fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

מקטנוע לאופנוע – הונדה וארדרו

מקטנוע לאופנוע – הונדה וארדרו

דורון וקנין

צילום: תומר לשר

הוא הרגיש, הוא פשוט הרגיש שמשהו עומד לקרות. ההתנעה הראשונית שלו בבוקר לא הייתה כתמול שלשום, רעש המנוע לא נשמע כמו שאגה עליזה אלא יותר כיבבה חרישית והפנסים שלו היו מבריקים וספק דמעה נקוותה בצידם. הבורגמן שלי הרגיש שמשהו לא טוב הולך להתפתח בכיוונו והוא הגיב בהתאם. הגיע היום המיוחל שבו אני מתחיל לבחון אופנועים על מנת להחליף את בורגי ולא חלילה בגלל שבורגי עשה משהו רע, פשוט כי אני החלטתי לוותר על נוחות, פינוק, ועוד שלל תכונות נפלאות שיש בכלי המדהים לטובת אופנוע. כפי שאמרתי בסדרת הכתבות הקודמת "רק עם אופנוע", זה לא אתה, זה אני!

סדרת המבחנים הללו היא דו צדדית, האם הכלי מתאים לי והאם אני מתאים לכלי. החלטתי על מסלול נסיעה קבוע עם תחנות עצירה קבועות על מנת לבדוק מספר פרמטרים כמו: נוחות הרכיבה, שליטה שלי בכלי, קלות התפעול, חוות דעת מקולגה אופנוען, חוות דעת ממורכבת והשפעות הכלי על גופי לאחר הרכיבה (בכל זאת, הרי פרצתי דיסקים בגב יותר ממה שמדונה הוציאה בכל ארה"ב). זה לא מבחן דרכים שגרתי אלא מבחן דרכים אישי של רוכב עם ניסיון קטנועי שמעוניין לשדרג את עצמו לאופנוע. אני מקווה שגם רוכבים אחרים יוכלו להפיק ממנו תועלת.

וארדרו V1000XL – הונדה האוס
במהלך חיי שמעתי על מספר תכונות אופי וכישרונות שמאפיינים את היפנים: מוסר עבודה, כבוד, נאמנות ומשימתיות. האמת ששמעתי על כישרון נוסף אצל היפניות, אבל קרוב לוודאי שכבר לא אזכה לחוות אותו עקב נישואיי.
הגיע יום המבחן הראשון והתייצבתי בסוכנות הונדה בכדי לאסוף את ה- Varadero 1000. אמיר מנהל הסוכנות ורפי ידידי קידמו את פניי בחיוך רחב והזמינו אותי להכניס את הכלי שהגעתי איתו לשנת לילה מוגנת וחמימה בתוך הסוכנות. קפה, מאפה, "סמול טוק", מספר דגשים על הכלי והופ יצאנו לכיוון חניית הכלי, סביבו היו עוד 30 כלים מסוגים, נפחים, וצבעים שונים אך הוא בלט וניצב מעל כולם. האופנוע עמד וחיכה לי מוכן כאשר הוא מתודלק, מכוון, משומן, נקי ומצוחצח ואף מצויד בארגז על פי בקשתי. אשכרה החבר'ה בסוכנות ביצעו בחיוך ובשמחה כל גחמה ובקשה שלי לקראת המבחן והכול "הונדה האוס".
כשסיפרתי לחברי הטוב על היחס המיוחד שקיבלתי בהונדה עקב כך שהגעתי כנציג דו"גרי, הוא הוציא לי את האוויר בשנייה מהבלון כשאמר "תירגע ותפסיק להתלהב הם מתייחסים כך לכולם".

בכתבה זו לא תוכלו לקרוא על מושגים כגון סל"ד, מומנט, גמישות מנוע, מס' וזווית הצילינדרים, ובטח שלא על מתלים, מזלגות, דיסקים קליפרים ושאר "מרעין בישין" (למרות שמפרט טכני מצורף לנוחיותכם בסוף הכתבה), אצלי תקראו על חוויות, ריגוש, חיבור, סקס וזוגיות עם הכלי (והיה לא מעט מזה).

כבר בישיבה הראשונה על הוארדרו שוקעים למושב נוח ועוטף כשתנוחת הישיבה זקופה ומחבקת. למרות שגובהי 185 ס"מ, הרגליים הגיעו בקלות ובנוחות לקרקע. לוח המחוונים של הוארדרו כולל צגי מיידע ברורים וקריאים, אך מעט מינימאליים לטעמי כשבלטו בחסרונם עבורי מד דלק ותצוגת מצב ההילוכים.
פתיחת סוויץ', התנעה וכל ה-1000 הסמ"ק של המנוע פולטים מזוג האגזוזים שירת מלאכים זועמים. קלאצ', הילוך ראשון וצליל של נקישת מקלדת. מה זה? התלהבתי! הגיר הוא חמאתי ורך כשכל העברת הילוך מדויקת וקלילה. החלטתי לצאת עם הכלי קודם כול "ולהסתבך" בפקקים של חמישי בערב במרכז ת"א. אחרי 5 דקות כבר שייטתי בביטחון בין המכוניות הזוחלות עד עומדות באיילון צפון. כבוד לכלי על יכולת התמרון וקלות ההיגוי למרות מימדיו הנדיבים. דרישת שלום מבורא עולם בליווי ברקים, רעמים, וגשמי זעם הניסו אותנו למנוחת לילה מוקדמת וציפייה ליום המחרת.

בשישי בבוקר יצאנו לשיוט על כביש ת"א ירושלים וכאן נכנסה הפתעה נוספת, מיגון הרוח היעיל שהסיט בנאמנות את הרוח ממני והניח לי להקשיב למנוע ולביצועיו. הטיפוס בכביש רמת רזיאל-צובה הבהיר לי שלבחור יש יכולות וסבלנות מצוינת לשיגעון קצב החלפת ההילוכים שלי, עד שבשלב מסוים כנראה עליתי לו על עצבים והוא פלט בכעס "תבחר כבר הילוך אחד מ&*%^ ואני אסתדר איתו". אמר ועשה.
פיתולי הכביש לכיוון בר גיורא היו קטנים עליו והוא אחז היטב בכביש. סלחנותו של הכלי ואופיו לשמור על אדונו באה לידי ביטוי גם כשעשיתי שטות ובמהלך הטיית הכלי בסיבוב עליתי עם הגלגל על עיניי חתול. הודות לקוטר גלגליו הכלי תיקן זאת במהירות וחזר לאחיזה אופטימאלית. לאחר שהתחברנו בעליות הגיעה שעתנו להתקרב ולזרום יותר בירידות של נס הרים לכיוון בית שמש.
אורי יופה, השותף שלי לנסיעה, ישב לי על הזנב כל הדרך למטה עם הב.מ.וו F800ST   שלו כשהוא בודק וסוקר כל פנייה, הטיה, פעולת היגוי הפוך והשכבה (אני השכבה? נראה לכם?) כשהתוצאות היו משביעות רצון מבחינתו ומבחינתי. חוויה צרופה.

למחרת בבוקר יצאנו שוב לאותו מסלול, רק שהפעם לקחתי איתי את חגית גושן כמורכבת שהיא חתולת אופנועים וותיקה ומיומנת שכבר הספיקה לתפור בגבורה את הפירנאים על גבי אופנוע בקור מצמית. פאוז! נא למחוק את כל החיוכים והרעיונות – חגית נשואה באושר + 2 ילדים מדהימים, נרגענו? יופי! ממשיכים בכתבה.
במהלך הנסיעה צעקתי אחורה "נו, איך האופנוע?", "שתוק וסע!" פקדה חגית "ואל תפריע לי ליהנות". שמחתי והתפעלתי לגלות שהתנהגות הכלי עם מורכב דומה מאוד להתנהגותו עם רוכב יחיד. עת חזרנו למרכז והשבתי את חגית לחיק בעלה וילדיה ושוב ביקשתי את חוות דעתה על תחושתה מהנסיעה ומהכלי, היא פנתה אלי בכעס ואמרה "בפעם הבאה שאתה מזמין אותי לרכיבה על כלי מדהים שכזה תדאג שזה יהיה עד אילת ולא איזה טיול דרדל'ה כמו שעשינו".

סיכום
הוארדרו היפני הזה אכן התנהג בכבוד, בא לעבוד, שמר עלי בנאמנות וביצע כל פקודה במשימתיות ברוכה. אחרי 400 ק"מ של רכיבה ירדתי ממנו רענן וגמיש כפי שעליתי עליו, ללא שום כאב כזה או אחר בשום פלג מגופי. זה שהחליטו שמכונית היא נקבה ואופנוע הוא זכר לא ימנע ממני להכריז כי היה לי דייט מדהים איתו. עם טעם של עוד ואני בהחלט חושב לנסות לצאת שוב פעם ביחד מתוך כוונות רציניות ועל כן הוא הוזמן לעלות לנבחרת אופנועי הגמר שלי שמתוכה יבחר האחד שלי.

תודות: לאמיר מזור מסוכנות הונדה על הסיוע וההרתמות להצלחת המבחן, תומר לשר על עבודת הצילום והתיעוד, לסטפן על ההכנה והמידע הטכני, אורי יופה על הליווי וההשגחה מאחור ולחגית גושן על ההצטרפות כמורכבת.

הונדה וראדרו – מפרט טכני

מנוע וי-טווין, 996 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 93 כ"ס ב-7,500 סל"ד
מומנט 10 קג"מ ב-6,000 סל"ד
קדחXמהלך 66X98 מ"מ
יחס דחיסה 9.8:1
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי 43 מ"מ, מהלך 155 מ"מ
אחורי: מונושוק, מהלך 145 מ"מ, כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה
בלמים קדמי: דיסק כפול 296 מ"מ, קליפר 3 בוכנות
אחורי: דיסק: 256 מ"מ, קליפר 3 בוכנות
מערכת בלימה משולבת
צמיגים קדמי: 110/80-19
אחורי: 150/70-17
בסיס גלגלים 1,560 מ"מ
גובה מושב 838 מ"מ
מיכל דלק 25 ליטר
משקל 238 ק"ג (יבש)
מחיר 93,900 ש"ח
אחריות שנתיים ללא הגבלת ק"מ

הונדה וארדרו – עלויות טיפולים (המחירים כוללים מע"מ וחלפים)

טיפול 1,000 699 ש"ח
טיפול 6,000 232 ש"ח
טיפול 12,000 975 ש"ח
טיפול 18,000 1,320 ש"ח
טיפול 24,000 2,600 ש"ח
טיפול 30,000 348 ש"ח

רק עם אופנוע – חלק א'

רק עם אופנוע – חלק ב'

רק עם אופנוע – חלק ג'

רק עם אופנוע – חלק ד'

"במהלך חיי שמעתי על מספר תכונות אופי וכישרונות שמאפיינים את היפנים, מוסר עבודה, כבוד, נאמנות ומשימתיות. האמת ששמעתי על כישרון נוסף אצל היפניות אבל קרוב לוודאי שכבר לא אזכה לחוות אותו עקב נישואיי.."

עוד כתבות מקטנוע לאופנוע:

הונדה VFR1200

סוזוקי בנדיט 1200

הונדה טראנסאלפ

אפריליה דורסודורו 750

הונדה קרוסראנר

63 תגובות ל מקטנוע לאופנוע – הונדה וארדרו

  1. איזה שילוב קטלני…אופנוע וצבע ירוק כזה של טבע ..מדהים.

  2. גם מבחינת התנהגות הכביש וגם….קצת כלכלית….לא?

  3. לאופנוע גלגלים גדולים והוא מסוגל הרבה יותר טוב לקבל את כל הדברים שעל הכביש.

  4. בכל כלי יש את ההנאה שלו. אני אוהב את הבורגמן שלי. ולא שלא הייתי רוצה לעבור לאופנוע…אבל גם בקטנוע ובמסגרת של כל הדברים מסביב של המועדון והאנשים יש שם כייף גדול מאוד.
    רואים שניהנת מאוד. כל הכבוד לך על הכתבה.

  5. סתם. כמו שכתבו לפני. יש הנאה כאן ויש הנאה שם….בשני המקרים ניהנים. וגם אני ניהנתי לקרוא.

  6. גבוה נוח לרכיבה. התנהגות כביש נהדרת. ומתאים גם לכביש וגם קצת לדרכי כורכר..רק שהוא יקר לכיסי כרגע.

  7. מנסיון העבר של האקס שלי וכמורכבת, העלית בי זכרונות עבר טובים, הן מהאופנוע המדהים ומבן זוגי לשעבר.

  8. שאנחנו הקוראים "הפשוטים" צריכים…בלי כל הבולשיט והחירטויטים….פשוט קל להבנה ונעים להעביר איתו את הזמן..
    קבל ח.ח.

  9. וואו………..
    שיחקת אותה עם התיאור והצחוקים.
    זה המבחן הראשון שאני קורה עד הסוף ולא משתעמם למוות מהנתונים היבשים.
    עשית לי חשק גם לנסות את הורדרו

  10. זה עוד לא היה קרה באף אתר.
    דוגרי נותנים במה ומלווים מעבר מקטנוע לאופנוע.
    קודם כל התמונות ליגה.
    וההונדה ניראית מדהים אפילו שניסיתם לכער אותו עם ארגז לא הצלחתם ,הוא יפיוף אמיתי

  11. אני לקוח של הונדה, קניתי בסניף המרכזי בדרך השלום ואכן צודק, הם פשוט שונים משאר הנוכלים בשוק הזה. כל הכבוד

  12. דורון היקר.
    זה שאתה ממעט להגיע לפעילויות זה ניחא, זה שאתה מחפש אופנוע אחר זה עוד נסלח (לפחות אתה לא כמו כולם ועובר לויסטרום).
    זה שאתה מפרסם את זה ברבים נבלע אבל לא נסלח.
    אבל………. זה שרכבת יומיים על הווראדרו בחינם אתה פושע.
    ג'קי נא להחרים ממנו את התעודת חבר .
    סתם ! הכל בחיבה , יופי של כתבה אהבתי מאוד

  13. אני מחפש כבר ארבעה חודשים ווראדרו משומש ולא מצליח למצוא כלי במודלים 2005-2007 כנראה שמי שקונה את האופנוע הזה לא בדיוק מוכן למכור אותו ואם כן זה תמיד במחיר מחירון או למעלה מזה .

  14. מאוד חשוב מה שכתבת: להתחבר לכלי ושהוא ייתחבר אליך. סע בזהירות.

  15. ב1998 רכשתי את ה TDM. כך בדיוק הרגשתי. לך עם הלב…

  16. היא בחירה בינו לקרוסראנר. שניהם ליגה לאומית, שלא נאמר ליגת העל: שלוש נקודות לנצחון ושתיים לתיקו. כל עוד אתה נוסע בזהירות על איזה כלי שלא יהיה. יהיה סבבה. תעדכן מה קורה. נשמע מאוד חיובי.

  17. לא שמעתי אף תלונה עליו. אלא רק מרוכבי הונדה שהתגעגעו לאפריקה טווין. והחליטו שזה יהיה הכלי כהמשך טבעי. כל הכבוד לחברת מאיר.

  18. ושוב, אני מדגיש- אינני משוחד. בסוף דצמבר סגרתי עם יונתן- סוכנות הונדה בירושלים על מודל 2012 . יונתן בא לקראתי. ולמרות שמדובר על שבוע לפני סוף השנה איפשר לי לשלם ולקבל מודל 2012- רק על זה מגיעה לו תודה. לאורך כל ההתקשרות שלנו סביב הרכישה- קיבלתי יחס מעל ומעבר, לכל שאלה הכי קטנה. אפילו הזמנת מכונאי מתל-אביב לבדוק את אופנוע המבחן בעקבות משהו זעיר שדיווחתי עליו- בפניו, בסיבוב נהיגת המבחן שערכתי. הונדה בכלל ויונתן בפרט גילו סבלנות אין קץ. והיו לי הרבה שאלות ובקשות- בכל זאת לא היה לי כלי מוזרק בעבר. המשך היחס מעל ומעבר הופיע גם בהדרכה על הכלי ביום המסירה. ועל כך תודתי הרבה. אני מאוד מרוצה מהבחירה שלי- גם אם הכלי מאינדונזיה- רמת הגימור והנוחות- יפנית ואיכותית מעל הראש. רק הערה אחת לי- אי קבלת פירוט הטיפולים הנדרשים בעת מועד הרכישה, כלומר- צפי כלכלי לתחזוקה הצפויה.

  19. אהבתי את אופן הסיקור שיוצא מהמקום הכי פרקטי והפחות טכני. באמת לא משנה לי כקורא הטור מה גודל הדיסקים וכמה קליפרים. הכל עוד פתוח לפי מה שהבנתי לגביי ההחלטה על איזה כלי לבנות לשנים הקרובות. בהצלחה, תעדכן… תודה.

  20. כמו ה K של הב.מ.וו, בערך. אין לי נסיון עם כלים כה כבדים וכה גבוהים- אבל נשמע שהתנהגות הכביש משובחת ומפצה על המשקל הגדול. מעניין אותי כמה קילומטרים יוצאים מ25 ליטר בנזין. סע בזהירות, גשם בחוץ, הכבישים חלקים.

  21. כנראה יש דברים בגו. במבחן הבא אני מבקש להצטרף כמורכב.

  22. אחשלי
    מקסים לקרוא אותך
    אנחנו כמובן נקרע אותך אבל לעולם נאהב.
    למרות הפנטזיות והרצונות אנחנו נשארים כרגע בבית, אצל ג׳קי והחברה , כרגע. אין כמו הבית
    להתראות בסיבובים

  23. אחשלי
    מקסים לקרוא אותך
    אנחנו כמובן נקרע אותך אבל לעולם נאהב.
    למרות הפנטזיות והרצונות אנחנו נשארים כרגע בבית, אצל ג׳קי והחברה , כרגע. אין כמו הבית
    להתראות בסיבובים

  24. כל עוד תהיה מרוצה מהחדש, איזה שלא יהיה.

  25. לפני עשר שנים הוא נחשב מספר אחת. והגיע הזמן ליישר קו בארץ עם אותה המסקנה מהרקע ההיסטורי הזה. מאיר: תנו בגז בכיוון. הונדה זה הונדה. בהצלחה.

  26. האחזקה קצת יותר יקרה- אך יש לה תמורה….יצא חרוז. אני מרוצה מהמבחן הזה. וטוב לי גם לדעת שאתה לא נעול על איזה R.

  27. מזל שאני מתעדכן דרך הכתבות שלך, רק ככה אני יודע שאתה בחיפוש אחר אופנוע כבד. מי יודע, אולי עוד חודשיים פתאום אני אגלה שאתה בוחן מטוס קרב.

  28. סע בזהירות – הכי מסוכן בהתחלה ואחרי כמה חודשים שאתה כבר חושב שאתה יודע מה שאתה עושה..

  29. אני לקוח של הונדה מזה מס׳ חודשים בהם עברתי מ cbf 1000 ל- vfr 1200 וכעת אני מחכה לוארדרו 1000 שלי . החברה בהונדה אחלה חברים מרמת המנכ״ל שרון לאמיר התותח ,מאיר ״בנדיטון״ ,רפי ואחרון חביב אלון מנהל הטרייד- אין . זו הזדמנות לומר תודה רבה על הכל … 

  30. כל הכבוד דורון, כתבה מדליקה והתמונות יפות. סע בזהירות.

  31. היה כיף לקרוא. האופנוע נשמע מעולה. פעם שקלתי לקנות כזה. אתה כותב מאוד נעים, כיף לקרוא את הכתבה. תודה!

  32. עכשיו תורי להגיב, אני הבן של דורון וקנין מחבר הכתבה שאתם כ"כ מפרגנים לו.
    עד שהוא התחיל/חזר לשגעת האופנועים שלו היה לי כל סופ"ש רכב חדש ומתודלק, היה לו מקום בארון להמון בגדים חדשים אבל הוא בחר למלא אותו בציוד רכיבה שכלל חמישה מעילים, שלוש זוגות מכנסים, ארבע קסדות,שמנים וספריים למיניהם,שלוש זוגות מגפיים, כפפות = אחת לכל אצבע כולל של הרגליים, חמצוואר באלפים, ספרות מקצועית בהמונים.
    אבל…….. הוא אבאש'לי ואני חולה עליו ועל הכתבות שלו.
    אבא שמור על עצמך ותהנה מכל מטר של רכיבה.
    תגיד……… עכשיו אחרי שפירגנתי ככה יש מצב שאתה מוכר את האופנוע וחוזר לאוטו ??
    🙂

  33. אחד שהיה לו הרבה אופנועים בחיים כול מילה של דורון אמת אין על הונדה ווראדרו כלי מדהים ונוח באחריות שלי מי שמכיר אותי יודע על מה אני מדבר

  34. אם אבא שלך חוזר לאוטו…אז לא יהייה לך אוטו לשבת לא…..!!!!
    אחלה כתבה דורון. תמשיך לרכב וליהנות .

  35. כחולה ב"שגעת" (כהגדרת אבירן) אופניים ותיק וכבעל שטחי איחסון נרחבים במרחב הפרטי (תודה לזוגתי שתומכת ומבינה) לציוד וביגוד, יכול בהחלט לברך, לשמוח, ולהזדהות עם הריגוש וההתרגשות שלך..
    אין כמו הרחש בחש הזה שעומד באויר (או באדי הדלק), העומד להתפרץ ולהוציא מן הכח אל הפועל, חלום, מחשבה, מוטיבציה, אנרגיה, התלהבות, אהבה, אמונה, דרך חיים…..
    מאחל לך, המון אנרגיות חיוביות והנאה צרופה מן הגילוי וההתעסקות בדבר שמתחבר כמו כפפה ליד
    אכן יפה שניתנה לך הבמה לסיקור חוויתי, התרשמותי ולאו דוקא טכני ומכאני טהור. אני אישית מתחבר לזה מאוד.
    תמשיך לשתף, אנחנו שמחים לקרוא ומצפים לבאות בכיליון עיניים ואוזניים, בכתב, מלל, פירוטכניקה ופעלולים

  36. ניהנתי לקרוא. ושמחתי עוד יותר לראות שיש חברה, בוגרים כמוך, שלומדים שהדרך לאופנוע לא תמיד מתחילה בו אלא לפעמים יש לטעום מעט מקטנוע לראות שתחום הדו גלגלי מתאים ואח"כ באופן מבוקר ומבוגר להגיע לדו גלגלי גדול. הדרך הזו היא הדרך הטובה. כי היא הדרך שמצילה חיים. תמשיך בדרכך ובסוף תיתן לנו עוד בראש בערד עם איזה סופר ספורטיבי…..
    וללא כל קשר תודה לך על העזרה שאתה מעניק לנו באתר דו"גרי. כל הכבוד. ניסים ברדה.

  37. לראות שיש לאן לשאוף ושאפשר להגיע גם לאיזה אופנוע לקראת הגיל האמצעי שח החיים.

  38. גם אני עברתי מקטנוע לאופנוע. הדרך היא הדרך הטובה…וגם הבטוחה…סע בזהירות..

  39. כתבה עינינית, וטובה. נהנתי לקרוא.ואני לא ממועדון הבורגמן…ואם יעיפו אותך מהמועדון, נקבל אותך אצלנו בברכה….

  40. חברים מאז שהזיזו את גלעד מנהל המוסך הקודם לתפקיד שולי וחסר משמעות רמת השירות עלתה פלאים.
    כייף לבוא למוסך ולכן אנשי המכירות יכולים להשלים את התמונה ולהוציא אותנו משם בחיוך 🙂 . כל הכבוד לשרון גלזר על ההבנה כי עם אנשים רעים אי אפשר לתת שירות ללקוחות וזה המפתח להצלחה.
    תמשיכו כך

  41. חברים, בכול שנות הרכיבה שלי על אופנועים שונים לא נתקלתי בצוות כזה. הסניף המרכזי של הונדה זה אומנות, פשוט כייף לבוא לשם. אמיר מזור מנצח שם על מקהלה מאומנת היטב, שרון המנכ"ל פשוט מבין עניין וכל הצוות מקצועי. אני לא זז משם

  42. כאחד שהיה לו הרבה אופנועים בחייו, אין על הונדה וראדרו בנוחות שלו בגמישות שלו ובסלחנות שלו, כל מי שמכיר אותי יודע על מה אני מדבר. שירות של הונדה מעל ומעבר, אשתדל תמיד לרכב על הונדה

  43. אחד שמכיר את המערכת…
    לפני שנתיים החל תהליך בהונדה עם החלפת נעמן המנכ"ל. עם עזיבתו הורדו המחירים: CBR1000RR כבר לא עלה 150000 ש"ח אלא יישר קו עם המתחרים. טרנסאלפ לא ב80K אל ב 69K ועוד ועוד. צוות המכירות הוחלף, ולפני שנה החליפו שוב את המנכ"ל לנוכחי, שרון. ואז בא הפיצוץ האמיתי: גלעד עבר תפקיד, הגיע איש שירות נהדר למוסך. המחירים ירדו עוד והביאו דגמים חדשים ואטרקטיביים. הגישה השתנתה קליל, והתוצאה ברורה: 71% עלייה במכירות בתוך שנה בלבד. כל הכבוד להונדה, המשיכו כך. ומילה טובה נוספת מגיעה לעופר, השליח הנצחי של הונדה ששכחו אותו קצת בכל התגובות המפרגנות כאן. מס' 1.

  44. כמו תמיד , כתיבה משובחת , כמעט שיכנעת אותי לקנות , רק שקצת קשה לי להיפרד מה XTZ הזקן שלי… , מצפה לכתבות הבאות
    יישר כח

  45. אנחנו קבוצה של 8 רוכבים, בר לא ילדים. כולנו רכבנו על הונדה עד שנפשנו כמה פעמים עם אותו גלעד שאתה מזכיר, מאז רק אני נשארתי עם ההונדה מהסיבה שהאופנוע מדהים ופשוט הפסקתי להגיע למוסך שלו. האיש הזה עשה נזק להונדה שיקח 5עוד שנים עד שיוכלו לבצע שינוי כל שהוא. אני מקווה שלמדו שם ולא נותנים לו לדבר עם לקוחות כי כל מפגש איתו נמר בלקוח אחד פחות להונדה. אם באמת יש שם שינוי אז כדאי שיטפלו בבעיה האמיתית שנקראת גלעד. (יש בדיחה בשוק שהוא שתול של יאמהה)

  46. חברים.
    לאור התגובות שלכם ולאור עשרות הטלפונים שקיבלתי בעקבות כתבה זו אני חש חובה להגיב ולנסות "לעשות קצת סדר".
    העבר של הונדה וצוות העובדים לא מוכר לי מאחר וניסיוני איתם הוא קצר וקרה בהווה.
    לגבי טענה זו או אחרת כלפי מי מעובדי הונדה אני לא נתקלתי או שמעתי על שום יחס שכזה מאחר שזכיתי ליחס אדיב, שירותי, מקצועי ותומך.
    אני מצטרף לדיעה כי בחברה/אירגון בריא צריך להזיז או לשחרר כל עובד שלא רואה או מבין שהלקוח הוא זה "שמשלם לו את המשכורת" בסוף החודש. בנושא "בגידתי" בבורגמן ובמועדון אני חייב לומר ולהודות שאני נושא עימי חוויות רבות וחברויות אמיתיות מפעילותי במועדון.
    לכשאמצא את האופנוע שלי אפרד מפעילויות המועדון אך לא מחבריו.
    הדרך למציאת "האחד שלי" עדיין ארוכה וכרוכה במבחני דרכים לא מעטים מאחר ולמזלי ישנם המון כלים מצויינים בארץ שמתאימים לרצונותיי ולהגדרת "האופנוע המתאים לי".
    אני מאחל לכולכם קילומטרים רבים של רכיבה זהירה ומהנה.
    ובנימה אישית לבן שלי: לא יקירי אין לי שום כוונה או רעיון חולני לרדת מדו"ג ולחזור לפחית, אבל תודה על הפירגון.
    אני מודה לכם על תגובותיכם ומאחל לכם שבת שלום.

  47. כתבה שבהחלט מציגה את הדברים באפן שונה לחלוטין, מחכים להבאה !

  48. תענוג לקרוא, שתמשיך להיות איתנו עוד שנים רבות ולתת כתיבה יפה שכזו.

  49. "האני מצטרף לדיעה כי בחברה/אירגון בריא צריך להזיז או לשחרר כל עובד שלא רואה או מבין שהלקוח הוא זה "שמשלם לו את המשכורת" בסוף החודש" – כלקוח שנפגע מס פעמים מגלעד, אני נשבעתי שלא אתקרב להונדה בחיי, צעד ראשון זה של הונדה להגביל אותו מכל סמכות ולהפוך אותו ללא רלוונטי זה רק צעד ראשון, כל עוד הוא מסתובב בחברה זו, מאות לקוחות לא יקנו כלים שלהם. נ.ב כתבה מעולה

  50. כתבה מעולה ועניינית, בלי בלבול מוח. רכשתי וארדרו משומש מהסניף המרזי ונתקלתי באנשים מקצוענים. היה קצת סירבול במכירה ולקח קצת זמן לסדר את האופנוע אבל התחושה הייתה שלא מרמים והכול שקוף. אני כבר ממתין לכתבה הבאה

  51. אם היית רוכב על אופנוע הונדה מסוג cbf1000 היית מבין שהווארדרו רחוק מאחור ביחס לנוחות, סלחנות ועוצמה.

  52. לפני שבועיים רכשתי וארדרו שנת 2004 (קצת ישן אבל בהתאם לתקציב. הבאתי אותו מאשקלון לפתח תקוה. הנסיעה הייתה מדהימה וממש נוחה. כתבה מדהימה ונכונה. ישר כוח….

  53. פשוט מעולה. אני ממש נהנה לעבוד מולם. אלון, מאיר, רפי וצוות המוסך מקצועיים מאד. בטיפול האחרון גילו פנצ'ר בגלגל האחורי בעצמם ותיקנו אותו. כל הכבוד תמשיכו כך

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל