fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

השקת דגמי ה- Maverick X3 של 2018

השקת דגמי ה- Maverick X3 של 2018

כתב: עמית רייס

בדיוק שנה לאחר שהציגה חברת קאן-אם הקנדית לראשונה, באוגוסט 2016, את משפחת ה- x3 Maverick הכל-חדשה, על שלל דגמיה, והטילה פצצה לסגמנט ה- SBS הלוהט של הספורט המוטורי העולמי, השיקה הבוקר חברת עופר אבניר יבואנית קאן-אם בישראל בכפר הירוק את חידושי 2018 של דגמי ה-  X3.

SBS למי שאינו מכיר, היא קטגוריית רכבי שטח סופר ספורטיביים הצומחת במהירות בשנים האחרונות, וצוברת פופולריות רבה בכל העולם וגם בשוק המקומי עם מכירות של כ- 800 כלים בשנה של כלל המותגים בישראל

בזמן שאנחנו חשבנו שרכבי הספורט-פרימיום האלו הגיעו לטופ של הטכנולוגיה, הביצועים ויכולת הנהיגה, וכבר נגעו בסטנדרט של רכבי מרוצי שטח מקצועיים, בקאן-אם חשבו שכל הטוב הזה לא מספיק והחליטו לקחת את ספינת הדגל שלהם ה-Maverick X3  אל הקצה עם עוד כוח, יכולות ושיפורים

דגמי 2018 מוצעים כיום בתצורת 2 מקומות ו- 4 מקומות, ב- 3 רמות גימור עם גרסת ה- R, XDS, וגרסת ה- XRS הסופר ספורטיבית
גולת הכותרת בחידושי ה- x3 השנה היא הגדלת הספק המנוע מ- 154 כ"ס ל- 172 כ"ס ועליית מומנט המנוע ב- 10%, מה שנותן למפלצת הזאת את היכולת להאיץ מ- 0 ל- 96 קמ"ש ב- 4.4 שניות (!), ביצועים המוכרים לנו רק מנתוני רכבים סופר ספורטיביים.

מנועו החדש של ה- Maverick הוא מנוע רוטקס בנפח 900 סמ"ק, שלושה צילינדרים, טורבו עם מצנן אוויר מוגדל ומשאבת דלק חדשה בהספק גבוה. פתח היניקה הוגבה, על מנת למנוע חדירת מים בנסיעות חורף רטובות, וכמות פתחי יניקת האוויר הוגדלה לשלושה: 2 לתמסורת ואחד למנוע.
למנוע ה- 172 כ"ס המוגדל הוצמד גם מצנן ביניים ומאוורר גדול לקירור טוב יותר ב- 49% של האוויר לסעפת היניקה ומשאבת דלק חדשה בהספק גבוה.

רמי עוזיאל, סמנכ"ל בעופר אבניר סיפר באירוע, כי הדגש בדגמי 2018 הוא על חדשנות טכנולוגית, תכנון מכוון ביצועים ויכולת ניהוג מעולה עם מיקוד בנהג ובנוסע.

קאן-אם מדווחים על שיפור משמעותי גם בכל מה שקשור לנתונים הטכניים של השלדה, המתלים ושאר המכלולים של ה-x3  החדש: השלדה החדשה קלה ב20% מזאת שבדגם היוצא ויצוקה ממקשה אחת, ללא כל ריתוכים וברגים, מה שתורם לדינאמיות של הכלי ולבטחון הנוסעים היושבים בכלוב בטיחות שיוצר במקשה אחת.

בסיס הגלגלים הורחב ל- 259.1 ומרווח הגחון הוגבה לגובה של 38.1 ס"מ על מנת להעניק לרכב השטח הזה עוד אחיזה ועוד עבירות בתנאי שטח משתנים.

ה- x3 החדש מצוייד במערכת מתלים, מסוג TTX בעלת מהלך מתלה של 55.9 ס"מ, האחראית על ספיגת מהמורות ושמירה על יציבות דינאמית – יחד עם בולמי פוקס הנהדרים אשר עברו כיול מחדש וקיימים כיום בכל רכבי השטח המובילים בסגמנט כולל בעולם המרוצים המקצועני.

הגה חשמלי דינאמי מאפשר בחירה בין 3 מצבי נהיגה שונים – בין הגה רך (ECO) לנהיגה רגועה, רגיל, והגה קשה (SPORT) לנהיגת שבילים מהירה.

גם בתחום נוחות הנסיעה, מרווח הפנים ותנוחת הנהיגה בכלי, מציג ה-x3  החדש שורה ארוכה של שינויים וחידושים: בקאן-אם מתגאים בתהליך פיתוח מקורי שלהם, שבו נלקחה קודם דמות אדם ואחר כך יצקו את המושבים כתבנית מסביבו. התוצאה בפנים מעוררת השתאות. ההשקעה והירידה לפרטים נכרת בכל פינה בחלל הפנימי של המאווריק.

ה- XRS טורבו מציע ישיבה ספורטיבית נמוכה ומושבים מתכווננים לכל הכיוונים. גרסת ה- MAX המשפחתית מציעה 4 מושבים מתכווננים ומרווח רגליים גדול ליושבים מאחור. עוד שופרו נקודות האחיזה לידיים ולרגליים וחגורות הבטיחות בעלות 4 נקודות נמתחות.

חידוש מעניין נוסף הוא מערכת היגוי מהירה עם 1.5 סיבובים מנעילה לנעילה ובחירה בין 2 מצבי נהיגה- ספורט וחיסכון

חבילת האבזור ללקוחות המאושרים אשר יזכו לקבל בקרוב את ה- X3 החדש היא ארוכה, וכוללת מערכת הנעה ללא מפתח, מערכת שמע מקורית, מראה פנורמית יעודית, פגוש קדמי מחוזק, מיגון גחון קל העשוי פוליפרופילן מחוזק לכל תחתית הרכב ועוד רשימה ארוכה של אבזור איכותי

עוד נמסר מאבניר כי לאחר מאמצים רבים הצליחו בחברה להשאיר את המחירים של הכלים מ- 2017 על כנם ולכן מחיר דגמי משפחת המווריק ישארו כפי שהיו גם בשנת 2018.

 

מחיר מחירון מחיר במהלך תקופת ההשקה

כולל חבילת אבזרים מקוריים במתנה

Maverick X3 R Turbo 172,950 ₪ 165,950 ₪
Maverick X3 XDS Turbo 183,950 ₪ 176,950 ₪
Maverick X3 XRS Turbo 199,950 ₪ 192,950 ₪
Maverick X3 MAX XRS Turbo 219,950 ₪ 212,950 ₪

2 תגובות ל השקת דגמי ה- Maverick X3 של 2018

    • הרייזרים יותר טובים ואמינים נקודה. מי שלא מאמין, היה לי מאבריק חדש. חזרתי לטורבו 1000 סמ"ק. אגב מי שנותן חזק בראש שלא יצפה לאמינות גבוהה משניהם.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל