק במסלול, מתנפנפים ברוח הבוקר, מקבלים את פניהם של הרוכבים שעוצרים להרשמה קצרה ועוברים לקפיטריה בה הוגשו כיבוד ושתיה, מנעימים את זמנם.
בצד המסלול ממתינים אופנועי המבחן החדשים של חברת הונדה כגון האפריקה טווין, כל שורת ה-CB וה-CBR החדשים, אותם היה ניתן לקחת לרכיבת מבחן, אנחנו הגענו עם ה-CBR500R החדש אבל עליו נרחיב בכתבת המבחן המלאה.
תדריך הבטיחות המפורט של פרוריידינג לא משאיר ספק, וכל שאלה נענית בתשובה מדוייקת, המדריכים דואגים שכולם יבינו את חוקי מסלול המירוצים, סוגי דגלים וסימונים מיוחדים בצורת קונוסים המציינים נקודות בלימה והיגוי.
התדריך מסתיים והרוכבים מחולקים לשלוש קבוצות ראשוניות שיעלו על המסלול בליווי המדריכים, סשן ראשון, אין עקיפות, אין גז חזק, רק היכרות של המסלול.
מי שכבר רכב במסלול מוטורסיטי היה עלול לחשוב שהקפת ההיכרות מעט מיותרת, אבל מילותיו של לווין מהדהדות באוזניו – "מהירות נבנית" הוא מטיף, מבקש מהרוכבים מעט סבלנות כדי לחבר את כל חלקי ההדרכה.
מי שלא רכב במסלול, ובכן, ציפתה לו חוויה מדהימה.
הקבוצות עולות ויורדות מהמסלול, בליווי המדריכים שמראים את הקווים הנכונים לרכיבה, את הסימונים עליהם דיברו בתדריך, והתמונה מתחילה להתבהר.
השמש כבר בשיא הרקיע והטמפרטורות עולות, שולחן הכיבוד עמוס בפירות, חטיפי אנרגיה ושתיה קלה המשאירים את הרוכבים עירניים וקשובים להדרכה עד שעת ארוחת הצהריים.
הונדה אופנועים דאגה לארוחה מושקעת והרוכבים שהוציאו אנרגיות במהלך כל שעות הבוקר שמחו על ההזדמנות להפסקה לפני הסשנים הבאים על המסלול, אז כבר יהיה אפשר לפתוח גז לפי הקצב של הרוכב.
מבט, קווים, גז, הרוכבים מיישמים את דברי המדריכים והקצב עולה, צליל המנועים מתגבר והמהירות נבנית מהקפה להקפה.
בסופו של יום מאוד מוצלח, לקוחות הונדה עוזבים את המסלול, מעט עייפים יותר, מעט חכמים יותר ובעיקר יותר מחוברים לקבוצת הונדה, שדאגה להם ליום אימון כיף ומושקע על מסלול המירוצים.
לפי מה בוחרים את לקוחות הונדה?
גם אני רוכב על כלי חדש ולא קיבלתי שום הזמנה.
אשמח אם תכווינו למי צריך לפנות.
תודה רבה
היי זאב, היה פרסום מוקדם של האירוע בעמוד הפייסבוק של הונדה ישראל.
לא כולם יושבים בפייסבוק
מומלץ לרשום אצלכם במאגר לקוחות שרכשו אופנועים חדשים ולעדכן אותם בהודעה או SMS
ככה משמרים לקוחות
רוכש CBR650R הראשון בארץ
חבל שלא היינו שם……
להוציא פלט מחשב של לקוחות שרכשו עם המייל שלהם זה 5 דקות
גם אני התבאסתי לראות שהיה יום מסלול ולא הודיעו
גם לי הונדה חדש
אני הערתי להונדה כבר המון פעמים על העניין הזה
אני לקוח ״גרוע״ שרק קנה אפריקה ב 2016 ובגלל שאני לא בפייסבוק מפספס ארועים בכל פעם הבטיחו שלא יקרה שוב
אז אל תצפו שזה ישתפר
גם לי הונדה חדש. גם אני לא ידעתי.