fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

הטור שלה: על תחושות ומסקנות ב-גולף R

הטור שלה: על תחושות ומסקנות ב-גולף R

צילום: אריק רוזנבלום

כתבה: רחל ריכטר

 

הגולף היתה המכונית הראשונה שמישהו נתן לי להתקרב אליה. זה כמובן היה כרוך בסכומים נכבדים, בזמן מוגבל ובהשגחה צמודה, אבל הפעם הראשונה שהתיישבתי במושב הנהג, במטרה לנהוג, הייתה על גולף (שאז נקראה בפשטות "האוטו הלבן של המורה לנהיגה").
 

חלפו מאז אי אלו שנים, הגולף עוצבה מחדש ועברה מתיחת פנים, ולמרות שהייתי שמחה אם אותם שינויים היו עוברים גם עלי, לא זה המקרה. העיצוב החיצוני של הגולף שקט ונעים והגוון הכחול סגול היפהפה רק מוסיף לתחושת הרוגע. פנים המכונית כבש אותי קשות: תאורת הלד הרכה, לוח השעונים הקריא, המרחב הנכון במושב האחורי והקדמי, התאים הנגישים ואיכות החומרים הוכיחו תשומת לב גדולה לפרטים הקטנים.

 

חוויית הנהיגה בגולף השתנתה באופן מהותי במהלך השנים. יכול להיות שזה קשור לזה שהיום אני כבר מבדילה אינטואיטיבית בין הברקס לגז, מעבירה הילוכים נכון ומכירה את כל התמרורים החשובים, אבל אין לי ספק שהגולף R בגרסת המבחן, נמצאת כמה רמות מעל כל גולף אחרת.
 
המסקנה הזו מבוססת בעיקר על תצפיות נרחבות באלו שנהגו בה, ובהנאה מרובה, יש לציין. כמובן שגם אני נהגתי, ונהניתי מאוד, אבל כנהגת עדינה לא ניצלתי אפילו אחוזים בודדים מהיכולות המדהימות שלה. הפעם לפחות, זה לא היה כרוך בסכומים שירוששו אותי או בזמן מוקצב. לעומת זו, הגבר שיושב ליד ומעיר לי על הנהיגה נותר כשהיה. התעלמתי ממנו, בדיוק כמו פעם.


עוד באותו הנושא:

5 תגובות ל הטור שלה: על תחושות ומסקנות ב-גולף R

  1. מופרע או לא הוא פי 3 חזק מהאוטו של אישתי, נראה לי שהייתי שמח כזה לצד האופנוע שלי לימי הגשם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל