fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הלכה לחפש אתונות ומצאה מלוכה

הלכה לחפש אתונות ומצאה מלוכה

gam gam

צילום: iec

אדם בוגר הוא בדרך כלל אדם שעבר כברת דרך כלשהי בחייו והשבילים בהם הלך והצמתים בהם פנה עיצבו אותו להיות פחות או יותר האדם שהוא. אדם כזה בדרך כלל עיצב את השקפת עולמו, דעותיו, מהוויו ובחירותיו לאורך השנים ולכן נדיר מאוד שאותו אדם יתקל בעצם שמאתגר את כל מה שהוא ידע והכיר, יעצור לרגע ויגיד לעצמו "וואלה?" אבל "וואלה" הייתה בדיוק המילה שעברה לי בראש ברגע שהתיישבתי על הדגם החדש למשפחת ה-SH לבית הונדה.

סרטון דו"גרי הונדה SH125 MODE:

כן, וואלה.

אני כבר שנים ארוכות רוכבת. בכל אופנוע עליו רכבתי תמיד עסקתי בחיפוש הרוח האופנוענית. "איך האופנוע גורם לי להרגיש". ככה נמדדה אצלי רמת הפרקטיות של האופנוע. מרגש? עובר. משעמם? הלאה..

ובגלל זה תמיד קטנועים לא זכו אצלי לעדנה. השימושיות שלהם הייתה בעוכריהם בעיני ובדרך כלל הבטתי עליהם בעין מעט מורמת. זו הייתה הסיבה שהרמתי גבה כשקלטתי שמהשנייה הראשונה שנתתי מבט בקטנצ'יק הזה חיבבתי אותו לאללה.אם נשווה אותו לעולם הרכב אז הוא בטח יהיה המקבילה למרצדס סמארט. מין רכב עירוני קטן שגורם לך לחייך למראהו. גם ה-SH MODE ניחן במראה ייחודי ושובה לב. הקטנוע הקטן בעל קוטר הצמיגים הגדול נותן לו מראה אורבאני משובב. ה- SH החדש זכה לשינוי קל – זוג הצמיגים בקוטר 16 הוחלפו בצמיג קדמי שנותר ללא שינוי ואחורי שהוקטן ל-14 מה שהופך את הקטנוע, המעט גבוה יחסית בדגם הקודם בשל קוטר הצמיגים יוצא הדופן, לנגיש פחות או יותר לכולם.לא סתם אני מתעכבת על עניין הקוטר. אין ספק שחוץ מלוק ייחודי הקטנוע הקומפקטי מסוגל להתמודד עם כשלי הכביש בצורה מעוררת כבוד. תחושת הביטחון והיציבות שיש על הקטנוע בתוספת המימדים הנוחים והבלמים המשובחים עם מערכת הבלימה המשולבת, ה-CBS יכולים לתת פיתרון מצוין לרוכבים ותיקים ומתחילים כאחד.

גם הדגם הנכנס זכה, כמו קודמו, למערכת הדממת המנוע החדשנית שנועדה לתת לו טווח רכיבה כמעט בלתי נתפס של 50 קילומטרים לליטר (על פי פרסומי היצרן). לא יצא לי לאמת את המספר הזה כי עם מיכל של חמישה וחצי ליטר הייתי צריכה לרכב לנצח עד התדלוק הבא. רוכב עירוני ממוצע שהקטנוע מנייד אותו מספר קילומטרים ביום בתוך העיר ימצא את עצמו פוגש מעט מאוד תחנות דלק. אז ללא ספק שיש יתרון למערכת שגורמת למנוע להיכנס לסוג של "סטנד ביי" בכל פעם שהקטנוע עוצר (היצרן מדבר על 3 שניות. אני התרשמתי שהמנוע דומם עוד לפני תום 3 השניות). נגיעה קלה בגז והמנוע מתעורר לחיים ישר לתוך הנסיעה.אתם מתארים לעצמכם שזה דבר שצריך להתרגל אליו. זו תחושה מאוד מוזרה לעמוד ברמזור ולהרגיש שאתה יושב על קטנוע כבוי בלב התנועה. מצאתי את עצמי שוב ושוב מעירה אותו לחיים רק בשביל לוודא שהוא עוד נושם שם. השימוש במערכת הזו דורש אמון בין הרוכב לקטנוע – לדעת שהוא לא יאכזב – ואמון זה דבר שנרכש עם הזמן. מי שלא מצליח לרכוש את האמון הזה יכול לנתק את מערכת הדממת המנוע בלחיצת כפתור פשוטה.אם בחרתם לעשות בה שימוש מומלץ לא לשכוח על קיום המערכת הזו. זה יכול להיות לא נעים לעצור לרגע, לחשוב שאנחנו יושבים על קטנוע כבוי כשלמעשה הוא מוכן לפרוץ קדימה (עד כמה ש-11.6 מאפשרים לו לפרוץ) ולגלות בטעות שנגענו בגז.לרוכבים חדשים הייתי ממליצה שלא לעשות שימוש במערכת הזו עד שיש להם תחושה של שליטה מלאה ברכיבה באופן כללי. אחר כך אפשר להוסיף אותה ולנסות לא לשכוח שהיא קיימת.

ל-מבחן דרכים הונדה SH125 MODE HONDA – דורון וקנין

4 תגובות ל הלכה לחפש אתונות ומצאה מלוכה

  1. כמו הכתבה של דורון ועסקנים.
    למה לא חיברתם אתן?
    הסרטונים פשוט מעולים עושים קל לחיים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל