fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

החל שיווק ה-RS800

החל שיווק ה-RS800

אופיר דואק

צילום: יח"צ

חברת 'מוטוטראק, המייבאת את אופנועי גאס גאס לישראל מתחילה בימים אלו בשיווק רכב פנאי/באגי קטן מתוצרת סין בשם RS800. את ה-RS800 פגשנו לראשונה כבר לפני כחצי שנה באירוע סיכום 2011 שערכה גאס גאס והתרשמנו מהעיצוב החביב והחזית שנראית כהעתק לדגמי ג'יפ. המשלוח הראשון כבר נמכר בטרם החל השיווק הרשמי וכעת משהגיע המשלוח השני יוצאת החברה בהשקת הכלי.

ה-RS800 אמור להתחרות בקטגוריית המתפתחת של רכבי פנאי קטנים  אך הוא שונה מהותית במבנהו מכלים מקצועיים כדוגמת הפולאריס רייזר והקאן אם קומנדר. שלדת ה-RS800 היא שלדת סולם כמקובל ברכבי שטח וג'יפים והמנוע בנפח 800 סמ"ק הוא בעל 3 צילינדרים ומיוצר על ידי חברת הרכב הסינית צ'רי. בניגוד לנהוג ברכבי הפנאי לא תמצאו כאן תמסורת ואריאטור אלא תיבת הילוכים ידנית בעלת 5 הילוכים והילוך אחורי כאשר ההילוך הראשון מהווה מעין הילוך כוח. שילוב ההנעה הכפולה מתבצע חשמלית ולטובת העבירות ישנן נעילות דיפרנציאל מלפנים ומאחור. משטחי המרכב עשויים מתכת ולא פלסטיק כנהוג ברכבי UTV למינהם.
קיומו של הדיפרנציאל מבטיח של-RS800 יש רישוי כביש מלא מה שעתיד להפוך אותו חביב בקרב בני 16 בעלי הממון. ב'מוטוטראק' רואים בבני ה-16 קהל יעד פוטנציאלי וגם במי שמחפש כלי לתנועה בעיר עם אפשרות לטיולי שטח. מחירו של ה-RS800 בזמן ההשקה עומד על 68,900 ש"ח והוא כולל מערכת שמע תומכת MP3, כננת חשמלית וסגירת חורף מברזנט.

15 תגובות ל החל שיווק ה-RS800

  1. אולי הוא יוכל להתאים לצרכיי החקלאיים שאינם כוללים הובלה אלא נסיעה מהבית לשדה. אני אבדוק את העבירות וגובה הגחון.תודה

  2. יש לציין שהוא אינו מורשה לנסיעה בכבישים מהירים.

  3. אבל האים באמת הוא יוכל לתת תשובה לרייזר ולקומנדור. הוא נראה דיי צעצוע. השאלה איך ץהייההעמידה שלו בשטח וברור גם האמינות חשובה.

  4. לגבי רמת העבירות שלו בשטח,זה מאוד תלוי,למרות זאת יש לזכור שהוא בעל גיר "רגיל" עם נעילות דיפרצניאל אחורה קדימה,בקיצור על פניו נשמע לא רע כולל המחיר.
    השאלה איך האיכות.

  5. רכשתי גאסמון 800 לפני חודשיים, הוא הגיע עם ברזנט שלא מתאים לכלי ואי אפשר לסגור אותו חוץ מזה הכלי לא מראה סימנים של אמינות ובגלל זה צריך לעשות לו טיפולים בחברה ב100 ק"מ ב1000 וכן הלאה כל טיפול שכזה עולה כ 600 שקל מה שלא מצדיק את אחזקה של כלי שהוא סיני לאחר שיחה עם החברה עם בחור בשם נתי הוא טען שאני צריך להחליף את קשת הטרקטורון כי היא גבוהה נראה לי הזוי לכלי שהוא חדש יחסי ודי מבאס בכלי חדש שעולה כמו רכב חדש מהחברה. לא מומלץ

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל