fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

מערכת מוטו דוגרי

צילום: יצרן

השמועה הייתה חזקה – טיזר קצר ששחררה ימאהה, הראה נסיעה של כלי שטח כלשהוא בתוך יער, והספיק כדי להניע באזז גדול שהביא להכרזות שימאהה משחררת סוף סוף את ה-T7 – אופנוע אדוונצ'ר קל משקל שאמור לתת בראש לכל הגדולים והשמנמנים יותר. גם אנחנו מודים שנפלנו לשמועה.

אבל, עם שמועות לא הולכים למכולת, ולאכזבתם של רבים, השמועה נשארה בגדר שמועה, והכלי שהושק ב-6 לספטמבר הוא לא בעל שני גלגלים ולא בעל מושב אחד – יש לו דווקא 4 גלגלים ו-4 מקומות. כבר לפני ה-6 לספטמבר, כאשר התבררו עוד ועוד פרטים, נראה היה כי מדובר בכלי השייך לסגמנט ה-SBS הפופולרי. מה רבה הייתה האכזבה כאשר התגלה כי מדובר בסך הכל בגרסה משפחתית של הימאהה וולברין (ולא ב-YXZ אוטומטי כפי שחשבנו) – X4 שמה, מתחרה ישיר לפיוניר המשפחתי של הונדה. נראה שבארה"ב דווקא מקבלים את הכלי בברכה, כאשר נרשמה התלהבות רבה בקרב מגזינים מהתחום.

גלריה

תגובה אחת ל אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל