fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן

קוקוריקו – וילימטר

קוקוריקו – וילימטר

מערכת דוגרי

וילי, או אומנות השמירה על חיי הצמיג הקדמי, היא פעולה חביבה בקרב מורעלי גז למינהם בכביש ובשטח. כדי לפתח מיומנות גבוה בהנפת הגלגל הקדמי צריך להתאמן לא מעט, דבר שכרוך בסיכון להתהפכות כפי שכבר הראנו לכם בעבר. שיקולי בטיחות, או סתם עודף זמן פנוי, הביאו ליצירת ה-Wheelie machine, שילוב בין אופנוע, דינמומטר ומכונת השור הזועם שהייתה נפוצה בפאבים בשנות ה-90'.  בסרטון הבא תוכלו לראות הדגמה של המכונה בפנמה. ביננו, לא הינו מתנגדים למכונה כזו אצלנו בחניה.

12 תגובות ל קוקוריקו – וילימטר

  1. גם על המכונה זה לא פשוט…אבל לפחות אתה לא נופל…

  2. ממש חיים ארוכים, כמו אורך חיים של פרפר- ארבעה ימים.

  3. התרשמתי מאוד- אני מתחיל לתכנן מכונה דומה לסטופיז'.

  4. המכשיר רציני ביותר. מוצא חן בעיני, מה שנקרא בדו"גרי: הדרכת רכיבה נכונה בכוכב יאיר- אבל בחנייה- לא במסלול.

  5. הייתי בסימולטור הנהיגה בחיפה- לדעתי חייבים להכניס את ההתנסות בסימולטור כחובה בשיעורי הנהיגה. אפילו כבוד הנשיא שמעון פרס "נהג" בו והתרשם.

  6. אתם מכירים את זוג הגלגלים שהמכוניות נעמדות עליהם בטסט- ברגע שלוחצים על הבקרס "עפים" החוצה בקטנה.

  7. כיוון שאני כבר מעל גיל חמישים
    אני מפחד לנסות אבל אני מת לעשות ווילי תוך כדי נסיעה
    איך עושים באיזה הילוך ומה עם הקלאצ' והגז והכי חשוב איך יורדים
    אם מישהו מהצעירים יתנדב להסביר אשמח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל